نکات کلیدی برای خرید و فروش انواع روغن های صنعتی

اقتصاد ایران: خرید و فروش انواع روانکارهای صنعتی پرفروش از جمله : بهران برش , بهران بردبار , بهران سمند 85w140 و انواع گریس ها با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در بازرگانی فیداراویل.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع روغن های صنعتی  و ویژگی های آنها آشنا کنیم.

مشخصات روغن بهران بردبار:
در رابطه با روغن بهران بردبار , ابتدا می‌خواهیم به برند تولید کننده آن یعنی برند بهران بپردازیم تا بیشتر با ویژگی های اصلی آن آشنا شویم.
برند بحران جزوه یکی از بهترین برند های تولید کننده روانکار صنعتی و گریس نسوز و معمولی می باشد که با تجربه بالا در این زمینه توانسته محصولات پرفروشی را تولید و به بازار عرضه کند.
برند بهران سال‌ های زیادی است که در زمینه تولید و فروش محصولات صنعتی فعالیت می کند. همچنین این محصولات صنعتی با وجود کیفیت بالایی که دارند می‌توانند عملکردی عالی را در صنعت از خود نشان دهند.
اما می‌خواهیم به ویژگی های اصلی این محصول صنعتی بپردازیم.

این محصول صنعتی مناسب دنده ها می باشد و با ویژگی های عملکردی که دارد باعث می‌شود فشار مصرفی در جعبه دنده کاهش پیدا کند. همچنین از این محصول در روانکاری دنده های تحت فشار زیاد مثل دنده های مارپیچ و یاتاقان های ساده در دمای نه تا صد درجه سانتیگراد استفاده می شود.


مشخصات فنی روغن بهران بردبار ۲۲۰ :
این محصول صنعتی جزو یکی از پر فروش ترین مدل های بهران بردبار می باشد که در تمامی فروشگاه‌ های روانکارهای صنعتی شاهد به فروش رسیدن بالای آن هستیم.
این محصول صنعتی دارای تمامی ویژگی های عملکردی مناسب برای روانکاری دنده ها و دیگر قطعات دستگاه می باشد و تمامی عملکرد های خوب مدل های دیگر به صورت یکجا در این محصول وجود دارد.
همین ویژگی ها است که این محصول را به یک محصول کاربردی و پرفروش تبدیل کرده و باعث پرطرفدار بودن بهران بردبار شده است.
روغن بهران بردبار ۲۲۰ با مواد پایه مرغوب بسیار با کیفیت ساخته شده و مناسب استفاده در شرایط سخت برای استفاده جعبه دنده های متفاوت می باشد همچنین ترکیبات این روغن صنعتی شامل گوگرد و ترکیبات فسفری می باشد که باعث تضمین شدن فشار شک و سرعت بالا می شود همچنین این ترکیبات اصلی و پایه می باشد که باعث کیفیت خوب این محصول شده است.

روغن های صنعتی بهران
روغن بهران سمند 85w140:
از روغن بهران سمند 85w140  و یا واسکازین 140 که نا دیگر آن است , در جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین به دلیل ایجاد روانکاری مناسب  استفاده بسیاری می شود و با توجه به عملکردی که ارائه می دهد مورد توجه بسیاری از صنعتگران واقع گردیده. 
در خصوص معرفی برخی از ویژگی های این محصول می توان به ضد سایش بودن و‌ دارای تحمل بسیار بالا در برابر حرارت،  پایداری بالا در برابر اکسیداسیون که به بهترین نحو در شرایط دارای دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری می کند اشاره نمود که همین دلایل سبب محبوبیت این محصول شده است. 

واسکازین 140
این واسکازین ها همچنین با آب بندها سازگاری دارند که علاوه بر این مورد پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی  را نیز نمی توان از این‌ ویژگی ها جدا کرد. از طرفی این روغن از روغن پایه معدنی و سنتتیک تشکیل شده اند که کارکرد بسیار مناسبی در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین ارائه می دهند که همچنین از ایجاد آلودگی نیز به دلیل حداقل نشئت می کاهد.  
 عموما روغن های مورد استفاده در روانکاری خودرو ها باید از شرایط تحمل فشار و مقاومت بالا در دماهای مختلف برخوردار باشد زیرا در غیر این صورت قادر به انجام درست عملیات نبوده و موجب خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می گردند. این روغن همچنین از روغن ها مرغوب به حساب می آید زیرا از لحاظ تحمل بار در درجه بالایی از قدرت قرار دارد که محصولی از یک شرکت آلمانی به نام MAN می باشد. برای مثال استفاده از این روغن ها در اتومبیل های مسافری و همچنین وسایل نقلیه تجاری دیده می‌ شود که اینها فقط نمونه کوچکی از موارد استفاده این واسکازین ها هستند. 
با توجه به اهمیت این محصول در موارد مختلف باید آنها را با کیفیت بالایی تهیه نمود و همچنین از فروشگاه های معتبری خریداری کرد تا ضمن ارائه عملکرد مناسب از تخریب قطعات جلوگیری کنند. 

روغن بهران برش ۱۲:  

در مواقعی که گرما و اصطکاک هنگام انجام کار دیده شود استفاده از روغن بهران برش ۱۲ می تواند از این موارد جلوگیری نموده و همچنین سبب ایجاد برش در این عملیات ها گردد. این روغن ها عموما به صورت مستقیم به کار می روند و کاربرد آنها در انواع ماشینکاری ها به جهت ایجاد برش و بهبود این عملکرد دیده می شود. این محصول دارای ویژگی های دیگری به غیر از ایجاد برش و جلوگیری از گرما و اصطکاک نیز بوده که از دیگر ویژگی های گسترده آن می توان به شستن و بردن براده ‌ها، بهبود ثبات ابعادی قطعه کار و بهبود پرداخت سطح، کاهش دمای قطعه کار برای جا به‌ جا کردن راحت تر، کاهش نیروهای برش و توان مورد نیاز اشاره نمود. این روغن ها در آب قابل حل هستند که در عملیات برش و تراش بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند. شما باید به نوع کاری  که قصد انجام آن را دارید به انتخاب این روغن ها پرداخته تا عملکرد صحیحی را برایتان به جا آورد زیرا از انواع این روغن ها در امور به خصوصی استفاده می شود. 

روغن صنعتی بهران

 
روغن بهران بردبار ۱۵۰: 

روغن بهران بردبار ۱۵۰ به دلیل داشتن خاصیت کاهش فشار و روانکاری بسیار عالی که ارائه می دهد در دنده های صنعتی و جعبه دنده دستگاه های صنعتی صنایع استفاده می گردد. البته علاوه بر موارد فوق استفاده از این روغن در دنده های مار پیچ و هیپوئید و یاتاقان های ساده نیز دیده می شود. این روغن همچنین از مزایای بسیاری برخوردار است که برای معرفی برخی از آنها می توان به خاصیت پایداری حرارتی و اکسیداسیون خوب، محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی، خاصیت جدا پذیری عالی روغن از آب، خاصیت ضد سایش و تحمل بار بسیار خوب و  بدون هیچگونه مواد افزودنی حاوی سرب اشاره کرد. بنابراین از جمله بهترین روان کننده هایی محسوب می شود که علاوه بر خاصیت روان کنندگی از دیگر ویژگی ها نیز برخوردارند. این محصول با توجه به اینکه اهمیت ویژه ای در صنعت و روانکاری قطعات دارند باید با کیفیتی خریداری شوند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند. بنابراین فروشگاهی که از آن خرید می کنید نیز یک ملاک مهم می باشد. برای تهیه و خرید این محصولات با کیفیتی بسیار عالی و همچنین قیمتی مناسب می توانید به سایت ما مراجعه نموده و از ویژگی های این محصول نیز آگاهی یابید.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل 

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل
شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل fidaroil.com  قادر به خرید و فروش این محصول و انواع محصولات دیگر برند بحران از جمله مدل بهران هیدرولیک و یا مدل بهران حرارت و دیگر مدلهای پرفروش هستید و می توانید تمام اطلاعات لازم را درباره این محصولات و عملکرد آنها دریافت کنید.

با ما همراه باشید تا بهترین تجربه را در رابطه با خرید و فروش محصولات روانکار را داشته باشید‌

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ