بلک فرایدی امسال در دیجی‎ کالا چی بفروشیم؟

اقتصاد ایران: هرساله روز بعد از عید شکرگزاری آمریکا و پیش از عید کریسمس و سال نو، فروشگاه‎ها با تخفیفات شگفت‎ انگیز و حراجی‎های بزرگی به استقبال مشتریان می‎آیند و مردم هم از این فرصت برای خرید کالاهای مورد نیازشان با قیمتی مناسب‎تر استفاده می‎کنند. بلک فرایدی به عنوان روز خرید برای کریسمس در سراسر ایالت متحده آمریکا شناخته می‎شود. به‌عنوان مثال، آمار سال ۲۰۱۷ بلک فرایدی مجموع خرید کاربران را ۵۸/۳ میلیارد دلار بیان می‌کند که به‌معنای ۳۳۵/۴۷ دلار خرید برای هر کاربر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،  در سال‎های اخیر، در ایران نیز فروشگاه‎های بزرگ و کوچک حضور پرقدرتی در این روز برای ارائه کالاهای خود با قیمت‎هایی باورنکردنی دارند. فروشگاه اینترنتی بامیلو اولین بنیان‎گذار بلک فرایدی(حراج جمعه) درسال 1394 در ایران بوده است و دو سال  پس از آن، فروشگاه اینترنتی دیجی‎  کالا نیز از این فرصت استفاده نموده و به نمایش و فروش گسترده‎ی کالاهای خود پرداخته است. امسال نیز مانند سال گذشته، دیجی‎کالا این کمپین را با حضور فروشندگان خود برگزار کرده است که محصولات خود را با تخفیفات بسیار بالایی ارائه می‎دهند.

بهترین راه توسعه و فروش کالاهای خود در این کمپین، استفاده از الگوی فروش بلک فرایدی گذشته می‎باشد. این الگوها زمانی به کار می‎آید که به صورت مستقیم و جامع بر اساس دانش هوش مصنوعی و داده‎های معتبر باشند. در این روزها بازارِ فروش آنلاین دیجی‎کالا در کمپین بلک فرایدی تب و تابِ بالایی گرفته است و موفقیت در آن مستلزم دانش و آگاهی نسبت به تنوع‎های کالایی پرفروش سال گذشته در دیجی‎کالا می‎باشد.

از این رو تیم وردست برای سهولت فروشندگان در انتخاب تنوع‎های کالایی خود جهت شرکت در کمپین بلک فرایدی بررسی نموده است که مصرف‌کنندگان برای خرید خود به چه نوع محصولات و فروشگاه‌هایی توجه می‌کنند، برای چه کسی خرید می‌کنند و چه کالایی را برای فروش در دیجی‎کالا آماده می‎کنند. به این منظور لیستی از پرفروش‎ترین تنوع‎های کالایی سال 99 دیجی‎کالا در این بازه‎ی زمانی را در این گزارش منتشر نموده است.

این گزارش شامل پرفروش‎ترین دسته‎بندی‎های کالایی دیجی‎کالا و همچنین تنوع‎های کالایی آن‎ها با جزئیات دربلک فرایدی سال گذشته دیجی‎کالا می‎باشد که می‏تواند راهنمای موثری برای تصمیم‎گیری فروشندگان در عرضه‎ی کالاهایشان باشد. 

خریداران بیش از پیش به دسته‎بندی‎های زیر، در کمپین "جمعه سیاه"  سال 1399 دیجی‎کالا علاقه‎مند بودند:

  1. زیبایی و سلامت
  2. خانه و آشپزخانه
  3. کالای دیجیتال
  4. ورزش و سفر
  5. مد و پوشاک

لازم به ذکراست 43 درصد از مصرف‌کنندگان بیشتر موادغذایی می‎خرند و 36 درصد از آن‎ها در خرید وسایل نظافتی و همچنین مکمل‎ها، پوشاک و زیبایی و محصولات مراقبتی پیشگام هستند.

از شما دعوت می‌کنیم که گزارش گرایش‌های مصرف‌کننده در کمپین بلک فرایدی را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، یا دسترسی به نویسندگان گزارش، لطفاً با شماره 02188219613تماس بگیرید. وردست پلتفرم یکپارچه پیشرو برای فروش در دیجی کالا است که ماموریت آن ارائه داده‎ها و بینش های قدرتمند برای کمک به فروشندگان، کارآفرینان و برندها برای رشد کسب و کارشان می‎باشد.

با استفاده از دانش هوش مصنوعی و داده، فروش خودتان را در بلک فرایدی متحول کنید.

هدف وردست این است که مرجعی تخصصی برای تحلیل و بررسی بازارخرده فروشی آنلاین ایران با استفاده از دانش هوش مصنوعی و تحلیل داده‌های مفید درجهت پیشرفت و بهینه‎ سازی فروش و رقابت با سایر فروشندگان برای فعالان حوزه‎ی تجارت الکترونیک و فروشندگان آنلاین باشد و همواره در تلاش است تا پلتفرمی جامع را در دسترس تمامی فعالان حوزه‎ فروش آنلاین نه تنها برای فروشندگان، بلکه انبارداران، حسابداران و حتی مشاوران کسب‎و‎کاردرفروشگاه آنلاین دیجی کالا و سایرمارکت پلیس‎ ها قرار دهد.

می‎توانید با استفاده از ابزارهای زیر برای فروشگاه خود در دیجی‎کالا بیشترین سودآوری در دوران کمپین بلک فرایدی را به ثمر بیاورید.

1) سرویس ردیاب : فروشندگان دیجی‎کالا روزانه تغییرات زیادی را در قیمت‎ها  و موجودی کالای خود اعمال می‎کنند که مطلع شدن از این تغییرات کاری زمان‎بر و گاها غیرممکن است.ردیاب کالا وردست سرویسی است که به نظارت کالاهای فروشندگان و محصولات مورد نظر می پردازد، به این صورت که با هربار تغییر قیمت بای باکس و یا فروشنده ی آن، همچنین موجود یا ناموجود شدن کالاها در اسرع وقت پیامی توسط ربات تلگرامی وردست برایشان ارسال می شود تا درصورت موجود بودن کالا در انبارآن‎ها و یا ارائه قیمت مناسب تر امکان برنده شدن بای باکس نیز برای فروشندگان دیجی‎کالا فراهم شده باشد.

2) افزونه کروم : در صفحه‎ی لیست کالاها و جزئیات آن اطلاعاتی نهفته است که فرصت‎ها و تهدیدهای به وجود آمده در دیجی‎کالا را نشان می‎دهد و می‎تواند به فروشندگان کمک بسزایی در تحلیل کالاهای موجود و بررسی فروشندگان کند. از این رو فروشندگان می‎توانند با استفاده از افزونه وردست تمامی محاسبات برای قیمت‎گذاری کالاهایشان را نه به صورت دستی بلکه به صورت اتوماتیک انجام داده و برگزیده‎ترین کالا را با بهترین قیمت در فروشگاه دیجی‎کالا عرضه نمایند. همچنین با بررسی بخش نمودار افزونه می‎توانند تغییرات قیمت کالاها را بررسی کرده و از احتمال فروش آن‎ها مطلع شوند.

3) پنل فروشگاه : دسترسی به گزارشاتی جامع درهربازه‎ی زمانی به دلخواه فروشنده به صورت نموداری چیزی است که برای هرفروشنده‎ای به منظور بررسی عملکرد فروشگاه خود لازم و ضروری است. پنل فروشگاه وردست، جامع‎ترین پنل برای دریافت گزارشات فروشگاه خود در دیجی‎کالا برای فروشندگان می‎باشد که به آن‎ها در دریافت ریز اطلاعات مالی شامل : درآمد، هزینه، فروش و... نمایش نمودارهای مقایسه‎ای برای میزان فروش تنوع‎های کالایی و ... کمک بسزایی می‎کند.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات مذکور بر اساس نیازهای خود فروشندگان دیجی‎کالا فراهم گردیده است و خود شما نیز می‌توانید مستقیماً بر افزایش میزان فروش و سود خود تاثیرگذار باشید. هم اکنون میتوانید از طریق ثبت ‎نام در وب اپلیکیشن به خانواده بزرگ وردست بپیوندید و در آینده زندگی کنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ