رئیس جمهور :

سند تحول نقشه راه دولت برای تحول در همه عرصه‌هاست

اقتصاد ایران: رئیس جمهور سند تحول دولت را نقشه راه قوه مجریه دانست و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده‌ایم اقدامات‌مان در چارچوب یک نقشه راه انجام شود و کاملا قابل ارزیابی باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه هیئت دولت، با تاکید بر اراده دولت سیزدهم بر تحول‌آفرینی در همه عرصه‌ها، گفت: بنای ما از آغاز فعالیت این دولت بر این بوده که اقداماتمان در چارچوب یک برنامه جامع و نقشه راه انجام شود و روزمرگی‌ها بر اهداف کلان دولت، سایه نیندازد.

وی سند تحول دولت را نقشه راه قوه مجریه دانست و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده‌ایم اقداماتمان در چارچوب یک نقشه راه انجام شود و کاملا قابل ارزیابی باشد.

رئیس‌جمهور سند تحول دولت را  کاربردی توصیف کرد و گفت: این سند با نگاهی کاملا کاربردی تنظیم شده و به هیچ عنوان یک سند کتابخانه‌ای نیست. در عین حال این سند به دلیل تطابق حداکثری با قوانین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، این قابلیت را دارد که مبنای تهیه و تنظیم برنامه پنج ساله توسعه هفتم قرار بگیرد.

 رئیسی با اشاره به ماموریت معاونت حقوقی رئیس جمهور، برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت اجرای کامل سند، اظهار داشت: اراده دولت اجرای کامل این سند برای تحول‌آفرینی جدی در کشور است.

وی در عین حال سند تحول دولت را یک سند قابل ارتقا و اصلاح دانست و تاکید کرد: در جلساتی که این ایام با گروه‌های نخبگانی برگزار می‌شود، همه صاحب نظران در سخنان‌شان به سند تحول استناد می‌کنند و پیشنهادات خوبی هم برای ارتقای این سند ارائه می‌دهند.

رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر به فضائل شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اشاره و مهم‌ترین آداب و اعمال امشب را دعا برای فرج و ظهور امام عصر(عج) و کسب معرفت نسبت به اهل بیت(ع) عنوان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ