تور ترکیه استانبول ویژه نوروز 1401

اقتصاد ایران: همیشه در نزدیکی تعطیلات رسمی نوروز، بازار فروش تورها و بلیط ها رونقی دوچندان می گیرد. حال که به آرامی به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم، خوب است تا با تورهای ویژه نوروز سایت لحظه آخر آشنا شویم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، تور ترکیه استانبول یکی از سفرهای محبوب در میان مردم ایران است که در این مقاله قصد داریم بیشتر به آن ها بپردازیم. 

تخفیف ویژه تور ترکیه استانبول در سایت لحظه آخر

استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه و یکی از مقاصد مهم گردشگری در این کشور است. سالانه گردشگران زیادی تورهای مربوط به آن را خریداری کرده و از دیدنی های استانبول، دیدن می کنند. تعطیلات نوروز زمان مناسبی است تا از این شهر فوق العاده دیدن کرده و با تاریخچه آن، آشنا شویم. در این بخش، بعضی از تورهای ویژه نوروز و تخفیف دار به مقصد استانبول را به شما معرفی می کنیم.

  • تور استانبول اسفند و فروردین، 3 شب، 14 تا 17 فروردین، رفت و برگشت با آژانس قشم ایر، آژانس مسافرتی تینو پرواز
  • تور استانبول اسفند و فروردین، 4 شب، 12 فروردین تا 16 فروردین، رفت و برگشت با آژانس قشم ایر، آژانس مسافرتی آرشین پرواز
  • تور استانبول نوروز 1401، 7 شب، 11 فروردین تا 18 فروردین، رفت و برگشت با آژانس قشم ایر، آژانس مسافرتی ملوان سیر پارسیان
  • تور استانبول نوروز 1401، 5 شب، 12 فروردین تا 17 فروردین، رفت و برگشت با آژانس ماهان، آژانس مسافرتی عرشیا گشت پارس

♦️♦️ تور استانبول نوروز 1401 ♦️♦️

تور استانبول نوروز 1401 چند روز است؟

تورهای استانبول زیادی مخصوص تعطیلات نوروز در وب سایت لحظه آخر وجود دارد. بسته به آژانس مسافرتی مسئول تور، تعداد روزهای آن متفاوت است. تعداد روزهای اقامت در استانبول، از 3 روز آغاز شده و در بیشترین حالت، به 7 روز خواهد رسید. توجه داشته باشید که بسته به تعداد روز اقامت در استانبول، قیمت این تور ها متغییر خواهد بود.

هوای استانبول در نوروز

طبق گفته گردشگران و مردم بومی استانبول، بهار بهترین فصل برای بازدید از این شهر زیبا است. در این فصل آسمانی آفتابی و آب و هوایی معتدل و مرطوب انتظار گردشگران را می کشد. تا 11 فروردین، دمای هوا کم کم شروع به گرم شدن کرده و در نهایت به 10 درجه سانتی گراد می رسد. در فصل بهار باید انتظار باران هایی ناگهانی را داشته باشید.

در این فصل فستیوال های زیادی در این شهر برگزار می شود که مدت زمان اقامت گردشگران را لذت بخش تر می کند. نمایشگاه فوق العاده گل لاله استانبول نیز در این فصل از سال برگزار می شود. پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این فستیوال بینظیر بزنید. بازدید از جزایر دیدنی پرنس نیز ایده ای جذاب و دلنشین به شمار می رود. در روزی آفتابی به این جزایر رفته و از تماشای غروب خورشید، پیاده روی در ساحل، شنا یا دیگر ورزش های آبی، نهایت لذت را ببرید.

قیمت تور استانبول

دیدنی های استانبول

همانطور که پیش تر اشاره شد، شهر استانبول مکان های دیدنی زیادی دارد که سبب می شوند سالانه هزاران توریست از سراسر دنیا، از آن بازدید کنند. در این بخش قصد داریم تا شما را با چند مکان دیدنی این شهر آشنا کنیم.

ایاصوفیا، از معروف‌ ترین نماد های شهر استانبول

مطمئنا تا به حال بار ها عکس مسجد ایاصوفیا را بر روی کارت پستال ها دیده اید. بازدید از این مسجد تاریخی و فوق العاده باید در صدر اولویت های شما باشد. ایاصوفیا در بخش اروپایی شهر استانبول قرار گرفته و در حدود هزار سال، از آن به عنوان کلیسای روم شرقی استفاده شده است؛ سرانجام این مسجد زیبا در قرن پانزدهم، به دست معماری عثمانی به نام سینان، به مسجد تبدیل شد.

مسجد سلطان احمد

مسجد سلطان احمد، یکی دیگر از مساجد مشهور کشور ترکیه به شمار می رود. در تزیینات این مسجد تاریخی از کاشی هایی آبی رنگ استفاده شده است؛ به همین دلیل مسجد سلطان احمد را با نام مسجد آبی هم می شناسند. این مسجد یادگاری از 400 سال پیش بوده و در نزدیکی مسجد ایاصوفیا قرار دارد؛ پس با بازدید از آن می توانید سری هم به ایاصوفیا بزنید.

قصر توپ‌‌کاپی

می توان گفت که قصر توپ کاپی در قلب دیدنی های بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این قصر فاصله اندکی از آب‌ انبار باسیلیکا داشته و به منظره زیبایی از تنگه بسفر، دسترسی دارد. با بازدید از قصر توپ کاپی می توانید از مکان های دیدنی مربوط به بسیاری از پادشاهان ترک، دیدن کنید.

کاخ دلما باغچه

حال که با بعضی از دیدنی های بخش اروپایی شهر استانبول آشنا شدید، زمان آن رسیده تا با بعضی از مکان های دیدنی بخش آسیایی این شهر آشنا شوید. کاخ دلما باغچه یکی از یادگار های دوره حکومت عثمانی به شمار می رود. پس از کاخ توپ کاپی، کاخ دلما باغچه محل اقامت و زندگی پادشاهان، بوده است. اسکلی بشیک تاش نیز در نزدیکی این کاخ تاریخی قرار دارد.

روملی حصار

در تنگه بسفر و ساحل روملی، یکی دیگر از قلعه های جذاب شهر استانبول قرار دارد. روملی حصار در نزدیکی کاخ دلما باغچه قرار داشته و چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر را در اختیار شما قرار می دهد.

برج گالاتا

علاوه بر برج گالاتا، محله های اطرافش نیز از دیدنی های شهر استانبول محسوب می شوند. کوچه ها و خیابان های اطراف برج، پر از فروشگاه های آثار هنری هستند و می توانند شما را تا ساعت ها مشغول کنند. برج گالاتا در حدود 700 سال قدمت داشته و 67 متر ارتفاع دارد. این برج که از آثار بجا مانده از امپراتوری روم شرقی است، تا سال ها بلند ترین ساختمان منطقه بوده و به سراسر شهر دید داشته است.

هزینه سفر به استانبول

جاهای تفریحی استانبول

جالب است بدانید که علاوه بر مکان های دیدنی، مکان های تفریحی زیادی نیز در شهر استانبول وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

آکواریوم استانبول(İSTANBUL AKVARYUM)

آکواریوم استانبول، اولین مکان تفریحی است که قصد معرفی آن را به شما داریم. در این مجموعه، بیش از 1500 موجود دریایی و خشکی از 16 منطقه جغرافیایی مختلف، جمع آوری شده و نگه داری می شوند. آکواریوم دو طبقه و 22 هزار متر مربع مساحت داشته و شما را به سفری در میان اعماق دریای سیاه، تنگه بسفر استانبول، دریای مرمره، تنگه داردانل، دریای اژه، کانال سوئز، دریای سرخ، قاره جنوبگان، دریای مدیترانه، تنگه جبل الطارق، شرق اقیانوس اطلس، شیار میانی اقیانوس اطلس، غرب اقیانوس اطلس، کانال پاناما، اقیانوس آرام، زیردریایی ناتلیوس و جنگل‌های بارانی آمازون، می برد.

دلفیناریوم استانبول(ISTANBUL DOLPHINARIUM)

دلفین ها همیشه برای انسان ها موجوداتی بامزه و دوست داشتنی بنظر می رسند. اگر به این پستانداران دریایی علاقه دارید، حتما سری به دلفیناریوم استانبول بزنید. این دلفیناریوم در منطقه ایوب در امتداد شاخ طلایی، قرار گرفته و بزرگ ترین دلفیناریوم موجود در قاره اروپا به شمار می رود. شما در طی بازدید از این مکان می توانید از فعالیت هایی نظیر تماشا کردن دلفین ها، شنا کردن با آن ها، عکاسی از دلفین ها و حتی دلفین درمانی، لذت ببرید. در این مجموعه علاوه بر دلفین، از حیواناتی نظیر نهنگ سفید، فک خزپوش شمالی و گراز دریایی نیز نگه داری می شود.

خانه خون آشام استانبول(HOUSE OF VAMPIRE ISTANBUL)

اگر شما هم به موجودات ماوراء طبیعی و خون آشام ها علاقه دارید، مطمئنا از بازدید از خانه خون آشام، لذت خواهید برد. این تفریح قدری ترسناک بوده و با هجوم آدرنالین همراه است؛ پس مناسب افراد دچار مشکلات قلبی، افراد مسن یا کودکان نمی باشد. در این خانه اتاق های زیادی وجود دارد که هر کدام دکوراسیون تاریک و فضا سازی مخصوص به خود را دارند. در خانه خون آشام استانبول باید در هر مرحله معما هایی را حل کنید تا بتوانید خود را به اتاق بعدی برسانید. ترکیب ترس و معما مطمئنا باعث می شود تا روزی خاطره انگیز را تجربه کنید.

شهربازی اسفانبول(ISFANBUL)

شهربازی ها از محبوب ترین تفریحات هر شهری به شمار می روند. اسفانبول، نام یک مجموعه تفریحی بزرگ در شهر استانبول است که می تواند شما و خانواده تان را برای یک روز کامل سرگرم کند. در این مجموعه تفریحات به سه بخش کودک، بزرگسال و تفریحات خانوادگی، تقسیم شده اند. از جمله تفریحات شهربازی اسفانبول می توان به ترن هوایی، آبشار وحشی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما و بسیاری از تفریحات سرگرم ‌‌کننده دیگر اشاره کرد.

کشتی‌ سواری در بسفر

جالب است بدانید که بسیاری از دیدنی های شهر استانبول در کنار یا نزدیکی تنگه بسفر ساخته شده اند. کشتی سواری یکی از محبوب ترین تفریحات این شهر به شمار می رود؛ چراکه در کنار مناظر زیبای این تنگه می توانید از هوای خوب و تماشای غروب خورشید بر روی آب، لذت ببرید.

تور گشت و گذار در شهر

از آنجا که دیدنی های شهر استانبول بسیار و زمان تور ها اندک است، پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از تور گشت و گذار در شهر بوسیله اتوبوس، بازدیدی سریع از تمام دیدنی های شهر داشته باشید. در این اتوبوس های دو طبقه روباز، اطلاعات از پیش ضبط شده هر مکان دیدنی به 8 زبان زنده دنیا، برای گردشگران پخش می شود تا علاوه بر لذت بردن از ظاهر مکان های دیدنی، با تاریخچه آن ها نیز آشنا شوند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ