محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری

اقتصاد ایران: به نظر می‌رسد چند بازیکن لیگ برتری و لیگ دسته اولی نمی‌توانند به فعالیت فوتبالی خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،  با توجه به مرگ های ناگهانی در فوتبال که در سال های اخیر بیشتر شده کمیته پزشکی فیفا برای فدراسیون های ملی شرایط پزشکی جدیدی را برای بازیکنان تعیین کرده و بازیکنان در صورت پاس کردن این وضعیت ها می توانند اجازه بازی در لیگ حرفه ای را پیدا کنند که متاسفانه این مجوز برای برخی بازیکنان لیگ برتری و دسته اولی صادر نشده است و آنها باید فوتبال را کنار بگذارند.

این توصیه در حالی از سوی ایفمارک به بازیکنان اعلام شده که در سال های اخیر آنها بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ یک مشغول بازی برای تیم های خود بودند.

محرومیت مادام‌العمر چند بازیکن لیگ برتری

تایید نشدن این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست به دلیل مشکلات قلبی است و به خاطر مشکلات پیش زمینه ای که دارند ممکن است در آینده در زمین فوتبال دچار مشکل شوند. تلاش این دست از بازیکنان برای بازگشت به زمین فوتبال بی نتیجه مانده و جالب اینکه ایفمارک حتی با تعهد کتبی این فوتبالیست ها حاضر نشده مجوز بازی آنها را در لیگ برتر یا لیگ یک صادر کند.

این بازیکنان حاضر شده اند تعهد بدهند هر اتفاقی در زمین فوتبال رخ بدهد مسئولیت با خودشان است اما ایفمارک می گوید حاضر نیست تعهدی را بپذیرد که ممکن است منجر به مرگ فوتبالیست در زمین فوتبال شود. این بازیکنان حتی حق تمرین با تیم های تحت قرارداد را ندارند و از سوی ایفمارک به باشگاه ها تاکید شده در صورتی که در تمرین اتفاقی برای این دست از بازیکنان رخ دهد مسئولیت آن بر عهده باشگاه ها است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ