نماینده بجنورد:

رئیس جمهور سایه پدرخوانده ها را از سر استان کم کند

اقتصاد ایران: نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با انتقاد از تاخیر در تعیین استاندار خراسان شمالی گفت: برخی #پدرخوانده های پایتخت نشین گزینه هایی را برای استانداری معرفی می کنند که در حد فرمانداری هم نیستند و آیت الله رییسی باید اجازه ورود به این افراد را ندهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،    محمد وحیدی در گفتگو با اکونیوز با اشاره به جلسه اخیر ۵۰ نماینده مجلس با وزیر کشور اذعان داشت: از سردار وحید خواستم برای تسریع در انتصاب استاندار بومی خراسان شمالی اهتمام بیشتری را لحاظ کند.
وی اظهار داشت: نظر نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس خبرگان استان، نهادهای انقلابی، مجمع نمایندگان و ستادهای مردمی رئیس جمهور بر انتصاب استاندار بومی توانمند دلالت دارد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: ۱۸ سال از زمان تاسیس استان می گذرد و دولت باید سایه مدیران_پروازی و رزومه ساز را از سر استان کم کند.

وحیدی با بیان اینکه آقای رییسی بیشترین رای را به نسبت مشارکت و جمعیت از استان خراسان شمالی اخذ کرده افزود: این حق مردم ما نیست که در شاخص های #فلاکت و تورم رتبه های بالای کشور را داشته باشیم و با این وجود کرسی استانداری را به فردی غیرتوانمند و بدون تسلط بر استان تعلق دهیم.

نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس بیان داشت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و استاندار بعدی بایستی فردی توانمند و با توان برنامه ریزی #اقتصادی و انقلابی باشد و اینکه از چه جنسی است و از کدام ارگان و نهاد می آید مهم نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت اول روحانی با اینکه وی رای بالایی در خراسان شمالی نداشت اما از گزینه بومی برای تصدی استانداری استفاده نمود و اکنون به طرق اولی استاندار خراسان شمالی باید از بین گزینه های بومی و توانمند استان منصوب شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ