شرایط جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

اقتصاد ایران: بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار روشن شدن مواردی در وضعیت قراردادهای بیمه تکمیلی خود، در دوره آتی شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به طرح مواردی در مورد منقاصه سازمان تامین اجتماعی برای سپردن خدمات بیمه تکمیلی به شرکت‌های خدمات دهنده، خواستار روشن شدن حد و مرز بیمه درمان و بیمه پایه شدند و به طرح این پرسش پرداختند که آیا اساسا بازنشستگان به بیمه تکمیلی نیاز دارند؟ آیا امکان دارد سازمان تامین اجتماعی در برنامه‌های خود، به صورت قانونی به دنبال درمان رایگان باشد؟

آنها سپس با اشاره به ضرورت سنجش رضایت بیمه‌شدگان از قراردادهای بیمه تکمیلی در دوره‌های اخیر و دوره حاضر بر ضرورت سنجش نظر خود تاکید و این پرسش را مطرح کردند که آیا امکان دارد شرکت دیگری در قرارداد آتی برنده مناقصه باشد؟

این بازنشستگان همچنین خواهان روشن شدن تکلیف سقف تعهدات بیمه شدند و از سازمان تامین اجتماعی پرسیدند: آیا سرانه حق بیمه ماهانه افزایش می‌یابد؟ آیا سازمان تامین اجتماعی با افزایش کمک ماهانه‌ی سرانه حق بیمه تکمیلی، موجب افزایش سطح تعهدات شرکت بیمه‌گر می‌شود؟ آیا با تغییر شرکت ارائه‌کننده خدمات، شاهد بهبود وضعیت بیمه تکمیلی خواهیم بود؟

البته بازنشستگانی که این پرسش‌ها را مطرح کرده‌اند، می‌گویند که باید مشخص شود که در صورت افزایش سرانه حق بیمه خدمات بیشتری نسبت به گذشته ارائه می‌شود؟ از طرفی بازنشستگان می‌گویند که باید امکان دو نرخی یا چند نرخی‌سازی خدمات به وجود آید؛ چراکه بیمه‌شدگان در سطوح درآمدی مختلفی قرار دارند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ