سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری آبی اردبیل

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب منطقه‌ای استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی حیدری اناری صبح امروز در جلسه مشاوران جوان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل اظهار کرد: این موضوع به عنوان یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در سال‌های گذشته در استان به آن توجه کمی شده است و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای سال آینده به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان اردبیل در بحث منابع و تاسیسات آبی افزود: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و پتانسیل‌های کم‌نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان اردبیل، باید برنامه‌ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان به‌عمل آید و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش استقبال می‌کند.

وی عنوان کرد: فراخوان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان داده شده و بدون تردید یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه‌گذاری در این بخش هموار شده است.

حیدری اناری همچنین عملیاتی نمودن پیشنهادات و ایده‌های مختلفی که در شورای مشاوران جوان مطرح می‌شود را به عنوان یک پیشران برای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دانست.

گفتنی است در این جلسه اهداف، چالش‌ها و عارضه‌های بهره‌برداری و نگهداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی و تجربیات جهانی در خصوص گردشگری آبی و ارائه الگوهای قابل بومی‌سازی در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ