مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت :

جذب اعتبارات اشتغالزایی شهرستان خمام نیازمند شتاب بیشتری است

اقتصاد ایران: گیلان_مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت : جذب اعتبارات اشتغالزایی شهرستان جدید التاسیس خمام نیازمند شتاب بیشتری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دکتر یونس رنجکش در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری خمام در فرمانداری این شهرستان افزود : با توجه به عدم استقرار برخی از دستگاههای اجرایی در شهرستان پیگیری های مربوط به جذب و پرداخت تسهیلات با کندی همراه است که نیازمند توجه بیشتری است.
وی اظهار کرد : مقدار اعتبارات تعیین شده براساس برش شهرستانی در زمینه اشتغال خانگی - تبصره ۱۶ نهادهای حمایتی و یا سایر موارد از طریق ادارات مستقر در شهرستان رشت انجام می گیرد که ضمن محفوظ ماندن سهم شهرستان خمام پیگیری ها باید شتاب بیشتری داشته باشد.


وی اظهار داشت : از محل تسهیلات منابع تبصره ۱۶مربوط به اشتعالزایی نهادهای حمایتی بالغ بر ۱۱میلیارد تومان تسهیلات به خمام در سال جاری اختصاص یافته است که چند برابر سال قبل است.
وی گفت : با توجه به افزایش اعتبار مشاعل خانگی در استان گیلان سهم شهرستان نیز قابل توجه است که متقاضیان می توانند برای تهیه امکانات کسب و کارهای خانگی از طریق شرکت های پشتیبان و فردی اقدام کنند.
مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گداری و اشتغال استانداری گیلان با تاکید بر پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان و تسریع در ارایه خدمات بانکی به انان گفت : باید از هرگونه تفسیر و اعمال سلیقه در پرداخت تسهیلات خود داری و تنها بر اساس ضوابط تعیین شده و دستورالعمل بانک مرکزی عمل شود.
رنجکش افزود : سقف پرداخت تسهیلات کم بهره ورای اشتغالزایی امسال به ازای هر نفر ۱۰۰میلیون تومان است که با معرفی کمیته فنی مربوطه پرداخت خواهد شد و بانک ها نیز براساس دستورالعمل بانک مرکزی برای این مبلغ با دو ضامن تسهیلات را پرداخت می نمایند.
وی با اشاره به عملکرد خوب سال گذشته در همکاری و هماهنگی بین بانک ها و دستگاههای اجرای در جذب و پرداخت این تسهیلات خواستار تسریع در این زمینه با توجه به مهلت کوتاه تا پایان سال شد.
وی خواستار برگزاری جلسات هفتگی با محوریت فرمانداری و پیگیری های لازم در این زمینه شد.
در این جلسه که مدیران استانی و شهرستانی دستگاههای اجرایی و بانک ها حضور داشتند فرماندار شهرستان خمام هم ضمن تقدیر از حضور مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتعال استانداری و هیات همراه جهت پیگیری وضعیت اشتغال و جذب اعتبارات این شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه و خواستار پیگیری بهتر دستگاههای اجرایی و بانک ها در جذب اعتبارات شد.
بازدید از دو طرح سرمایه گذاری در شهرستان خنام در زمینه گردشگری و صنایع بسته بندی کشاورزی که از محل اعتبارات اشتعال روستایی تسهیلات دریافت کره بودند و بررسی مشکلات آنها از دیگر برنامه های سفر مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان و هیات همراه بود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ