متناسب با فرم بدن خود شلوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید

اقتصاد ایران: انتخاب یک شلوار مناسب که بتواند به زیباتر نشان دادن فرم بدن و پوشاندن عیوب آن کمک کند یکی از دغدغه‌هایی است که توسط بسیاری از بانوان دنبال می‌شود؛ چراکه در سال‌های اخیر ثابت شده که پوشیدن شلوارهای مناسب در جذاب‌تر نشان داده شدن استایل افراد تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  با توجه به تأثیر و اهمیت پوشیدن شلوار مناسب در جذابیت استایل افراد و بالا رفتن میزان تقاضای مدل‌های متنوع آن، مراکز مختلف فروش پوشاک چون آشاشاپ به ارائه انواع شلوار‌های مختلف در طراحی‌های متفاوت می‌پردازند تا اشخاص مختلف متناسب با فرم بدن خود بتوانند خرید موفقیت‌آمیزی را به سرانجام برسانند. اما آگاهی از این که کدام دسته از شلوار‌ها مناسب فرم بدن افراد مختلف هستند، نیازمند آشنایی بیشتر با دسته‌بندی‌های متفاوت شلوار‌های مختلف و تاثیراتی که هریک بر روی استایل و نمایش فرم بدن افراد برجای می‌گذارند می‌باشد.

تأثیرات انتخاب یک شلوار مناسب

قبل از اینکه به سراغ بررسی مدل‌های متفاوت شلوار‌های زنانه و عوامل تأثیر‌گذار در یک انتخاب مناسب برویم، لازم است در خصوص تأثیرات خرید شلوار مناسب کمی صحبت کنیم. در همین راستا باید عرض کنیم که اهمیت و تأثیر خرید شلوار‌های مناسب در هر جنس و مدلی که باشند، به زیبایی و جذابیت استایل افراد، گران‌تر نشان دادن استایل، راحتی فرد در آن شلوار مربوط می‌شود.

زیبایی و جذابیت بیشتر با پوشیدن شلوار‌های مناسب با فرم بدن خود

اهمیت روز افزون زیبایی و جذابیت هر استایلی حتی استایل‌های خیابانی در دنیای امروز امری انکارناپذیر است. با توجه به این موضوع طراحان صنعت مد و پوشاک همواره در تلاشند تا با طراحی این پوشش به نیاز افراد به تکمیل استایل خود پاسخ مناسبی داده و به زیبایی و جذابیت آن‌ها کمک مؤثری نمایند. بنابراین می‌توان با انتخابی درست از میان شلوار‌های متفاوتی که در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف عرضه می‌شود در راستای تغییر مثبت استایل خود گام مؤثری برداشت.

گران‌تر نشان‌داده شدن استایل

علاوه بر زیبایی جذابیت، افراد تمایل زیادی به گران‌تر نشان داده شدن لباس‌ها و استایل کلی خود دارند. که این امر گاهی به دلیل عدم اهمیت به بخشی از استایل خود نظیر نوع کفش انتخابی یا حتی شلواری که فرد خریداری می‌کند، به وقوع نخواهد پیوست. تأثیر شلوار و کفش مناسب در گران‌تر نشان‌دادن استایل افراد به همان اندازه‌ی مانتو و یا شومیز و روسری اهمیت بالایی داشته و می‌تواند بر قیمت لباس‌های افراد افزوده و یا آن را بکاهد.

راحتی افراد در شلوار خریداری شده

گاهی اوقات فرد با خرید یک شلوار، استایل زیبا و جذاب و البته گران‌قیمتی را برای خود به ارمغان می‌آورد. اما به هیچ عنوان با آن شلوار احساس راحتی نکرده و به مرور آن را به یکی از لباس‌های بلااستفاده‌ی خود تبدیل می‌کند. در خصوص این امر باید عرض شود که مناسب بودن یک شلوار تنها به جنبه‌ی زیبایی آن مربوط نمی‌شود بلکه به راحتی فرد از پوشیدن آن نیز مربوط خواهد شد. به طوریکه با انتخاب شلواری مناسب و راحت می‌توان به راحتی در مراکز مختلف با آن حضور یافته و حس مثبت و خوبی را از پوشیدن آن دریافت کرد.

آشنایی با انواع شلوار‌های زنانه

یکی از مسائلی که در پیشرفت صنعت مد و پوشاک تاحد زیادی به آن پرداخته می‌شود، طراحی انواع و اقسام این پوشش براساس جنس پارچه‌های مختلف آن است. به طوریکه در طی تلاش‌هایی که در خصوص این امر صورت پذیرفته است شاهد حضور انواع شلوار‌های مختلف با پارچه‌های متفاوت و جنس‌های مختلف در فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی آن بوده‌ایم. در میان این اجناس، شلوار جین، اسلش و کتان از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات در مراکز مختلف بوده‌اند که به دنبال فروش بیشتر این محصولات بخش زیادی از تمرکز و تلاش طراحان به سمت تغییر و ایجاد طراحی‌های‌های متفاوت در آن‌ها کشیده شده است. به طوریکه درنتیجه‌ی این تلاش‌ها هرساله شاهد حضور مدل‌های متفاوتی از شلوار‌های جین و کتان و اسلش در فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک هستیم.

کدام مدل‌های شلوار برای فرم بدن شما مناسب‌تر است؟

اگر تاکنون تنها براساس علاقه و ست نمودن اجزای لباس خود با یکدیگر به سراغ خرید یک شلوار مناسب می‌رفتید، خوب است که از این پس نوع فرم بدن خود را نیز در این خرید لحاظ کنید. چراکه شلوار‌های مختلف در هر فرم بدنی به یک شکل جلوه خواهند کرد. برهمین اساس اگر فردی بدون توجه به فرم بدن خود شلوار خاصی را خریداری نماید، ممکن است آن جذابیتی که از پوشیدن آن انتظار داشته را در استایل خود دریافت نکند. در این قسمت به شما می‌آموزیم که چگونه می‌توانید انتخاب بهتری در خرید شلوار‌های مدنظر خود داشته باشید.

شلوار‌های فاق بلند مناسب برای اندام‌های بزرگ

در اندام‌های بزرگ، بسیاری از افراد با تجمع چربی در قسمت شکم و پهلو روبرو هستند که این امر مانع بزرگی برای دستیابی به استایل دلخواه در این افراد است. این در حالی است که با انتخاب شلوار‌ اسلش، جین یا کتان فاق بلند که مانع از نمایش بیش از اندازه شکم می‌شود، می‌توان استایل زیباتری را در فرم بدنی سیب مانند به وجود آورد. انتخاب شلوار‌های فاق بلند کمک می‌کند تا این افراد از نظر نوع استایل بتوانند با دیگر افراد به رقابت پرداخته و همانند دیگر اندام‌ها با جذابیت و اعتماد به نفس بالایی در مراکز دلخواه خود حضور یابند.

انتخاب شلوار فاق کوتاه برای افرادی با سایز معمول

افرادی که اصولاً از تجمع چربی در بخش خاصی از بدن روبرو نیستند و به اصطلاح دارای اندام مستطیلی هستند، می‌توانند از شلوار‌های فاق کوتاه که داری خط کمری زیر ناف هستند، استفاده نمایند. انتخاب شلوار کتان یا جین فاق کوتاه راسته برای این افراد علاوه بر تمیزتر نشان دادن فرم بدن، به توپر نشان دادن پا‌ها و جلوه بهتر آن نیز کمک خواهند نمود.

انتخاب شلوار‌های دمپا گشاد برای کدام افراد مناسب‌تر است؟

شلوار‌های دمپا گشاد از آن دسته از مدل‌های پرطرفداری هستند که در طی دهه‌های مختلف مد شده و از طرفداران زیادی نیز برخوردارند. انتخاب این شلوار‌ها نیز اگر براساس فرم بدن صورت نپذیرد، ممکن است منجر به عدم توازن استایل یا چاق نشان دادن فرد شود. انتخاب و خرید شلوار دمپا گشاد اصولاً برای افرادی با اندام‌های سیب مانند و یا مستطیل مانند و دیگر افرادی که دارای پا‌هایی لاغر هستند و تمایل به توپور نشان دادن پای خود دارند گزینه‌ی مناسبی است؛ چراکه پوشیدن شلوار‌ استرج یا به اصطلاح تنگ و لوله‌ای، عدم تعادل بخش‌های مختلف بدن را بیش از حد نمایش داده و انحنای جالبی را در این افراد ایجاد نمی‌کند.

انتخاب شلوار‌های مناسب متناسب با قد

علاوه بر فرم وانحنا‌های بدن، قد هر شخص نیز بر انتخاب درست شلوار مناسب تأثیر‌گذار است. چراکه برخی از مدل‌های متفاوت شلوارها اصولاً برای افرادی با اندام‌های کشیده و برخی دیگر برای افرادی با قد کوتاه‌تر طراحی می‌شوند. افراد قد کوتاه به نسبت افراد قد بلند، می‌بایست توجه بیشتری در انتخاب شلوار‌های خود اختصاص دهند تا با کشیده‌تر نشان دادن اندام خود بر زیبایی اندام خود بیافزایند. بر همین اساس توصیه می‌شود افرادی که دارای پا‌هایی کوتاه‌تر از بالاتنه‌ی خود را دارند، به سراغ شلوار‌های فاق بلند رفته تا بالا رفتن خط کمر پا‌های خود را بلندتر و کشیده‌تر از آنچه هست، به نمایش بگذارند. افراد قد بلند نیز که پا‌های بلندتری به نسبت بالاتنه‌ی خود برخوردارند و تمایل به ایجاد تعادل در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه‌ی خود دارند، می‌توانند با انتخاب شلوار‌های فاق کوتاه که دارای خط کمری زیر ناف هستند، به بلند‌تر نشان دادن بالاتنه‌ی خود کمک نمایند.

راهنمای خرید شلوارهای مناسب

علاوه بر فرم بدن اشخاص عوامل متعدد دیگری در انتخاب یک شلوار شیک و جذاب تأثیر‌گذار بوده و تعیین‌کننده موفقیت این انتخاب می‌باشد. بر همین اساس در این قسمت جهت ایجاد زمینه‌ی مناسب برای انتخابی بهتر به بررسی بخشی از این عوامل پرداخته‌ایم.

انتخاب درست رنگ شلوارها

رنگ شلوار از جمله عوامل مؤثری است که می‌تواند به بهتر نشان دادن فرم بدن و زیباتر جلوه کردن استایلتان کمک مؤثری نماید. استفاده از رنگ‌های تیره نظیر سرمه‌ای، طوسی تیره و مشکی برای افرادی که تمایل حذف تمرکز نگاه‌ها از قسمت پایین‌تنه‌ی خود را دارند، (مثل افرادی که دارای پایین تنه‌ی خیلی چاق یا خیلی لاغر هستند) مناسب می‌باشد. افرادی هم که به ست بودن لباس خود اهمیت بیشتری می‌دهد و تمایل به استفاده از شلوار‌هایی با رنگ روشن در استایل خود دارند، می‌توانند با در نظر گرفتن فرم بدن خود و مواردی که در خصوص آن ذکر کردیم شلوار مناسبی را انتخاب نمایند تا هم به استایل مدنظر خود دست یافته و هم اندام خود را بهتر از آنچه هست به نمایش بگذارند.

توجه به نوع استایلتان

یکی از عواملی که در انتخاب مناسب‌ترین شلوار می‌تواند نقش مؤثری را ایفا نماید، نوع استایلی که افراد برای حضور در یک میهمانی یا پیاده روی در خیابان و... برمی‌گزینید می‌باشد. در حقیقت در کنار فرم بدن باید توجه کنید که قرار است یک استایل شیک و اصولی را داشته باشید یا استایل لش. توجه به این امر کمک می‌کند تا بدانید با هر شومیز، مانتو یا هودی و کاپشنی چه شلواری را بپوشید که ظاهر همان استایل را به وجود‌ آورید. مثلاً اگر قرار است استایل لش بزنید، انتخاب شلوارهای مام استایل و مد لش یا زیپ دار گزینه‌ی خوبی برای این مدل می‌باشد. ولی اگر قرار است مدلی شیک و مرتبی بزنید، انتخاب شلوار‌های راسته و دمپا گشاد و یا حتی شلوار‌های تنگ و لوله‌ای گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشند.

در صورت تمایل به خرید هر یک از شلوار‌های معرفی شده می‌توانید به سایت آشاشاپ عرضه‌کننده پوشاک و اکسسوری زنانه مراجعه فرمایید. این مرکز در تلاش است تا با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و نیز ارائه خدمات عالی به هدف خود یعنی جلب رضایت مشتریان دست یابد. برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید از آدرس اینترنتی https://ashashop.ir/ استفاده نمایید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ