مداد ابرو و انواع آن

اقتصاد ایران: مداد ابرو یکی از لوازم آرایشی است که معمولا با نام مداد‌چشم هم شناخته می شود. این مداد یک مداد معمولی است که تفاوت آن با مداد معمولی، به جای داشتن کربن و سرب دارای پودر مواد آرایشی می باشد و افرادی که خودآرایی انجام می دهند با استفاده از مداد ابرو می توانند برای زیباسازی ابروها استفاده کنند. استفاده از مداد ابرو بسیار ساده بوده و می ‌توان با استفاده از آن فرم ابروها را تغییر داد و آن را پرتر کرد. افرادی که دارای ابروهای بسیار کم پشت هستند از مداد ابرو برای پرپشت کردن و حالت دهی به ابروها استفاده می ‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مداد ابرو یکی از لوازم آرایشی است که معمولا با نام مداد‌چشم هم شناخته می شود. این مداد یک مداد معمولی است که تفاوت آن با مداد معمولی، به جای داشتن کربن و سرب دارای پودر مواد آرایشی می باشد و افرادی که خودآرایی انجام می دهند با استفاده از مداد ابرو می توانند برای زیباسازی ابروها استفاده کنند. استفاده از مداد ابرو بسیار ساده بوده و می ‌توان با استفاده از آن فرم ابروها را تغییر داد و آن را پرتر کرد. افرادی که دارای ابروهای بسیار کم پشت هستند از مداد ابرو برای پرپشت کردن و حالت دهی به ابروها استفاده می ‌کنند.

کاربرد های مداد ابرو

  • فرم دهی به ابرو

 با استفاده از مداد ابرو می توان منحنی ها و فرم های مناسب را در ابروها کشید و حالت آن را تا حدودی تغییر داد.

  • پر کردن جای خالی ابرو

 یکی از کاربرد های این نوع لوازم آرایشی برای کشیدن خطوط در قسمت هایی از ابرو که خالی است ، می باشد.

  • کشیدن ابرو

 با استفاده از مداد ابرو می توان ابرو ها را به صورت منحنی بر روی چهره کشید.

  • سایه دادن به ابرو

 سایه دادن با استفاده از مداد ابرو می تواند در جهت پرپشت نشان دادن ابرو و یا پر کردن فضای خالی در ابروها به کار رود.

  • ایجاد تقارن

 ممکن است ابرو ها دارای تقارن نباشند و در قسمت هایی از ابرو تفاوت وجود داشته باشد که با استفاده از مداد ابرو میتوان این عیوب را برطرف کرد.

  • تقویت پهنا و عرض ابرو

  استفاده از مداد ابرو در جهت پهن کردن ابروها و یا دنباله دار کشیدن آن نیز به کار می رود.

فروش انواع مداد ابرو

مداد ابرو در بازار در برند های مختلفی به فروش می رسد که شامل برند های داخلی و وارداتی می باشد. برای اینکه بتوانید یک مداد ابروی با کیفیتی داشته باشید باید از برندهای معتبر و شناخته شده بهره ببرید. فروشگاه آراشیک یکی از فروشگاه های لوازم آرایشی در کشورمان است که انواع ابزار آلات آرایشی را با کیفیت بسیار بالا عرضه می نماید و برای خرید با مراجعه به سایت آراشیک می توانید به صورت اینترنتی لوازم آرایشی را تهیه نمایید. یکی از موارد بسیار مهمی که برای خرید مداد ابرو باید به آن توجه داشته باشید ، انتخاب رنگ می باشد. خرید مداد ابرو با توجه به موی ابرو و یا سر شما انتخاب می شود. در صورتی که دارای موی بلوند و یا قرمز رنگ هستید از رنگ‌هایی مانند نارنجی و قرمز می توان بهره برد و برای موهای تیره از انواع رنگ های قهوه‌ای و خاکستری می توان استفاده کرد.

انواع مداد ابرو

  • مداد ابرو مومی یا سنتی

 مداد مومی از مداد های هستند که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند و با استفاده از آن ابروها را پر و حالت دار می کردند. مداد ابروی مومی یا واکسی شبیه به خط لب های مدادی می باشد که رنگشان متفاوت است. برای خرید این مداد ابرو، باید مدادی را تهیه کنید که کم چرب و نرم باشد تا بتوانید از آن استفاده ی بهتری داشته باشید و آرایش شما ماندگاری بالاتری داشته باشد و شما می توانید یک یا چند بار مداد ابرو را بر روی ابروها بکشید و با کشیدن دفعات بیشتر، ابرو تیره تر خواهد شد. در صورتی که می خواهید ابروها را به صورت طبیعی بکشید، می توانید پس از استفاده از مداد ابرو ، از شانه ی ابرو استفاده کنید.

  • ماژیک ابرو

 مداد ابرو ماژیکی یا همان ماژیک ابرو یکی از انواع مداد های ابرو می باشد که برای افرادی که دارای ابروی بسیار کم پشت هستند مناسب می باشد. این نوع از مداد ابرو دارای سر ماژیکی باریک و ظریف بوده و می‌ توان با استفاده از آن خطوطی را بر روی ابروها کشید. استفاده از ماژیک ابرو بسیار ساده بوده و ماندگاری بالایی هم دارد، به همین جهت این نوع از مداد ابرو طرفداران زیادی دارد.

  • مداد هاشور ابرو

مداد هاشور ابرو از انواع دیگر مداد های ابرو است که دارای سری تخت و صاف می باشد که می توان با استفاده از آن، خطوط باریک را بر روی ابروها کشید و مکان های خالی ابرو را پر کرد. این نوع از مداد ابرو نسبت به سایر مداد های ابروی معمولی، ماندگاری بالاتری دارد.

  • پودر ابرو

 در صورتی که تمایل به حالت دهی بسیار طبیعی به ابروهای خود دارید، می توانید از پودر ابرو به جای مداد ابرو استفاده کنید و پس از استفاده از پودر ابرو، ابرو ها را لیفت نمایید.

استفاده از مداد ابرو

برای استفاده از مداد ابرو، باید با استفاده از شانه ابرو ، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا بتوانید قسمت‌های خالی را به راحتی مشاهده کرده و از مداد ابرو استفاده راحت تری را داشته باشید. در زمان استفاده از مداد ابرو باید توجه داشته باشید که خارج از موهای ابرو را رنگ نزنید و این خطوط ما بین ابروها ایجاد شود و به صورت سایه ای موجب پر تر شدن ابروها گردد. در زمان کشیدن خطوط در ابرو، مداد را خیلی محکم فشار ندهید تا خطوط خیلی تیره نشود، از مداد ابرو در قسمت بالایی و انتهای ابرو بسیار کمتر استفاده کنید. ابروها را به صورت طبیعی پر کنید و از پر کردن بیش از حد ابرو خودداری نمایید. پس از استفاده از مداد ابرو می توانید با استفاده از شانه ی مخصوص ابرو، ابروها را به سمت بالا شانه نمایید و مجدد به ابروهای خود دقت کنید تا اگر جای خالی مانده آن را مجدد پر نمایید. فروشگاه آراشیک مجموعه ای کامل از انواع لوازم آرایشی در برندهای معتبر و متنوع می باشد. این مجموعه فروش اینترنتی محصولاتش را از طریق سایت آراشیک برای شما در نظر گرفته تا بتوانید به آسانی خرید خود را انجام دهید.

فروش مداد ابرو با قیمت ارزان

مداد ابرو با قیمت ‌های مختلفی در بازار به فروش می ‌رسد و فاکتور های مهمی در برآورد قیمت مداد ابرو موثر هستند که در خرید تان نیز باید به این فاکتورها دقت داشته باشید. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت مداد ابرو برند ،کیفیت، نوع و غیره می باشد. برای تهیه ی یک مدال ابروی خوب و با کیفیت باید از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید. برند های ناشناخته به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شوند زیرا بسیاری از این برند ها دارای کیفیت پایین بوده و به همین جهت باید انتخاب مناسبی داشته باشید. فروشگاه آراشیک فروش محصولات را با سطح کیفی بالا ارائه داده و در کنار کیفیت بالا ، قیمت ‌های بسیار مناسبی را برای فروش محصولاتش در نظر گرفته است.

مداد ابرو

خرید اینترنتی مداد ابرو

 امروزه افراد تمایل بسیار زیادی به خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی دارند بنابراین افراد بدون صرف زمان زیاد و مراجعه حضوری به فروشگاه ها می توانند از طریق سایت آراشیک و با صرف تنها چند دقیقه، محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهد. انتخاب یک مجموعه ی معتبر بسیار مهم است زیرا هر مجموعه‌ ای خدمات دهی خوبی نخواهد داشت و محصولات با کیفیتی را به دست شما نمی رساند بنابراین مرکز مورد نظر برای خرید بسیار مهم بوده و با توجه به اینکه فروشگاه آراشیک دارای اعتبار و سابقه ی طولانی مدت در زمینه ی فروش انواع لوازم آرایشی است، همواره با ارائه ی محصولات با کیفیت موجب رضایت و خشنودی مشتریان شده است.

https://arashik.com/



برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ