زیباترین ترکیب مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری

اقتصاد ایران: انتخاب پارتیشن برای میزهای اداری و ایستگاه‌های کاری مزایای متعددی دارد. از این پارتیشن‌ها می‌توان به‌عنوان تخته سفید، تخته مغناطیسی و تخته پین و غیره هم مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، پارتیشن‌های شیشه‌ای ساده هم بسیار رایج هستند و ظاهری شیک به کف دفتر می‌دهند. در این چند سال اخیر که تغییرات جهشی در دکوراسیون داخلی رخ داده است، دفاتر اداری با تفکر زیادی طراحی می‌شوند. دورانی که فضاهای اداری کسل کننده بودند و رنگ های چوبی یکنواخت داشتند، گذشته است. دفاتر اداری در حال حاضر ظاهری جذاب و سرزنده دارند. کارمندانی که در دفاتری که با در طراحی آن‌ها پارتیشن‌های اداری به کار گرفته شده‌اند کار می‌کنند، علیرغم اینکه تنها با یک صفحه چوبی یا شیشه‌ای از هم جدا شده‌اند، اما فضاهای شخصی سازی شده‌ای دارند. این که خواسته‌ها و نیازهای شما از فضا به چه صورت است، نقش بسیار مهمی در طراحی فضای اداری دارد.

از طرفی دوران میزهای حجیم و مبلمان اداری جاگیر گذشته است و با ایستگاه‌های کاری ساخته شده در طرح‌های مدولار و با استفاده از ترکیب مواد مختلف مانند چوب، فلز و شیشه جایگزین شده‌اند. این ایستگاه‌های کاری دارای میزهای کاری جداگانه برای هر کارمند هستند و همچنین به یکدیگر متصل هم می‌شوند و از این رو کل تیم می‌توانند به صورت یکپارچه کار کنند. برای جدا کردن ایستگاه کاری یک نفر از دیگری نیز اغلب از پارتیشن اداری استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با زیباترین ترکیب مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری آشنا شوید.

انتخاب مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری

مبلمان اداری و پارتیشن اداری در متریال مختلفی عرضه می‌شوند. پارتیشن‌ها را می‌توان با پانل‌های چوبی، شیشه، پانل‌های فلزی، پانل‌های چوبی با پوشش‌های مغناطیسی، پوشش‌های پارچه‌ای، روکش‌های تخته سفید و غیره سفارش داد. در بخش مبلمان اداری نیز مواد و طرح‌های مدولا متنوعی برای انتخاب وجود دارد که به طراحان داخلی فضای اداری حق انتخاب خوبی می‌دهد. به همین دلیل مبلمان مدرن مدولار را می‌توان به راحتی با مبلمان چوبی جایگزین کرد.

انعطاف پذیری طراحی

پارتیشن‌های میز اداری دارای گزینه‌های انعطاف‌پذیری هستند که بر اساس نیاز شما سفارشی سازی می‌شوند... آن‌ها می‌توانند مطابق با الزامات دفتر شما ساخته شوند. برخی از پارتیشن‌های بین میزها ممکن است بلند و برخی به‌اندازه‌ای کوتاه باشند که چهره کارکنانی که روبروی یکدیگر نشسته‌اند قابل دیدن باشد. برخی از پانل ها با پوشش‌های مغناطیسی ساخته می‌شوند که می‌توان با استفاده از یک پین فلزی، یادداشت‌ها و چیزهای دیگر را روی آن‌ها چسبانید. برخی از آن‌ها از شیشه ساخته شده‌اند و زیبایی منحصر به فردی و مدرنی به دفاتر اداری هدیه می‌دهند.

مبلمان اداری نقش مهمی در عملکرد دفاتر مدرن و مدیریت آن‌ها دارد. در حالی که مبلمان آماده زیادی در بازار موجود است، ممکن است به عنوان یک استاندارد برای همه دفاتر مناسب نباشد زیرا هر دفتری نیازهای خاص خود را دارد. از این رو گزینه‌های سفارشی زیادی دارد که می‌تواند به راحتی بر اساس طراحی و مقدار فضای شما ساخته شوند. مبلمان مدولار گزینه مناسبی برای ایجاد دکوراسیون مدرن در دفتر شما است. این نوع مبلمان های اداری فضای اداری شما را چند منظوره می‌کند و آن را مرتب و منظم می‌کند.

دوام و عمر مبلمان و پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری مدرن علیرغم استفاده مداوم، عمر طولانی دارند. آن‌ها برای دوام و عمر طولانی ساخته شده اند. آن‌ها قابل جدا شدن هستند و از این رو می‌توان آن‌ها را جدا کرد و در صورت تمایل دوباره در جایی دیگر به کار گرفت. برخی از دفاتر دارای کد رنگی برای پارتیشن‌های یک تیم خاص هستند. رنگ پانل‌ها مشخص می‌کند که کدام تیم در کدام دسته از ایستگاه‌های کاری نشسته است. این باعث می‌شود فضای اداری بسیار سرزنده به نظر برسد و از نظر زیبایی شناسی برای چشم نیز جذاب باشد.

مبلمان و پارتیشن اداری  به عنوان راه‌حل‌های سریع و راحت

 مبلمان اداری مدولار و پارتیشن‌های اداری با نگهداری کمتر بسیار راحت جمع‌آوری و جدا می‌شوند. در صورت آسیب دیدن هر قطعه‌ای، می‌توان آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به مبلمان سنتی یا دیوارهای آجری، تعمیر یا تعویض کرد. همچنین از آنجایی که وزن سبکی دارند، می‌توان آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر در داخل دفتر جابه‌جا کرد. حتی اگر می‌خواهید به مکان جدیدی بروید، می‌توانید این کار را بدون دردسر و بدون هرج و مرج و صرف هزینه زیاد انجام دهید. مزیت اصلی چیدمان مبلمان مدولار و پارتیشن‌های اداری برای دفتر شما این است که یک فضای کاری مثبت ایجاد می‌کند. این امر باعث بهبود رفاه کارکنان و افزایش بهره‌وری و مثبت اندیشی در میان آنان می‌شود. ترکیبی از بی‌نظیرترین مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری واقعا دیدنی است.

چگونه مبلمان اداری و پارتیشن اداری مناسبی انتخاب کنیم؟

تولیدکنندگان پارتیشن اداری و مبلمان اداری امروزه دقیقاً می‌دانند که تقاضای بازار چیست و از این رو نوآوری‌های بیشتری را در ساخت ایستگاه کاری ارائه می‌دهند. از طرفی دیگر هر دفتری نیازهای متفاوتی در رابطه با مبلمان دارد که بستگی به فضا، مکان، نوع کسب و کار، تعداد کارمندان، ترجیحات سازمانی و غیره دارد. در حالی که مبلمان آماده بسیاری در بازار موجود است، ممکن است با همه الزامات فضای یک شرکت خاص تناسب نداشته باشند یا با آن‌ها ترکیب نشوند.. در چنین سناریویی، مفهوم مبلمان اداری سفارشی جایگاه با ارزشی پیدا می‌کند. اگر به دنبال ارتقاء دفتر خود با مبلمان اداری مدولار مدرن و یا پارتیشن اداری هستید، با طراحان متخصص فضای اداری در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب می‌توانند شما را با راه حل های سفارشی بر حسب نیازهای کسب و کارتان و الزامات فضا و محیط دفترتان راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ