رئیس مجلس عنوان کرد:

تحریم و تحریف دو جنگ جدی مقابل جبهه انقلاب

اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی تحریم و تحریف را دو جنگ جدی مقابل جبهه انقلاب دانست و گفت: ما باید در عرصه اقتصادی در این جنگ رسانه‌ای موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدباقر قالیباف در آیین دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافع حرم افزود: شما امروز ببینید که آن‌ها چگونه در تحریف گذشته انقلاب، دفاع مقدس و حتی هر حرفی که بوی مکتب انقلاب و امام و مبتنی بر سنت‌های الهی داشته باشد، حمله می‌کنند.
وی گفت: جنگ نابرابر و سختی در پیش رو داریم، تحریف، دروغ، تهمت با چنین جنگی روبرو هستیم.
رئیس مجلس افزود: تحریم و تحریف دو جنگ جدی مقابل جبهه انقلاب است.


با الگوی دولتی دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با الگوی دولتی عمل می‌شد نه دفاع مقدسی شکل می‌گرفت نه مدافعان حرم.
 قالیباف در اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر جبهه مقاومت و دفاع از حرم با عنوان جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره مشکلاتی که امروز در کشور دیده می‌شود به بیان عوامل موفقیت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و نیز موفقیت محور مقاومت در شکل گیری مدافعان حرم و مبارزه با تروریسم پرداخت و تاکید کرد: اندیشه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته پرثمر بود و آنچنان مدیریت شد که در مقابل دشمنان پرقدرت ایستادگی کردیم، اما باید بپذیریم که در اداره کشور دچار ضعف‌ها واشکالاتی هستیم.
وی تصریح کرد: با صراحت بگویم که علت آن دور شدن از سنت‌های الهی و دور شدن از خداباوری، خودباوری و مردم باوری است که باعث ضمانت تداوم انقلاب اسلامی بود و اگر اگر با الگوی دولتی عمل می‌شد نه دفاع مقدسی شکل می‌گرفت نه مدافعان حرم.
 قالیباف با بیان اینکه در جامعه‌ای که ربا یعنی جنگ با خدا و ریا حاکم باشد نباید انتظار موفقیت داشت گفت: ما مردم را از عرصه اجتماعی و اثرگذاری دور کردیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به الگوی شکل گیری مدافعان حرم و مقابله با تروریسم داعش گفت: مبتنی بر سنت‌های الهی و مردم باوری یعنی همان الگوی دفاع مقدس مدافعان حرم در منطقه شکل گرفتند که با داعش جنگیدند درحالی که هیچ ارتشی نتوانست مقابل داعش ایستادگی کند.
وی افزود: مدافعان حرم یگان‌ها و لشکر‌هایی بودند که اعضای آن از روستا‌ها و شهر‌های مختلف جهان اسلام آمدند و زیر مکتب اسلام و قران کنار هم جمع شدند یعنی همان تکیه بر مردم و در دوران دفاع مقدس نیز همین شرایط حاکم بود و همین مردم از گوشه گوشه کشور آمدند و کنار هم جمع شدند و توانستند آن رشادت‌ها را در دفاع مقدس بیافرینند.
رئیس قوه مقننه با بیان این پرسش که آیا این فرهنگ مردم داری و اعتماد به سنت‌های الهی در اقتصاد، کارافرینی، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد دیجیتالی، مدیریت و ... هم دیده می‌شود یا نه؟ گفت: این چنین نیست چرا که امروز اقتصاد ما ۸۰ درصد دولتی است درحالی که اگر با الگوی دولتی عمل می‌شد نه دفاع مقدسی شکل می‌گرفت نه مدافعان حرم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ