راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

اقتصاد ایران: کلینیک‌ها و مراکزی که در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت می‌کنند با خرید دستگاه لیزر موهای زائد در انواع مختلف می‌توانند خدمات بسیاری را به مشتریانی که می‌خواهند از شر موهای زائد خود راحت شوند، ارائه نمایند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، کلینیک‌ها و مراکزی که در زمینه زیبایی پوست و مو فعالیت می‌کنند با خرید دستگاه لیزر موهای زائد در انواع مختلف می‌توانند خدمات بسیاری را به مشتریانی که می‌خواهند از شر موهای زائد خود راحت شوند، ارائه نمایند. برخلاف گذشته که مردم برای از بین بردن موهای زائد از روش‌های سخت و زمان‌بری مانند تراشیدن و موم و .. استفاده می‌کردند، اکنون با وجود دستگاه‌هایی که با استفاده از اشعه لیزر کار می‌کنند، امکان از بین رفتن موهای زائد بسیار ساده‌ و سریع‌تر شده است. ما در این مطلب سعی داریم نکاتی را درباره خرید دستگاه لیزر مو با شما در میان گذاشته و در انتها مجموعه‌ای را به شما معرفی ‌کنیم که بتوانید خرید لیزر مو زائد را در انواع مختلف از این فروشگاه انجام دهید.

چگونگی عملکرد لیزر برای از بین بردن موهای زائد

لیزر LASER به معنای تقویت نور توسط تحریک کردن انتشار تابش است. دستگاه‌هایی که با استفاده از لیزر کار می‌کنند، دستگاهی الکترونیکی به شمار می‌‌آیند که می‌توانند نور و انرژی زیادی را به محل هدف برسانند. به همین ترتیب می‌توان با استفاده از لیزر درمان‌های مختلفی را در موارد پزشکی بسیاری انجام داد. برداشتن موهای زائد با استفاده از لیزر نیز یک روش درمانی به شمار می‌آید که با نفوذ به بخش فولیکول مو به بن و ریشه موها آسیب وارد کرده و از رویش مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

کیفیت و ساختار دستگاه‌های لیزر مو متفاوت است و در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیا نمونه‌های متنوع آن را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند و چنانچه شما قصد خرید دستگاه لیزر مو زائد را داشته باشید و در این زمینه جستجو کنید، با مدل‌های گوناگون آن مانند دستگاه لیزر تیتانیوم، کندلا، اشنایدر و .. مواجه می‌شوید که هر کدام قابلیت‌های خاصی دارند. اما نکته مهم در خصوص خرید لیزر مو زائد این است که دستگاه‌های جدیدتر نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کرده و نه تنها به کارایی آن‌ها اضافه شده بلکه عوارضی که داشتند نیز بسیار کاهش پیدا کرده است.

هنگامی که برای خرید لیزر موهای زائد از فروشندگان مشاوره می‌گیرید به شما گفته می‌شود که دستگاه‌های لیزر موی زائد دارای یکی از سه طول موج 755، 808 و 1064 نانومتر هستند که به طول موج 755 نانومتر الکس گفته شده و 808 نانومتر را دایود و 1064 را ان دی یاگ می‌نامند. طبیعتا هر یک از این دستگاه‌ها برای تیپ‌های پوستی مختلفی کاربرد دارند و میزان نفوذ اشعه لیزر به فولیکول توسط آن‌ها متفاوت خواهد بود.

در خصوص خرید دستگاه لیزر مو باید به این نکته اشاره کرد که طبیعتا امکان استفاده از یک دستگاه برای لیزر موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن وجود ندارد؛ زیرا نوع و ضخامت موی یک ناحیه با ناحیه دیگر بدن متفاوت است و لازم است نسبت به خرید لیزر مو زائدی اقدام کرد که از تکنولوژی جدیدی بهره‌مند باشد. یعنی بتواند از هر سه طول موجی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم پشتیبانی نماید. در حال حاضر در بازار دستگاه‌هایی وجود دارند که از این ویژگی پیروی می‌کنند. ما در ادامه مرکزی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند در انتخاب و خرید دستگاه لیزر مو زائد به شما کمک نماید. اما پیش از آن لازم است ببینیم هنگام خرید لیزر موهای زائد باید چه موارد و نکاتی را در نظر گرفت.

مهم‌ترین نکات هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد

برای آن که بتوانید خرید لیزر مو زائد را با اطمینان بالایی انجام دهید، به طوری که از کاربرد و عملکرد مناسبی برخوردار باشد، باید در ابتدا چند موضوع مهم را در نظر داشته و فاکتورهای مهم در این خصوص را در مورد دستگاه‌های مختلف مورد مقایسه و بررسی قرار دهید تا بتوانید در خصوص انتخاب و خرید دستگاه لیزر مو موفق عمل کنید. در ادامه به ارائه مهم‌ترین فاکتورها خواهیم پرداخت.

  • توان خروجی دستگاه را در نظر بگیرید.
  • به میزان توان لیزر بار و همچین اصالت آن توجه کنید.
  • توجه به توان داخلی دستگاه نیز از فاکتورهای مهم به شمار می‌آید.
  • طول موج عملکرد دستگاه را در نظر بگیرید؛ برخی دستگاه‌ها از یک طول موج و برخی دستگاه‌ها از سه طول موج بهره‌مندند.
  • هنگام خرید لیزر مو به بخش خنک‌کننده پوست یا skin cooling و همچنین بخش کولینگ داخلی دستگاه توجه کنید تا از میزان قدرت و قابلیت آن مطلع شوید.
  • تیپ پوستی بیشتر مشتریان خود را بشناسید. به عنوان مثال اگر در منطقه‌ای کلینیک دارید که بیشتر مشتریان دارای پوست تیره هستند حتما این مورد را با فروشنده در میان بگذارید.
  • برخی از دستگاه‌های لیزر برای استفاده نیاز به ژل دارند و از برخی دیگر می‌توان بدون ژل استفاده کرد.
  • هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به رابط کاربری خوب یا user friendly بودن آن توجه کنید.
  • مدل و تعداد هندپیس‌های دستگاه را بررسی کنید.
  • برخی دستگاه‌های لیزر دارای سنسور و سیستم‌های عیب یابی هوشمند هستند که کار شما را به هنگام استفاده آسان کرده و چنانچه دچار مشکل شوند می‌توان عیوب آن‌ها را به راحتی شناسایی و برطرف نمود.
  • بودجه ای مشخص را برای خرید لیزر مو زائد در نظر بگیرید. به این ترتیب امکان یافتن دستگاه مناسب برای شما و فروشنده ساده‌تر خواهد بود.
  • هنگام خرید لیزر مو حتما درباره گارانتی عودت دستگاه، گارانتی تعمیر، تعویض قطعات و خدمات پس از فروش با فروشنده صحبت کنید و این موارد را بخواهید.

چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد دارید لازم است حتما به فاکتورها و مواردی که در بالا ذکر کردیم توجه کنید تا بتوانید دستگاهی استاندارد و با کیفیت را برای کلینیک خود تهیه نمایید.

شرکت اسکان پویا طب

چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک و یا مرکز زیبایی خود را دارید، لازم است پس از تحقیقات لازم و همچنین مقایسه دستگا‌های لیزر با یکدیگر به مرکزی مراجعه کنید که بتواند دستگاه مورد نظر شما را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه ارائه و فروش انواع دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی آغاز کرده است. برای خرید لیزر موهای زائد پیشنهاد می‌کنیم اسکان طب را انتخاب کنید اما پیش از آن، سایت این مجموعه را به آدرس الکترونیکی https://skanpuyateb.com/ ببینید و دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. اسکان طب به عنوان بهترین شرکت خرید دستگاه لیزر موهای زائد شناخته شده که می‌تواند گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های فوق را به مشتریان ارائه کرده و از آن‌ها پشتیبانی نماید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ