تعاملات دوجانبه تقویت می‌ شود؛

دیدار مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با شهردار بندر کیاشهر

اقتصاد ایران: گیلان_مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار تاکید شد تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  و به نقل از واحد خبر مدیریت روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، علی اوسط اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاونین و هیات همراه با مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در دیدار انجام شده بر تقویت تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تاکید شد.

در این دیدار که به جهت تبریک انتصاب شهردار بندر کیاشهر و رایزنی برای برنامه‌های آتی انجام شد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن آرزوی موفقیت برای مرتضی عاطفی در جهت اجرای پروژه‌های مشترک فی‌مابین اظهار امیدواری کرد و گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق به زودی اتفاقاتی بسیار خوب و کاربردی در تعاملات دوجانبه شهرداری بندر کیاشهر و سازمان منطقه آزاد انزلی رقم خواهد خورد.

همچنین مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر نیز در این دیدار ضمن تشریح پاره‌ای از موضوعات توسعه‌محور اظهار داشت: حاصل همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و شهرداری بندر کیاشهر در آینده‌ای نزدیک آثار و خروجی عملیاتی مثبتی خواهد داشت.

شهردار بندر کیاشهر در پایان ضمن تشکر از حضور علی‌اوسط اکبری‌مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رئیس حوزه و مدیر روابط عمومی منطقه آزاد از شروع فعالیت‌های گسترده بین منطقه آزاد و شهرداری کیاشهر ابراز خرسندی کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ