استاندار گیلان:

نظارت بر بازار باید در همه سطوح با سختگیری تداوم داشته باشد

اقتصاد ایران: گیلان_استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تداوم نظارت‌ گشت‌های مشترک بر مراکز تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده و توزیع کننده در کنار خرده فروشان گفت: نظارت بر بازار باید در تمامی سطوح از عمده تا خرده فروشی ها به جد و با سختگیری تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع روز چهارشنبه درجلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر لزوم استمرار برنامه‌ریزی منظم و منسجم برای تأمین مایحتاج اساسی خانوارهای گیلانی افزود: برای تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و ذخیره‌سازی کالاها تا پایان سال صورت گرفته است.

وی بر تداوم نظارت‌ گشت‌های مشترک بر مراکز مهم و اصلی تأمین و توزیع کالاهای اساسی تصریح و خاطرنشان کرد: با اقدامات ایجابی و تولید محتواهای مناسب باید به واسطه فرهنگ غنی گیلانیان، شاهد افزایش مشارکت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و همراهی اصناف همچون مقاطع مختلف باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از شبکه توزیع و حمل و نقل انتظار همکاری مضاعفی داریم، اظهار داشت: تصمیمات این کارگروه بر مبنای خردجمعی و حاصل هم‌اندیشی و بحث‌های کارشناسی در کمیته‌های مرتبط است.

گیلان دارای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است که بدلیل گردشگر پذیر بودن این استان همواره جمعیت متغیر دیگری در استان نیز حضور دارند. ورود جمعیت شناور در فصل تابستان و ایام نوروز منجر به افزایش تقاضا و در نتیجه کمبود و گرانی برخی اقلام به ویژه مواد غذایی می شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ