بلبرینگ KGC اصل و هر آنچه که باید بدانید

اقتصاد ایران: بلبرینگ KGC در بازار به نام دیگری معروف هستند و معمولا مشتریان آن را با نام بلبرینگ KG جعبه آبی می‌شناسند، دلیل این موضوع نیز رنگ جعبه‌های این نوع از بلبرینگ است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،معمولا افراد در هنگام خرید این نوع از بلبرینگ‌ها سوالاتی زیادی در ذهنشان شکل می‌گیرد. به عنوان مثال بسیاری به دنبال جواب این سوال هستند که تفاوت بلبرینگ KGC با بلبرینگ KG در چیست؟ برای جواب به این سوال باید گفت که بلبرینگ‌ های KGC جزو بلبرینگ‌های شرکت KG هستند و از این رو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما بلبرینگ‌ های KGC در برخی از موارد از سایر محصولات KG بهتر عمل کرده است. به عنوان مثال می‌توان گفت که بلبرینگ های KGC صدای کمتری دارد و همچنین چرخش آن سریع‌تر است. حال در ادامه در مورد تفاوت‌های آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

‌آیا خرید بلبرینگ‌های KG از جمله بلبرینگ KGC می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد؟

به طور کلی در بین تمامی شرکت‌های چینی که در زمینه‌ تولید انواع و اقسام بلبرینگ‌های فعالیت دارند، برخی از سایر شرکت‌ها بسیار بهتر عمل کرده‌اند و می‌توان روی بلبرینگ‌های آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد؛ بلبرینگ KG از جمله شرکت‌هایی است که محصولات آن در بسیاری از کشور‌های جهان طرفدار دارد و می‌توان گفت که استفاده از بلبرینگ‌ها آن می‌تواند برای دستگاه و ماشین آلات مختلف بسیار مناسب و کاربردی باشد. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد، که بلبرینگ‌ KGC به حدود 50 کشور در جهان از جمله ایران صادر می‌شود و میتوانید محصولات این شرکت پر طرفدار چینی را از نمایندگی های رسمی و یا مراکز معتبر فروش همچون بیرینگ مارت تهیه نمایید.

KG بلبرینگ‌های خود را در موارد مختلفی تولید می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به KG ،KG-P2P ،KGC و بلبرینگ KGE اشاره کرد. به طور کلی تمامی مارک‌هایی که در کارخانه KG تولید می‌شوند، دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و فقط در برخی از موارد جزیی کیفیت آن‌ها کم یا زیاد می‌شود. برای جواب به این سوال که آیا بلبرینگ KGC جزو بلبرینگ‌های خوب موجود در بازار است؟ باید گفت که بلبرینگ کاجی جزو بهترین و باکیفیت بلبرینگ‌های KG  است و بهره گیری از آن می‌تواند برای دستگاه‌های مختلف مناسب باشد و مزیت‌های مختلفی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

از نظر ظاهری بلبرینگ KGC چه تفاوتی با بلبرینگ KG دارد؟

از نظر شکل ظاهری می‌توان گفت که این دو مدل با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند و فقط در برخی از موارد از نظر ظاهری تفاوت‌هایی در آن‌ها دیده می‌شود.

  • بلبرینگ شیار عمیق واشر فلزی (ZZ): این نوع  بلبرینگ‌ها جزو محبوب‌ترین و بهترین بلبرینگ‌های KG هستند و در بازار طرفداران زیادی دارند. در این مدل می‌توان گفت که بلبرینگ KG و KGC با یکدیگر تفاوت ندارند و کاملا شبیه به یکدیگر هستند. از این رو برای خرید باید به مارک آن‌ها توجه کنید.
  •  بلبرینگ های شیار عمیق واشر لاستیکی (2RS): در این مدل برخلاف مدل قبلی باید گفت که بلبرینگ‌های KG و KGC با یکدیگر تفاوت دارند و می‌توان آن‌ها را از روی شکل ظاهری تشخیص داد. مدل 2RS که با مارک KG در بازار وجود دارند، دارای واشر‌هایی با رنگ قرمز هستند، اما این مدل بلبرینگ در مارک KGC با واشر‌های مشکی رنگ طراحی و تولید می‌شوند.
    اما از نظر کیفیت این دو مدل از بلبرینگ KGC و KG کیفیت خوب و تقریبا یکسانی دارند و از این رو استفاده از هردوی آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    بلبرینگ‌های KGC چه ویژگی و مزیت‌هایی به نسبت بلبرینگ KG دارد؟

همانطور که کفته بلبرینگ‌های KGC در برخی از موارد به نسبت بلبرینگ‌های KG دارای مزایای بیشتری است که این مزایا در افزایش کیفیت آن‌ها نقش بسیار زیادی داشته، حال در ادامه این مزایا را بیان خواهیم کرد.

  1. از نظر دقت ابعاد و اندازه: دقت و ابعاد بلبرینگ می‌تواند در میزان کارایی و عملکرد آن‌ها نقش زیادی داشته باشد. برخی از دستگاه‌ها به دلیل حساسیت بالا باید از بلبرینگ‌هایی استفاده کنند، که دقت و اندازه بیشتری دارند. در این مواقع استفاده از بلبرینگ KGC به جای بلبرینگ‌های قدیمی KG بسیار بهتر و کاربردی‌تر است.
  2. از نظر اصطکاک: اگر بخواهیم بلبرینگ‌های KG را از نظر اصطکاک بایکدیگر مقایسه کنیم، بلبرینگ KGC نیز در این موضوع امتیاز خوب و بالایی می‌‌‌گیرد. به طور کلی بلبرینگ‌هایی که اصطکاک کمتری دارند، از عمر بیشتری برخوردارند و همچنین دارای کیفیت و عملکرد بهتری نیز هستند.
  3. از نظر سرعت و میزان چرخش: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بلبرینگ‌ها به نسبت رولبرینگ‌ها قابلیت چرخش بالای آن‌ها است. بسیاری از دستگاه‌های صنعتی برای آن که بهتر و باکیفیت‌تر کار کنند نیاز به بلبرینگ‌هایی دارند که چرخش بهتر و بیشتری داشته باشند. بلبرینگ KGC به نسبت سایر بلبرینگ‌های KG از چرخش بیشتری برخوردار است و از این رو اگر میزان چرخش بلبرینگ برای شما اهمیت دارد، استفاده از این نوع بلبرینگ می‌تواند برای شما کاربردی‌تر باشد.
  4. از نظر صدا و لرزش: صدا و لرزش بلبرینگ‌ها به دلیل نوع عملکرد و چرخش زیاد، معمولا آزار دهند‌ه است. برخی از دستگاه‌ها در محیط‌های دربسته و ساکت کار می‌کنند، در این مواقع کم بودن صدا و لرزش بلبرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند. از این رو با استفاده از بلبرینگ‌های KGC می‌توان این مشکل را به طور کامل برطرف کرد.

بلبرینگ KGC

مقایسه قیمت و کیفیت بلبرینگ KGC با سایر محصولات چینی

به طور کلی می‌توان گفت که بلبرینگ‌های تولید کشور چین که با عنوان بلبرینگ چینی یاد میشوند به قیمت ارزانشان در بازار مشهور هستند و یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم روی به استفاده از آن‌ها آورنده‌اند، قیمت خوب و مناسب این دست از بلبرینگ‌ها است. از این رو می‌توان گفت که  انواع مدل‌های بلبرینگ‌های KG قیمت خوب و مناسبی در بازار  دارند و می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. همانطور که گفته شد بلبرینگ KGC نیز یکی از بلبرینگ‌های شرکت KG است و به همین دلیل این بلبرینگ نیز قیمت بسیار مناسبی به نسبت بلبرینگ‌های ژاپنی یا بلبرینگ‌های مطرح اروپایی نظیر بلبرینگ‌های آلمانی دارد.

اگر از نظر کیفیت نیز بخواهیم بلبرینگ‌ها KG علی الخصوص بلبرینگ KGC را با نمونه‌های خوب موجود در بازار مقایسه کنیم، باید گفت که این بلبرینگ در مقایسه با سایر محصولات چینی بسیار خوب عمل کرده و از بسیاری از بلبرینگ‌های ساخت این کشور کیفیت و کارایی بهتری دارد. اما در مقایسه با برند‌های معتبر بلبرینگ کیفیت کمتری داشته اما این تفاوت در کیفیت آن‌قدر محسوس نیست و به راحتی می‌توان از آن چشم پوشی کرد.

به طور کلی اگر در بین بلبرینگ‌های چینی به دنبال بهترین مارک بلبرینگ می‌گردید بلبرینگ KGC یکی از بهترین بلبرینگ‌هایی است که می‌توانید آن را برای خرید انتخاب کنید.برای آشنایی بیشتر و یا خرید بلبرینگ های KG سی میتوانید به وبسایت بیرینگ مارت مراجعه نمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ