وزیر بهداشت عنوان کرد:

استفاده از واکسن های داخلی برای تزریق دوز سوم

اقتصاد ایران: وزیر بهداشت گفت: بعد از انقلاب و دفاع مقدس، مردم برای تزریق واکسن کرونا در کشور بازهم به میدان آمدند و موفقیت در انجام دادن واکسیناسیون را مدیون مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،دکتر بهرام عین اللهی در نشست خبری افزود: حضور نیرو‌های مردمی و داوطلب برای انجام دادن واکسیناسیون آن هم به صورت شبانه روزی باعث شد تا ما به این شرایط خوب برسیم.
وی اضافه کرد: اگر وزارت بهداشت با توان داخلی خود قصد داشت تا کار واکسیناسیون را انجام دهد، قطعا به این سرعت انجام نمی‌شد و شاید حدود یکسال طول می‌کشید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم تا پایان آبان شاهد این باشیم که ۸۰ درصد جمعیت کشور، دو دُز واکسن را دریافت کرده باشند.
عین اللهی افزود: اگر ۸۰ درصد جمعیت کشور واکسینه شوند، جشنی با عنوان " جشن ۸۰ درصد" را برگزار می‌کنیم و در این جشن از افراد داوطلب که برای انجام واکسیناسیون به میدان آمدند به خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تشویق و ترغیب مردم فعالیت شایسته‌ای داشتند، تجلیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه پنج مرکز تولید واکسن داخلی کرونا همچون برکت، فخرا، رازی، سیناژن و پاستور در سطح عالی تایید شدند و با اطمینان می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.
دکتر عین اللهی گفت: با حمایت‌های وزارت بهداشت و دولت از تولید واکسن‌های داخلی، این واکسن‌ها برای دُز سوم می‌تواند استفاده شود.
وزیر بهداشت گفت: برخی کشورهای دیگر در حال حاضر در موج ششم کرونا هستند و قطعا اگر کار واکسیناسیون در کشور در این سطح انجام نشده بود، کشور ایران هم با موج ششم بیماری کرونا روبرو می شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ