اجاره آپارتمان مبله لاکچری فقط با چند کلیک

اقتصاد ایران: بسیاری از افراد هنگام سفر به تهران و اقامت در این شهر، اجاره آپارتمان مبله لاکچری را به اقامت در هتل ترجیح می‌دهند و مایلند با اجاره آپارتمان لاکچری در تهران اقامت راحت‌تری داشته و یا بتوانند در این مدت از دوستان و نزدیکان خود در خانه اجاره‌ای خودشان پذیرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،بخصوص افرادی که از کشورهای دیگر به ایران سفر می‌کنند مایل نیستند در خانه اقوام و فامیل بمانند و علاقمندند در زمان اقامت و سفر خود در ایران شرایط راحت‌تری را برای خود و خانواده‌شان فراهم کرده و اسباب زحمت برای دیگران نباشند. در این شرایط اجاره آپارتمان یا سوئیت مبله بهترین گزینه است. ما در این مطلب سعی داریم ضمن پرداختن به شرایط اجاره آپارتمان مبله لاکچری، وب سایتی را به شما معرفی کنیم که شرایط ایده‌آلی را برای افرادی که از تمکن مالی برخوردارند فراهم کرده است.

اجاره آپارتمان مبله چه شرایطی دارد؟

چند سالی است که اجاره خانه، ویلا و یا سوئیت به صورت روزانه رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد که به ایران مسافرت می‌کنند و یا بسیاری از خارجی‌ها مایلند در خانه اجار‌ه‌ای زندگی کنند تا اینکه در زمان سفر در هتل بمانند. بسیاری از صاحبخانه‌ها نیز شرایطی را مهیا کرده‌اند تا مشتریان بتوانند خانه را به صورت یک شبانه روز و یا هفتگی، ماهانه و یا سالانه به اجرای خود در آورند و این امر را به متخصصانی که در این زمینه فععالیت دارند سپرده‌اند.

ما در این بخش سعی داریم به این موضوع اشاره کنیم که اجاره آپارتمان بخصوص اجاره آپارتمان لاکچری در شمال تهران و یا سایر مناطق تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند مسافران را قانع نماید آن را به اجاره خود درآورند. زیرا وقتی از کلمه لاکچری و لوکس استفاده می‌کنیم نیاز است آپارتمان و یا سوئیتی که برای اجاره گذاشته می‌شود و مبلغ بالایی هم در قبال آن دریافت می‌شود، واقعا از امکانات رفاهی بالایی بهره‌مند باشد.

همان طور که می‌دانید آپارتمان مبله به خانه‌ای گفته می‌شود که دارای اثاثیه لازم برای زندگی باشد. حال اگر این اثاثیه کامل‌تر و لوکس باشد می‌توان نام آپارتمان مبله لاکچری را بر روی آن نهاد در غیر این صورت آپارتمان و یا سوئیت فوق تنها محلی برای ماندن است و برتری خاص دیگری ندارد. در این میان اجاره آپارتمان لوکس و لاکچری شرایطی دارد که موجر و مستاجر باید به آن واقف باشند. در ادامه ما به این موارد خواهیم پرداخت. اجاره آپارتمان لاکچری تهران دارای شرایطی می‌باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

امکانات آپارتمان یا سوئیت مبله لاکچری در تهران

  • اتاق نشیمن باید دارای مبلمان و میز ناهارخوری و تلویزیون باشد.
  • کف آپارتمان باید از کفپوش‌هایی مانند پارکت، سنگ و یا موکت و فرش پوشانده شده باشد.
  • اتاق‌ خواب دارای تخت‌خواب باشد.
  • در آشپزخانه امکانات ضروری مانند یخچال فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، قهوه ساز و چایساز و همچنین مایکروویو و ظروف لازم باشد.
  • خانه از آرامش خوبی برخوردار باشد. زیرا ممکن است آپارتمان توسط افراد خارجی که چندان با فرهنگ ایرانی آشنایی ندارند، اجاره شده باشد بنابراین باید بتوانند در طی مدت اقامت خود از آرامش مناسبی برخوردار باشند.
  • آپارتمان مبله ای که اجاره می کنید باید تمیز و مرتب باشد که این موضوع شامل تمیز بودن کل آپارتمان و سوئیت و همچنین وسایل خواب از همه مهم‌تر سرویس بهداشتی می‌شود. اما بهتر است مستاجر هنگام تحویل گرفتن خانه نسبت به تمیز بودن سرویس بهداشتی و سایر بخش هایی که از حساسیت خاصی برخوردار است مطمئن شود و خانه را نیز تمیز و مرتب تحویل دهد.
  • از امنیت آپارتمانی که اجاره می‌کنید مطمئن شوید. ضمن آن که بهتر است در مدت سفر خود چه در هتل اقامت دارید و چه در آپارتمان‌های مبله و اجاره‌ای از بردن وسایل ارزشمند خودداری کنید و یا هیچ وقت مدارک مهم و یا وسایل ارزشمند خودتان را در خانه رها نکنید.
  • از امکان نگهداری از حیوان خانگی مطلع شوید و چنانچه حیوان خانگی به همراه دارید حتما این موضوع را با موجر در میان بگذارید تا چنانچه محدودیتی وجود دارد، ملک دیگری برای شما در نظر گرفته شود.

 

مدارک شناسایی مستاجر باید درست و موجه باشد.

گاهی پیش می‌آید که برخی از مستاجرها در نگهداری از امانت تخلف کرده و به وسایل داخل آپارتمان صدمه و آسیب می‌رسانند. از این رو نیاز است تا موجر مدارک هویتی از مستاجر در اختیار داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از وی بخواهد این آسیب را برطرف نماید. نکته مهم دیگر در خصوص اجاره آپارتمان مبله لاکچری این است که مستاجر باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد تا بتواند از عهده این موضوع برآید.

مبلغ اجاره آپارتمان لاکچری در شمال تهران و سایر مناطق

مبلغ اجاره سوئیت لوکس غرب تهران و مناطق دیگر باید دقیقا متناسب با نوع آپارتمان یا سوئیت باشد. همچنین اجاره بها به اندازه مدت اقامت در نظر گرفته می‌شود بنابراین پیش از بستن قرار داد باید مدت اجاره و همچنین مبلغ بین موجر و مستاجر هماهنگ شود.

اطلاع از وضعیت تاسیساتی آپارتمان در فصول مختلف

افرادی که اقدام به اجاره آپارتمان مبله لاکچری در مناطق شمال و غرب تهران می‌کنند باید بتوانند در مدت اقامت خود در آپارتمان فوق از وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده کنند، بنابراین موجر باید از صحت کارکرد آن‌ها پیش از اجاره خانه به مستاجر مطمئن باشد. به همین منظور بهتر است یک چک لیست از تمامی این موارد تهیه شود و به امضای طرفین برسد.

برای اجاره آپارتمان بهتر است از کجا اقدام کنیم؟

زمانی که قصد سفر به ایران را دارید و یا مایلید مدتی را در تهران اقامت کنید می‌توانید پیش از سفر درصدد اجاره آپارتمان لاکچری در شمال تهران و یا اجاره سوئیت مبله در غرب تهران برآیید و امور اولیه را انجام دهید تا زمانی که به تهران می‌رسید بتوانید به راحتی در خانه مورد نظر خود اقامت نمایید.

برای این منظور می‌توانید از آژانس‌ها و دفاتر املاکی که در مناطق مختلف تهران اقدام به اجاره آپارتمان مبله لاکچری می‌کنند کمک بگیرید. زیرا بسیاری از افراد خانه خود را با تمامی وسایل و امکانات در اختیار آژانس‌ها می‌گذارند تا بتوانند آن را اجاره دهند که راه مطمئنی در این خصوص به شمار می‌آید.

راه مطمئن دیگر کمک گرفتن از سایت‌هایی است که بدین منظور طراحی شده‌اند و تنها در زمینه اجاره آپارتمان و سوئیت مبله فعالیت دارند، کمک بگیرید. این روش جستجو برای اجاره آپارتمان کمک می‌کند شما بتوانید به راحتی در منطقه‌ای که مایلید آپارتمان یا سوئیت دلخواه را پیدا کرده و قیمت آن را متناسب با امکاناتی که دارد بسنجید و در وقت و هزینه‌های خود برای پیدا کردن خانه صرفه جویی نمایید. ما در ادامه به معرفی یکی از این سایت‌های معتبر خواهیم پرداخت.

 

وب سایت اسکان پلاس

یکی از سایت‌های معتبری که می‌توانید پیش از اجاره آپارتمان مبله لاکچری در مناطق مختلف تهران، به تفکیک منطقه خانه‌ها را ببینید و از جزئیات خانه مطلع شده و سپس تصمیم به اجاره آن بگیرید، سایت اسکان پلاس است. این سایت شرایطی را در نظر گرفته تا افراد ایرانی و غیرایرانی که از سایر کشورها به ایران سفر می‎کنند بتوانند با اجاره سوئیت لوکس غرب تهران یا شمال شهر اقامتی راحتی را برای خود، خانواده و دوستان‌شان مهیا نمایند.

از آن جا که مخاطبان اسکان پلاس بیشتر افرادی هستند که ایرانی هستند اما در خارج از ایران زنگی می‌کنند و برای یک سفر کوتاه به ایران مایل به اجاره آپارتمان مبله هستند و یا غیر ایرانیانی که مایل نیستند مدت اقامت خود در تهران را در هتل بگذرانند، بنابراین باید بهترین نمونه آپارتمان و سوئیت از  موقعیت و کیفیت به این دسته از عزیزان معرفی شود.

اجاره آپارتمان مبله لاکچری شمال تهران

 ویژگی‌های اجاره آپارتمان و سوئیت از اسکان پلاس

  • هنگامی که به سایت اسکان پلاس برای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله مراجعه می‌کنید، خواهید دید که می‌توان زمان اقامت را تعیین کرده و به تفکیک منطقه‌های تهران آپارتمان مورد نظر را یافت.
  • تمامی کیس‌های معرفی شده دارای عکس بوده و شما می‌توانید ویژگی، قابلیت و امکانات آپارتمان مورد نظر را ببینید.
  • اسکان پلاس از تیم کارشناسی حرفه‌ای برخوردار است که به طور کامل با شرایط آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌ها و همچنین وضعیت هر یک آشنایی دارند.
  • مشتریان می‌توانند با مشاوران اسکان پلاس به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده و درخواست‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند تا بهترین آپارتمان مبله برای اجاره به آن‌ها معرفی شود.
  • امکان رزرو آپارتمان و سوئیت به صورت آنلاین فراهم شده است و کارهای نهایی اعم از بستن قراردارد در زمان حضور مسافر انجام می‌پذیرد.
  • ویژگی خوب دیگری که اسکان پلاس از آن بهره‌مند می‌باشد پشتیبانی از مهمان تا آخرین لحظه اقامت در آپارتمان است.

اگر قصد اجاره آپارتمان مبله لاکچری در تهران را دارید حتما به سایت اسکان پلاس به آدرس الکترونیکی https://eskanplus.com سر بزنید و یا برای پیدا کردن آپارتمان مورد نظرتان با تیم مشاوره این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. همچنین اسکان پلاس می تواند برای

اجاره ماهیانه آپارتمان مبله لوکس

درصورتیکه قصد دارید بصورت ماهیانه و یا سالیانه یک آپارتمان مبله لوکس را اجاره کنید، بهتر است تا یک سری به وب سایت اوپن هاوس openhouse.ir بزنید. در این سایت سعی شده است تا با قراردادن اطلاعات کامل آپارتمان مبله و مشاعات آن کلکسیونی از بهترین آپارتمانهای مبله را در اختیار شما بگذارد. کارشناسان اوپن هاوس با داشتن تجربه اجاره آپارتمان مبله به سفارت‌ها و شرکتهای خارجی، یکی از بهترین سرویسهای اجاره ماهیانه آپارتمان مبله را به شما ارائه خواهد کرد.

اجاره ماهیانه و سالیانه آپارتمان مبله

اجاره ویلا لاکچری شمال

همچنین اگر بدنبال اجاره ویلای لاکچری شمال هستید، وب سایت اسکان پلاس برای شما پیشنهادهای جذابی دارد که شما می توانید از این پیشنهادها استفاده کنید. ویلاهای استخردار با امکانات بی نظیر و در لوکیشنهای با دید جنگل و ساحل. پس برای رزرو ویلا لاکچری در شمال حتما سری به وب سایت اسکان پلاس بزنید. 

اجاره ویلا لاکچری شمال

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ