با مؤسسه خیریه کوینکس در ایران آشنا شوید

اقتصاد ایران: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که اینترنت و فناوری‌های نوین همچون بلاکچین دسترسی به غذا، دسترسی به آموزش و ... برای همه راحت‌تر از گذشته فراهم شده، اما آیا امنیت تحصیلی و غذایی واقعاً وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، از نظر دسترسی اکثر و عموم مردم به آموزش، یونسکو بیان کرده که تا سال 2030  بازهم حدود 220 میلیون کودک، نوجوان و جوان از آموزش باز خواهند ماند. آیا راهی غیر از همت همگان برای بهبود وضعیت وجود دارد؟ آیا راهی وجود دارد که بتواند به مردم عادی کمک کند که از این وضعیت رها شوند؟

احتمالاً حدس زده‌اید که می‌خواهیم در مورد چه چیزی صحبت کنیم! بله ما می‌خواهیم بیان کنیم که اگر ما انسان‌ها در کنار یکدیگر قرار بگیریم، قادر خواهیم بود که مشکلاتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم را از بین ببریم!

مؤسسه خیریه کوینکس و اقدامات  آن در راستای کمک به بشر

صرافی کوینکس به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که در این عرصه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این مجموعه در راستای اقدامات بشر دوستانه یک صندوق خیریه راه‌اندازی کرده است که مأموریت اصلی آن ساخت یک جهان بهتر با کمک بلاکچین است.

این مجموعه در این زمینه سعی داشته با تمرکز بر رفاه عمومی جهانی و انجام اقداماتی که به کاهش فقر، امداد اضطراری و مراقبت‌های بهداشتی کمک کند، فعالیت‌های خود را توسعه ببخشد.

خیریه صرافی کوینکس به تازگی در ایران فعالیت خود را شروع کرده و با هدف تمرکز بر روی قشر کم درآمد و محروم جامعه سعی دارد، اقدامات مؤثری در این راستا انجام دهد.

چرا باید دنیا به سمت بلاکچین حرکت کند؟

هر فردی در هر جای دنیا که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌تواند از بلاکچین و مزایای آن استفاده کند، می‌پرسید چطور؟ بلاکچین مزایای زیادی دارد از جمله موارد زیر:

توزیع شدگی اطلاعات و افزایش امنیت

بلاکچین با توجه به اینکه اطلاعات و داده‌ها را در هزاران دستگاه مختلف که در شبکه توزیع خود موجود است، پخش و ذخیره می‌کند، می‌تواند در برابر خرابی‌های فنی و حملات مخرب هکرها به راحتی مقاومت کند.

در واقع اگر یک گره در بلاکچین خراب شود یا مشکلی برای آن پیش بیاید، امنیت شبکه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و اطلاعات همچنان محفوظ خواهند ماند.

ثبات در بلاکچین، شفافیت در دنیای مالی

دنیای ما از نظر مالی خیلی شفاف نیست! انسان‌ها و آدم‌های زیادی وجود دارند که از روش‌های غیر قانونی کسب درآمد می‌کنند. این موضوع برای دنیایی که می‌خواهد به جای بهتری تبدیل شود، یک سم به حساب می‌آید.

بلاکچین با توجه به ساختاری که دارد، هر داده و اطلاعاتی که در آن ثبت شود به صورت کاملاً شفاف و دقیق در آن قرار می‌گیرد به صورتی که اگر بخواهیم برای سوابق مالی از بلاکچین استفاده کنیم، بدون شک حسابرسی شفاف‌تر خواهد بود چرا که هر تغییری در این دنیای اطلاعت توزیع شده و قابل ردیابی است.

بلاکچین، اعتماد را ایجاد می‌کند

در سیستم‌های سنتی که کار به سختی جلو می‌رود، ما مجبوریم که برای انجام معاملات یا پرداختی‌های خود اغلب از یک واسطه مثل بانک استفاده کنیم، اما بلاکچین واسطه نمی‌خواهد. شما می‌توانید در شبکه توزیع گره‌ها، معاملات را از طریق فرایند ماینینگ استخراج کنید و کار دلخواه خود را انجام دهید.

در واقع ما با حذف واسطه‌ها و ایجاد اعتماد میان دو طرف معامله با کمک بلاکچین در زمان، هزینه و بسیاری از فسادهای مالی جلوگیری می‌کنیم. همچنین خطرات احتمالی به یک سازمان، نهاد یا مؤسسه را از بین می‌بریم.

افزایش امنیت، حذف واسطه و افزایش پایداری در شبکه

آخرین کاربرد و مزیتی که می‌خواهیم در این مطلب برای بلاکچین مطرح کنیم که می‌تواند جهان ما را به سمت فراوانی و پیشرفت سوق دهد، مبادلات همتا به همتا است. این نوع معاملات که در واقع به دلیل وصل نبودن به هیچ سروری صورت می‌گیرد، نوعی ساختار معاملاتی است که می‌تواند مزایای بی شماری همچون امنیت، حذف واسطه و افزایش پایداری در شبکه داشته باشد.

آینده‌ای بهتر با کمک یکدیگر

خیریه کوینکس از سال گذشته با انجام فعالیت‌های بشر دوستانه در کشورهای مختلف جهان مانند فیلیپین و نیجریه کار خود را آغاز کرد و به تازگی با گسترش فعالیت‌های خود در ایران هم اقدامات انجام داده است.

اگر بخواهیم به فعالیت‌های کوینکس در ایران به صورت خلاصه اشاره کنیم، باید بگوییم که درست کردن بسته‌های معیشتی مختلف برای افراد کم درآمد و محروم در جامعه و تحویل این بسته‌ها به آن‌ها از جمله کوچک‌ترین فعالیت‌هایی است که در چند وقت گذشته کوینکس در این راستا انجام داده است.

این فعالیت‌ها در روستاهای دور افتاده اصفهان، جایی که مردم در شرایط اسفناک و بسیار سختی زندگی می‌کنند، بسته‌هایی در میان خانواده‌های فقیر توزیع شد. کوینکس با این اقدامات قصد دارد در این راستا به همگان بگوید که عشق و امید برای همه مردم وجود دارد و پایان نمی‌یابد.

بدون شک بلاکچین و دیگر فناوری‌هایی که در راستای ساخت جهانی بهتر ایجاد شده‌اند، تنها با کمک ما انسان‌ها رشد می‌کنند و می‌توانند دنیای بهتری برای ما بسازند. ما با مشارکت در دنیاهای مالی و کمک به سازمان‌ها و مؤسساتی که در راستای بشر، فعالیت‌های مفیدی انجام می‌دهند می‌توانیم دنیای بهتری بسازیم.

نظر شما در مورد بلاکچین چیست؟ آیا در رابطه با کوینکس و فعالیت‌های متنوع آن شنیده بودید؟ اگر در این راستا تجربه یا نظری دارید که فکر می‌کنید برای دیگر خوانندگان این مطلب جذاب است، می‌توانید در بخش مربوطه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ