پلیس راهور تهران بزرگ دوچرخهسوار میشود
اقتصاد ایران: در گذشته های دور که هنوز خودرو فراگیر نشده بود و موتورسیکلت ها نیامده بودند پلیس از دوچرخه استفاده می کرد. در برخی کشور ها مانند چین به دلیل ازدحام جمعیت و خودرو پلیس در برخی موارد از دوچرخه استفاده می کنند و تجربه هایی از این دست وجود دارد.»
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، درحاشیه رونمایی از ورود ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین به ناوگان پلیس راهور تهران بزرگ، خبر از ورود ۳۰۰ دستگاه موتور برقی هم به این ناوگان مطرح شد. در کنار این موضوع، بحث ورود دوچرخه به ناوگان پلیس راهور تهران را هم پیگیری کردیم.
مهدی اسماعیل پور، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص به کارگیری دوچرخه به ویژه دوچرخه های برقی در ناوگان پلیس راهور تهران گفت: «در بحث استفاده از حمل و نقل پاک اولویت ما موتورسیکلت های برقی است و طبق توافقی که با شهرداری تهران داشتیم به زودی ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان اضافه خواهد شد.»
پلیس دوچرخه سوار در قزوین سال 1398
سرهنگ موسوی پور افزود: «استفاده از دوچرخه برای ناوگان هم در برنامه های ما قرار دارد. البته این موضوع صرفا شامل بحث یک کار نمادین و فرهنگ سازی نیست و در بخش های مرکزی شهر پلیس راهور می تواند از این وسیله نقلیه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.»
رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه تاکید کرد: «پیش از این در یک مقطع دوچرخه ها وارد ناوگان پلیس راهور شدند که این موضوع ایراد هایی داشت که برای استفاده دوباره از این وسیله نقلیه سالم و سبک باید این ایراد ها شناسایی و برطرف شود.»
سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا هم درباره ورود دوچرخه به ناوگان انتظامی کشور به ویژه پلیس راهور تهران، به همشهری می گوید: «اینکه بگویم استفاده از دوچرخه برای ناوگان انتظامی را در برنامه داریم، این طور نیست. استفاده از وسایل حمل و نقل پاک مانند دوچرخه باید عمومیت پیدا کند، البته پلیس می تواند در این زمینه پیش قدم باشد. علاقه مند هستیم که از وسایل حمل و نقلی مانند دوچرخه در ناوگان پلیس استفاده کنیم، اما هنوز به صورت عملی به این سمت و سو نرفته ایم و وارد این موضوع نشده ایم، اما این موضوع اشکالی ندارد و می تواند در برنامه پلیس قرار بگیرد.»
سردار قریبا افزود: «البته باید در این زمینه فکر و برنامه ریزی شود. در گذشته های دور که هنوز خودرو فراگیر نشده بود و موتورسیکلت ها نیامده بودند پلیس از دوچرخه استفاده می کرد. همچنین در برخی کشور ها مانند چین به دلیل ازدحام جمعیت و خودرو پلیس در برخی موارد از دوچرخه استفاده می کنند و تجربه هایی از این دست وجود دارد.»
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه