طرز تهیه چند نوع دتاکس واتر برای هوای گرم

اقتصاد ایران: دتاکس واتر برای سلامت بدن مفید است؟ بله ، اما دتاکس واتر نقش مهمی برای سلامت بدن ایفا می کند، جواب این سوال را در این مقاله به شما داده ایم، واقع نقش دتاکس واتر در سلامتی بدن چیست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دتاکس واتر برای سلامت بدن مفید است؟ بله ، اما دتاکس واتر نقش مهمی برای سلامت بدن ایفا می کند، جواب این سوال را در این مقاله به شما داده ایم، واقع نقش دتاکس واتر در سلامتی بدن چیست.

دتاکس واتر چیست؟

آبی می باشد که به وسیله مخلوط کردن آب سالم و  آب میوه ، آب سبزی یا گیاهان بدست می آید، بسیاری از افراد موفق و محققین در سراسر دنیا برای استفاده از فواید روزه برای بدنشان ، هنگام روزه آب و یا در زمانی که روزه آب هستند، از آب معدنی سالم و درجه 1 یا دتاکس واترها برای تامین آب بدن استفاده می کنند.

به بیانی دیگر دتاکس واتر که می‌توان آن را آب طعم‌دار و آب سم‌زدا نیز نامید، نوشیدنی سالمی است که باعث تقویت و همینطور پاک‌سازی بدن شما می‌شود. از آنجایی که به جای گرفتن آبِ میوه، با طعم دادن به آن درست می‌شود، این نوشیدنی، صرفا یک نوشیدنی برای کاهش وزن نیست، اما قطعا شروع خوبی برای دریافت تمام فواید آب برای سلامتی بدن است. 

همینطور که نوشیدن آب نیز بخش مهمی از روند کاهش وزن محسوب می‌شود. بسته به مواد تشکیل‌دهنده آن، دتاکس واتر می‌تواند به دفع سموم بدن، کاهش وزن و حتی به سلامتی و شادابی و درخشندگی پوست شما کمک کند. طرز تهیه آن بسیار ساده است، شما فقط باید میوه‌ها و سبزیجات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دتاکس واتر مورد نظرتان را تهیه کنید.

بسیاری معتقدند برای درمان کم آبی بدن و تامین آب مورد نیاز بدن بهتر است از دتاکس واتر یا آب معدنی لاکچری که در بازار موجود هست حتما استفاده شود، اما خبر مهم و معتبر این است که آب معدنی به نام آب معدنی لاکچری نداریم ، آب معدنی ها یا کیفیت خیلی بالایی دارند که بستگی به ترکیبات ان دارد که در حال حاضر آب معدنی کرست از با کیفیت ترین آب معدنی های موجود در ایران و خارج از ایران می باشد، یا فقط ظاهر زیبایی دارند اما برای سلامتی کاملا مضر هستند که شامل آب معدنی و آب آشامیدنی های موجود در بازار می شود ، که تعدادشان زیاد است.

برای سلامت بدنتان از آب معدنی با کیفیت ، دتاکس واتر استفاده کنید و بدنتان را به بهترین سطح خودش برسانید.

 طرز تهیه چند نوع دتاکس واتر برای تابستان

طرز تهیه چند نوع دتاکس واتر برای تابستان

درست کردن دتاکس واتر در خانه، بسیار کار ساده‌ای است. تنها چیز‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، آب و مجموعه‌ای از میوه‌ها و سبزیجات است. به سادگی مواد مورد نظر خود را خرد کرده و بسته به سلیقه و ذائقه خود به آن آب سرد و یا گرم اضافه کنید. هرچه بیشتر از یک ماده استفاده کنید، طعم آن قوی‌تر و عمیق‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید یک نوشیدنی سرد داشته باشید، می‌توانید آن را به مدت 1 تا 12 ساعت در یخچال بگذارید تا طعم مواد داخل آب بیشتر وارد آن شود؛ مطمئن شوید که بعد از گذشت این فاصله زمانی، آن را از یخچال بردارید و مصرف کنید تا از تجزیه مواد داخل آن جلوگیری کرده باشید.

 
-دتاکس واتر خیار و نعناع :

برای تهیه این نوشیدنی جذاب به 5 پر نعناع و 5 حلقه خیار به علاوه یک لیوان آب سالم هست، با هم در لیوان بیندازید کمی هم بزنید و در یخپال بگذارید پس از نیم ساعت آماده نوشیدن است.

-دتاکس زنجبیل و لیمو :

2 حلقه لیمو را با 3 تیکه زنجبیل درون آب بیندازید و باز هم بزنید و دقیقا ادامه فرآیند بالا که توضیح دادیم، این دتاکس واتر سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند، همچنین اگر با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنید این دتاکس واتر نجات بخش خواهد بود.

-دتاکس واتر لیمو و دارچین:

ایت دتاکس واتر علاوه بر ویتامین سی از نظر طبع و مزاجی گرم است و به کمک معده و دستگاه گوارش شما می آید، همچنین دارچین بسیار آرامش بخش می باشد.

-دتاکس واتر هندوانه و نعناع:

یکی از دتاکس ها و نوشیدنی های زیبا برای مهمانی ها می باشد، اگر به طرز تهیه دتاکس های بیشتری علاقه مند هستید مقاله دتاکس واتر را کلیک کنید و کلی دتاکس های خوشمزه یاد بگیرید.

-دتاکس ریحون و توت فرنگی :

دتاکس ریحون و توت فرنگی یک سم زدا و کمک کننده به سلامت لثه و دهان و دندان شماست، ایت نوشیدنی باعث می شود تا دندان های سفید تری داشته باشید همچنین کمک می کند تا بوی بد دهان را هم رفع کنید، رنگ قرمز این دتاکس به شدت فریب دهنده است و برای مهمانی ها هم نوشیدنی خوبی خواهد بود.

-دتاکس گریپ فروت و رزماری

این دتاکس واتر طعم خیلی خاصی دارد و برای افرادی که عاشق تست کردن مزه های جدید هستند بسیار گزینه جالبی خواهد بود .

 

خواص ذکر شده برای دتاکس واتر

فواید بسیاری برای دتاکس واتر یا همان آب طعم‌دار ذکر شده است، از جمله:

  • کمک به کاهش وزن بدن
  • پاکسازی و سم‌زدایی کبد
  • حذف سموم از بدن
  • کمک به سیستم گوارش و فرایند هضم غذا
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ارتقا سطح انرژی و بهبود خلق‌وخو
  • کمک به سلامت و درخشندگی پوست

کمک به کاهش وزن بدن

نوشیدن آب می‌تواند در روند کاهش وزن موثر باشد، و این در مورد دتاکس واتر نیز صدق می‌کند. تحقیقات نشان داده است که آب می‌تواند به طور موقت متابولیسم شما را افزایش داده و باعث سوزاندن هر چه بیشتر کالری در بدن شما شود. دتاکس واتر هندوانه و توت‌فرنگی، انبه و زنجبیل، خیار، لیمو، سرکه سیب و دتاکس‌واتر کیوی از جمله آن‌هایی هستند که در روند کاهش وزن به شما کمک می‌کنند.

پاکسازی کبد با دتاکس واتر

نوشیدن مقدار زیاد آب برای کبد ضروری است؛ سموم را از بین می‌برد و بافت کبد را شست‌وشو می‌دهد. یک قطره لیمو به لیوان آب خود اضافه کنید. لیمو به هضم غذا کمک می‌کند و خون را تصفیه می‌کند. دتاکس واتر زنجبیل نیز به تسکین حالت تهوع و جذب هر چه بیشتر مواد مغذی کمک می‌کند و همچنین برای کبد نیز مفید است. 

نقش دتاکس واتر در کمک به سم‌زدایی بدن

سم‌زدایی به معنی دفع مواد ناسالم از بدن است. اگر چه دتاکس واتر به تنهایی باعث چنین اتفاقی نمی‌شود، اما نوشیدن آن در کنار ورزش کردن، داشتن ساعات خواب کافی و همینطور تغدیه مناسب، بخشی از یک رویکرد کلی برای سلامتی و داشتن بدنی سالم است.

آیا دتاکس واتر سیستم گوارش کمک می کند ؟

نوشیدن زیاد آب به فرایند هضم سرعت می‌بخشد، حرکات منظم روده را تقویت می‌کند و به دفع سموم مضر از بدن کمک می‌کند. همه‌ی این‌ها با نوشیدن آب زیاد اتفاق می‌افتد، ولی همچنین شما می‌توانید با افزودن چند ماده آب آشامیدنی ساده خود را به سم‌زدا تبدیل کنید و فواید آن را افزایش دهید. لیمو، سرشار از ویتامین C است و به ایجاد آنزیم‌های گوارشی کمک می‌کند. اضافه کردن یک یا دو قاشق سرکه به آب می‌تواند سموم را از بدن دفع کند، هضم را بهبود بخشد و متابولیسم را افزایش دهد.‌

کمک به ارتقا سیستم ایمنی بدن

از سال 2020، دنیا درگیر بیماری جدید و همه‌گیر کرونا است. در حالی که دولت‌ها همچنان مشغول تدوین سیاست‌های جدید بعد از پاندمی کرونا هستند، این مسئولیت بزرگ هر فردی است که برای حفظ هر چه بیشتر سلامتی خود تغییراتی در برنامه روزانه خود ایجاد کند. جدا از رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت روزانه، تقویت سیستم ایمنی با رعایت رژیم غذایی امری بسیار مهم است. یکی از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، نوشیدن روزانه یک لیوان دتاکس واتر است. زردچوبه بیشتر به دلیل خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی، ضد التهابی و سم‌زدایی آن شناخته می‌شود؛ همچنین دارای کورکومین است که سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. مصرف یک قاشق غذاخوری زردچوبه، مخلوط با آب ولرم و آب لیمو، به همراه مقداری عسل در صبح با معده خالی، می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن شما معجزه کند. همینطور مصرف روزانه دمنوش زنجبیل، به همراه عسل و لیمو برای مدت زمان طولانی به عملکرد بهتر سیستم گوارش، چهره درخشان‌تر و البته ارتقا ایمنی بهتر منجر می‌شود.

تاثیر دتاکس واتر ها در ارتقا سطح انرژی و بهبود خلق‌وخو

دو برش لیمو به همراه چند برش خیار و برگ نعناع خرد شده و چند برش توت‌فرنگی را داخل آب سرد ریخته و بعد از گذشت حداقل 5 دقیقه، نوش‌ جان کنید. لیموترش انرژی‌زا، خیار طراوت‌بخش و نعناع برای شکم شما مفید است و توت‌فرنگی نیز به آن طعم خوبی می‌دهد. 

کمک به سلامت و درخشندگی پوست

یکی از قوانین داشتن پوستی سالم و زیبا، نوشیدن یک لیوان آب قبل از خوردن هرچیزی در اول صبح است. می‌توانید میوه‌ها و سایر موارد طبیعی را به آب اضافه کنید و آن را به آب سم‌زدا تبدیل کنید. دتاکس واتر با دفع سموم، پوست شما را سم‌زدایی کرده و آن را از درون سالم می‌کند. اگر مستعد آکنه، تیرگی پوست و لک هستید، دتاکس‌ واتر می‌تواند برای داشتن پوستی شفاف‌تر به شما کمک کند. اضافه کردن موادی مانند زنجبیل، سرکه سیب، سیب و توت‌فرنگی که سرشار از ویتامین C و مالیک‌اسید هستند، به پاک‌سازی پوست کمک کرده، آن را صاف، نرم و بی‌عیب و نقص می‌کند. دتاکس واتر همچنین به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و در نتیجه علائم پیری را کاهش داده و پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. دتاکس واتر را جز‌ئی از رژیم غذایی خود قرار دهید و با مصرف هرروزه آن، با علائم پیری زودرس پوست مبارزه کنید. 

آیا نوشیدن دتاکس واتر واقعا تاثیرگذار است؟

بدن انسان دارای اندام‌هایی مانند کلیه و کبد است که به سم‌زدایی کمک می‌کند. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید روزانه آب کافی مصرف شود. هیدراته ماندن همچنین هضم را بهبود می‌بخشد، دمای بدن را تنظیم می‌کند، سلامت روده را تقویت کرده و سموم را از دستگاه گوارش خارج می‌کند. بنابراین مهم است که آب کافی بنوشید تا آب از دست رفته در اثر تنفس، هضم و یا تعریق جایگزین شود. راه‌های زیادی برای جایگزینی آب از دست رفته بدن وجود دارد که می‌تواند به شکل مصرف آب معمولی، آبمیوه‌ها، اسموتی‌ها و دتاکس واتر باشد. از آنجایی که دتاکس واتر فقط طعم دارد و کالری زیادی ندارد، می‌تواند بدن را سم‌زدایی کرده و آب از دست رفته را جایگزین کند. اما به هر حال، نکته اصلی این است که برای این که واقعا از مزایای مصرف هر میوه یا سبزی بهره‌مند شوید، باید آن را مستقیما مصرف کنید. دتاکس واتر ممکن است طعم خوشمزه‌ای داشته باشد، اما هیچ فایده جادویی برای سلامتی ندارد که در جای دیگری نتوانید به دست آورید.

منبع : https://crestwater.co

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ