پیام تبریک دبیر اجرایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی استان گیلان

اقتصاد ایران: گیلان_دبیر اجرایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در استان گیلان :بی تردید سابقه انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این استان محروم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسدالله عباسی

استاندار  محترم ، فرهیخته و توانمند  گیلان

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار گیلان در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید سابقه انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این استان محروم خواهد بود.

سپردن عنان کرسی عالی مدیریت اجرایی استان گیلان به دست های با کفایت فرزند شایسته گیلان، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت سیزدهم بر حرکت در مسیر شایسته گزینی و نوید بخش افق های روشن توسعه نوین خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. حسن اعتماد دولت آیت‌الله رئیسی به جنابعالی که از مدیران قانون دان و مجریان باسابقه این کشور میباشید، نشانگر تعهد و کارآمدی شما بوده و ان‌شاءالله تجارب ارزشمند مدیریتی که طی سالیان گذشته اندوخته‌اید، زمینه‌ساز حل مسائل و مشکلات آن خطه‌ی شهیدپرور باشد.

اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی،دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم استانگیلان را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

سید مجتبی محمدی

دبیر اجرایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در استان گیلان و مدیر مسئول خبرگزاری اقتصادی ایران در استان گیلان

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ