همه آنچه باید از آموزش خرید و فروش تتر بدانید

اقتصاد ایران: تتر یکی از ارزهای دیجیتالی است که بارهاوبارها اسم آن را در بازار ارزهای دیجیتالی می‌شنوید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حتی اگر خیلی اهل این بازار نباشید یا حتی اگر تازه قصد ورود به این بازار را پیدا کرده باشید و اطلاعاتتان درباره آن کامل نباشد، تتر از جمله اصطلاح‌ها، رمزارزها و نام‌هایی است که از همان ابتدا به گوشتان می‌رسد. شناخت این رمزارز جزء اطلاعات اولیه‌ای است که همه تریدرها باید بدانند. استیبل کوینی که به‌عنوان دلار بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و هرکسی که می‌خواهند معامله و خریدوفروش در بازار داشته باشید، باید از این رمزارز استفاده کند. در این مطلب قرار است درباره تتر و آموزش خرید و فروش تتر با شما صحبت کنیم. همراه باشید تا این رمزارز مهم را بشناسید.

تتر چیست؟

برای آموزش خرید و فروش تتر ابتدا باید ماهیت این رمزارز را بشناسید و درباره کاربرد آن در بازار بدانید. تتر با نماد اختصاصی USDT یک استیبل کوین است که به نام دلار ارز دیجیتال هم شناخته می‌شود. استیبل کوین‌ها همان‌طور که از اسم آنها به نظر می‌رسد، رمزارزهایی هستند که ارزش آنها ثابت است. هرچقدر بازار با تغییر و افزایش یا کاهش ارزش همراه باشد، ارزش این رمزارزها هیچ تغییر نمی‌کند و ثابت است. همواره ارزش رمزارز تتر را برابر با یک دلار آمریکا می‌دانند. به همین دلیل به تتر، دلار ارز دیجیتال هم گفته می‌شود. البته استیبل کوین‌های دیگری هم هستند که از پشتوانه دلار برخوردارند و ارزش آنها با دلار برابر است، اما در حال حاضر شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین استیبل کوینی که در بازار استفاده می‌شود تتر است. این ارز دیجیتال در حال حاضر رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال را به خودش اختصاص داده و حجم مبادلات روزانه آن مرز ۶۳ میلیارد دلار را پشت سر گذاشته است.

ساده‌ترین و عمومی‌ترین کاربردی که برای تتر می‌توان عنوان کرد، استفاده از این رمزارز برای خرید، فروش و مبادله دیگر رمزارزهای دیجیتالی است. همچنین فراهم‌کردن امکان انتقال آسان پول بین معامله‌گران، ثابت ماندن ارزش آن در طول نوسانات بازار و استفاده در خرید‌های بین‌المللی ارز دیجیتال از جمله دیگر کاربردهای مهم تتر است.

استفاده از تتر در خرید‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال به این معنی است که اگر شما در صرافی والکس قصد خرید رمزارز دیگری مثل دوج‌کوین، شیبا یا ... را داشته باشید، باید موجودی تومان حساب خود را به تتر تبدیل کنید و برای خرید رمزارز موردنظر، ابتدا تتر بخرید. برای خرید تتر هم می‌توانید به‌راحتی مراحل انجام آن را در والکس انجام دهید. اگر مراحل انجام این کار را نمی‌دانید در ادامه آموزش خرید و فروش تتر در والکس را برای شما آورده‌ایم.

آموزش خرید و فروش تتر

برای خرید و فروش تتر ابتدا باید یک صرافی امن و معتبر پیدا و انتخاب کنید. والکس به‌خاطرداشتن پلتفرمی کاملاً ایمن، حرفه‌ای و آسان برای خریدوفروش رمزارزهای مختلف، از جمله بهترین انتخاب‌ها است.

در قدم اول برای آموزش خردی و فروش تتر در والکس نیاز به یک حساب کاربری در این صرافی دارید. بعد از واردشدن به صفحه اصلی سایت والکس از نوار بالای سایت، سمت چپ، دو گزینه ورود و ثبت‌نام در دسترس است، برای ساخت حساب باید از گزینه ثبت‌نام برای ورود به سایت استفاده کنید. شماره‌تلفن همراهی در دسترس است را وارد کنید و اولین مرحله ثبت‌نام و احراز هویت را در آموزش خرید و فروش تتر پشت سر بگذارید. در ادامه بعد از ثبت‌نام اولیه و ساخت حساب کاربری، نوبت به واردکردن اطلاعات هویتی و بانکی است. طبق قانون مبارزه با پول‌شویی، تمام کاربرانی که در صرافی‌‌های آنلاین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان فعالیت می‌کنند باید هویت خود را به سایت موردنظر احراز کرده باشند. احراز هویت هم با ارائه اطلاعات شناسایی، اطلاعات تماس، اطلاعات بانکی و تصویر فرد متقاضی انجام می‌شود.

بعد از انجام این مراحل و با احراز هویت خود به سایت، باید منتظر تأیید هویت شما از طریق سایت بمانید. با تأیید هویت راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و شروع آموزش خرید و فروش تتر در والکس آغاز می شود.

اکنون نوبت واریز اعتبار به کیف پول ارز دیجیتال خود در صرافی والکس است. اعتباری که به کیف پول وارد می‌شود به ریال انجام می‌شود و بعد از آن می‌توانید مراحل خرید تتر را انجام دهید.

برای خرید تتر می‌توانید قیمت پیشنهادی و حجم موردنظرتان را در کاردهای مربوط به خرید ثبت کنید و با مشخص‌شدن قیمت نهایی خرید تتر، سفارشتان را تأیید کرده و به بازار بفرستید. برای مثال اگر قصد دارید ۵۰ تتر را به قیمت ۲۶۳۸۰ تتر بخرید، در فیلد قیمت واحد، مبلغ موردنظر، همان ۲۶۳۸۰ تومان را وارد می‌کنید (این عدد به این معنی است که شما هر یک دلار تتر را به قیمت ۲۶۳۸۰ تومان خواهید خرید.) و حجم تتر موردنظر که ۵۰ تتر است را در فیلد حجم رمزارز ثبت می‌کنید. بعد از محاسبه مبلغ کل سفارش و میزان کارمزد، در نهایت مبلغ نهایی که برای خرید ۵۰ تتر باید پرداخت کنید را در فیلد قیمت کل صرافی والکس می‌بینید. اگر قیمت و حجم وارد شده مورد تأییدتان بود، روی دکمه خرید کلیک می‌کنید تا سفارش وارد صف خرید حاضر در بازار شود. این روش خرید روش ثبت سفارش است و زمانی که بازار به قیمت پیشنهادی شما برسد، معامله توسط یکی از فروشندگانی که قصد فروش دارد یا قیمت شما را پذیرفته است انجام می‌شود و در نهایت خریدوفروش تتر نهایی شده است. این اولین روش در آموزش خرید و فروش تتر است.

روش دوم آموزش خرید و فروش تتر ، روش ثبت سفارش آنی است. در این روش کاربرانی که از طریق والکس خرید تتر را انجام می‌دهند باید یکی از فیلدهای قیمت یا حجم را طبق اعداد موردنظرشان پر کنند و فیلد بعدی به صورتت خودکار و باتوجه‌به مقداری که وارد شده است نمایش داده می‌شود.

فرض کنید برای آموزش خرید و فروش تتر و به‌ازای هر تتر، مبلغ ۲۶۰۰۰ تومان را پیشنهاد می‌کنید. سایت با درنظرگرفتن مبلغ پیشنهادی شما محاسبه می‌کند که با این مبلغ چه مقدار تتر قابل خریداری است. سپس نتیجه محاسبه شده را در فیلد حجم تتر نمایش می‌دهد. با بررسی و تأیید خرید تتر، دکمه خرید را می‌زنید و به این صورت در همان لحظه مقدار تتر موردنظر شما با در نظر گرفته قیمتی که وارد کرده‌اید از بازار خریداری شده و وارد کیف پول آنلاین شما در صرافی والکس می‌شود.

فروش تتر در والکس

روش فروش تتر در والکس هم درست مشابه روش‌‌هایی است که برای آموزش خرید تتر گفتیم؛ با این تفاوت که این بار در ازای معامله‌ای که انجام می‌شود تتر به کیف پول شما اضافه نمی‌شود بلکه ارزش آن وارد حساب شما خواهد شد.

والکس یکی از صرافی‌های معتبر و امنی است که می‌تواند بهترین انتخاب برای آموزش خرید و فروش تتر و انجام معاملات دیگر رمزارزهای دیجیتال باشد. اگر قصد ورود به این بازار را دارید همین حالا وارد سایت والکس شوید، حساب کاربری خود را بسازید و اولین قدم‌ها برای کمک به انقلاب بزرگ ارزهای دیجیتال و برابری مالی در سراسر جهان را بردارید. والکس منتظر شماست!

 

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ