معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 75QN95A درسایت رکسوند

اقتصاد ایران: تلویزیون سامسونگ QN95A یکی از محصولات سامسونگ است که به فناوری Neo QLED مجهز شده است. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 75 اینچ دارد و با داشتن کیفیت تصویر 4K می‌تواند لحظات بسیار شاد و مفرحی را برای شما و خانواده تان ایجاد کند. تلویزیون 75QN95A در 4 سایز 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ توسط برند سامسونگ تولید و به بازار عرضه شده است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ کمی بیشتر از مدل های ساده ی این برند است چون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و میتوانید با آن کارهای وبگردی ر انجام دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 75QN95A یکی از محصولات خوب برند سامسونگ است که علاوه بر اینکه امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد از قیمت نسبتاً خوبی در مقایسه با تلویزیون‌های هم رده خود برخوردار است. تلویزیون 75QN95A ویژگی‌های بسیار گسترده‌ای دارد که هر کدام از آنها به عنوان نقطه قوت تلویزیون یاد می‌شود و می‌تواند زندگی مدرن برایتان ایجاد کند.

 تلویزیون سامسونگ 75QN95A به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. این تلویزیون برای کاربری‌های مختلف مناسب می‌باشد. برند سامسونگ معمولا تلویزیون‌هایش را به گونه‌ای طراحی می‌کند که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این تلویزیون‌ها برای کاربری‌های مختلف استفاده کنند. شما میتوانید هنگام خرید اینترنتی از این محصول برای کاربری‌های عمومی استفاده کنید و به تماشای حرفه‌ای فیلم بپردازید. همچنین این تلویزیون برای گیمینگ گزینه فوق‌العاده‌ای است و برای استفاده به عنوان مانیتورینگ نیز پیشنهاد می‌شود. به طور کلی تلویزیون QN95A علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است و از امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون 2021 سامسونگ 75QN95A را دارید تا پایان مقاله با فروشگاه اینترنتی رکسوند همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ 75QN95A

تلویزیون های ال جی و سامسونگ جزو قیمت مناسبترین و با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021 - 2021 با قیمت جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در یک رده قرار دارند. تلویزیون QN95A یکی از محصولات QLED برند سامسونگ است و برای مصارف حرفه‌ای مانند گیمینگ و تماشای حرفه‌ای فیلم یا حتی برای استفاده‌های خانگی و معمولی کاملا مناسب است. تلویزیون 75QN95A یکی از محصولات سری 9 سامسونگ است. به جرأت می‌توان گفت که محصولی تلویزیون بالارده محسوب می‌شود که می‌تواند از امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را برای شما ارائه دهد و طبیعی است که به خاطر داشتن امکانات و نرم‌افزارهای مختلف از قیمت نسبتاً بالایی نیز برخوردار باشد. تلویزیون 75QN95A به صفحه نمایش Neo QLED مجهز شده است و تصاویر را با کیفیت تصویر فورکا نمایش می‌دهد. این کیفیت تصویر با داشتن تراکم پیکسلی گسترده دقیق ترین و بهترین تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گونه ای که شما جزئیات تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده می‌کنید.

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 75QN95A در سایت رکسوند

بیشتر تلویزیون های سامسونگ صفحه تخت هستند ولی این برند تلویزیون های منحنی هم دارد. قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ کمی بیشتر از تلویزیون های صفحه تخت است. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN95A صفحه نمایش مینی ال ای دی Mini LED دارد و در این تلویزیون ال ای دی‌های بسیار کوچک در اندازه‌های فوق العاده کوچک به کار رفته است. در نتیجه این محصول می‌تواند رنگ مشکی را به صورت عمیق نمایش دهد. تلویزیون 75QN95A می‌تواند محتواهای پایین‌تر را نیز ارتقا داده و آنها را در حد 4K نمایش دهد. این تلویزیون به فناوری Neo Quantum Processor 4K مجهز شده است که می‌تواند به صورت همزمان صدا و تصویر و پردازش کند. 75QN95A به فناوری اچ دی آر مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با کنتراست بسیار بالا و بهینه نمایش دهد. تلویزیون می‌تواند عمق رنگ ده بینی نمایش دهد و شما رنگین کمانی از نگاه را در خانه خود را مشاهده می‌کنید.

سیستم صوتی تلویزیون 2021 سامسونگ 75QN95A

تلویزیون 75QN95A علاوه بر اینکه در زمینه کیفیت تصویر کامل و قدرتمند است در زمینه سیستم صوتی به فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متفاوتی مجهز شده است. این تلویزیون به طور کلی سیستم صوتی 4.2.2 کانال دارد و از بلندگوهای بسیار با کیفیتی پشتیبانی می‌کند. هر کدام از این بلندگوها 10 وات توان صوتی دارد به عبارتی تلویزیون 75QN95A با در کنار هم قرار دادن بلندگوها و سایر نرم‌افزارها 70 وات توان صوتی را برای شما ارائه می‌دهد. اما این تمام ماجرا نیست تلویزیون 75QN95A به فناوری Object Tracking Sound+ مجهز شده است و با استفاده از این فناوری می‌تواند محل دقیق صدا را از هر جایی که در صفحه نمایش تولید شده است پخش کند. به همین دلیل شما صدای سه بعدی و فراگیر را دریافت می‌کنید. تلویزیون 75QN95A به قابلیت دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus مجهز شده است و می‌تواند سیستم صوتی را تقویت کند. صدای ارائه شده کاملاً با کیفیت است که شما موسیقی‌های مورد علاقه خود را به بهترین شکل ممکن دریافت می‌کنید و می‌توانید مجالس و مهمانی‌هایتان را به بهترین شکل برگزار کنید. تلویزیون 75QN95A تجربه صوتی بینظیر را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون به سنسور صدا مجهز شده است و از قابلیت Adaptive Sound پشتیبانی می‌کند.

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 75QN95A در سایت رکسوند

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 75QN95A

 یکی از مهمترین بخش‌هایی که در خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد امکانات و قابلیت‌های تلویزیون است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 75QN95A به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این تلویزیون ریموت کنترل هوشمند دارد که در روی آن دکمه دستیار صوتی و میکروفون داخلی وجود دارد و می‌تواند با استفاده از صدا به جستجوی صوتی بپردازید و هر چه که می‌خواهید دستور دهید و تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن پاسخ می‌دهد. تلویزیون 75QN95A قابلیت اتصال به اینترنت دارد و شما می‌توانید با استفاده از وای فای به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. همچنین این تلویزیون با محیط زیست کاملاً سازگار است به گونه ای که اگر ریموت کنترل را برعکس کنید و آن را در مقابل خورشید قرار دهید پنل خورشیدی فعال شده و نور ریموت کنترل از محیط شارژ می‌شود. تلویزیون 75QN95A قابلیت اینترنت اشیا مجهز شده است و از فناوری SmartThings پشتیبانی می‌کند این موارد تنها گوشه‌ای از امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 75QN95A هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات تلویزیون 75 اینچ و QN95A به دست بیاورید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید. این تلویزیون بیشتر برای فضاهای بزرگ کاربرد دارد چون سایز آن 75 اینچ است. اگر شما برای اتاق خواب میخواید تلویزیون بخرید بهتر است سایز 32 یا 43 اینچ این مدل را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ هم مانند تلویزیون سامسونگ در یک رنج قیمتی قرار دارند.

طراحی تلویزیون QLED سامسونگ 75QN95A

در نهایت به موضوع مهم طراحی تلویزیون می‌پردازیم تلویزیون 75QN95A شیک و زیبا طراحی شده است و بدنه بسیار باریکی دارد. حاشیه‌های اطراف تلویزیون نیز وقتی باریک هستند شما میتوانید این تلویزیون را به آن متصل کنید و از آن همچون قاب هنری بسیار زیبا بهره بگیرید. تلویزیون 75QN95A هم قابلیت گذاشتن بر روی میز را دارد و هم قابلیت اتصال به دیوار. می‌توانید با استفاده از براکت تلویزیون را به دیوار متصل کنید. آنچه که باعث جذابیت طراحی تلویزیون 75QN95A شده است بدنه بسیار باریک می‌باشد. برای خرید و دریافت مشاوره رایگان در مورد تلویزیون 75QN95A با مشاوران حرفه‌ای رکسوند در واتساپ در ارتباط باشید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ