گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین
اقتصاد ایران: گردهمایی تقدیر از ده رئیس شعبه برتر بانک ایران زمین، با عنوان آموزش و توسعه منابع انسانی شعب" برگزار شد.


پورسعید افزود: همکاران شعب اولین افرادی هستند که از سوی مشتریان قضاوت می شوند و ارزیابی مشتری را از بانک مشخص می کنند. هرچقدر این برخورد موثر و با احترام انجام شود، میزان رضایت مشتری بالاتر می رود.
مدیرعامل بانک ایران زمین روسای شعب موفق این بانک را به عنوان نماینده های همکارانشان دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت شعبه حاصل تلاش تیمی همه همکاران در آن شعبه و حتی شعب دیگر بانک است که موجب رشد سازمان می شود. ما باید به خودمان ببالیم که در سازمانی خدمت می کنیم که تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند و مهمترین دلیل آن وجود دارایی بزرگی به نام سرمایه انسانی است.
وی یکی از نمودهای واضح کار تیمی سرمایه انسانی بانک را ایجاد تحول دیجیتال و ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به اصناف و کسب و کارها دانست و گفت: در هفته های گذشته یکی از بزرگترین ابزارهایی که بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار داد، افتتاح حساب غیرحضوری بود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند.

مدیر شعب استان ها خطاب به روسای موفق افزود: از حالا به بعد مسئولیت سنگینی بر دوش شما است. امروز نگاه های 252 رئیس شعبه دیگر و مدیران بانک به رفتار شما است و عملکرد شما در مواقع مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. این درایت در شما وجود دارد و این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید که برتر شدن سخت است، اما برتر ماندن خیلی مشکل تر و با ارزش تر است. برتر ماندن را تمرین کنیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاً اگر محدودیت انتخاب نبود، تعداد بیشتری از شعب را اعلام می کردیم. شعب بانک ایران زمین هم در تهران و هم در استان ها با تفکر تیمی و سیستمی خیلی درست عمل کردند و زحمات آنان در عملکرد کل بانک بی تاثیر نبوده است و باید قدردان همه همکاران باشیم.
.jpeg)
مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران در این جلسه معنای موفقیت را به سرانجام رساندن یک کار با کمترین هزینه بیان کرد و گفت: موفقیت گام های مختلفی دارد. در ابتدا باید هدف و آگاهی داشته باشیم و با برنامه ریزی و تصمیم گیری، حرکت کنیم. مطمئنا بین روسای موفق شعب این شاخصه وجود داشته است که در این مراسم حضور دارند.
یزدانجو افزود: وقتی صحبت از رئیس شعبه می شود، در ذهن این تصویر ایجاد می شود که در خط مقدم یک رهبر از یک سو باید انتظارات مشتری را برآورده کند و از طرف دیگر تیم خودش را منسجم نگاه دارد. از یک سو رقبا را باید رصد کند و از آن طرف ضعف هایی که ممکن است در کار وجود داشته باشد پوشش دهد و برای آن راه حل پیدا کند، این نشانه توانمندی است.
در پایان این مراسم ده رئیس شعبه برتر بانک ایران زمین، هدایا و لوح تقدیر خود را از مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین دریافت کردند.
- رسول نظری- استان فارس- شعبه اقلید
- سید محسن حسینی- استان تهران- شعبه یوسف آباد
- علی اصغر ذاکرحسینی- استان قم- شعبه شهید بهشتی
- حسین طحانیان- استان تهران – شعبه ولیعصر
- حمید رضا رضایی مقدم- استان گلستان- شعبه مرکزی گرگان
- سمیرا طایفه خانی- استان تهران- شعبه شهرک قدس
- مولود فقیه پور- استان خوزستان- شعبه زیتون
- حمزه یارمحمدی- استان کرمانشاه- شعبه هرسین
- مجتبی قدیری- استان آذربایجان شرقی- شعبه شبستر
- زهرا محمدی- استان تهران- شعبه شهرری
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه