مدیرکل صمت بوشهر:

۷۵ طرح صنعتی استان بوشهر در حال تکمیل است

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۷۵ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان بوشهر در حال تکمیل عملیات اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مهدی صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در حال حاضر تعداد ۷۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با پیش بینی سرمایه گذاری ۶۲ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۲ هزار و ۴۴۵ نفر در استان بوشهر در حال تکمیل است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها در گروه فعالیت‌های مختلف نظیر محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی، ماشین آلات و دستگاه‌های برقی، کامپیوتر و فعالیت‌های مربوطه، مبلمان و سایر مصنوعات، کاغذ و محصولات کاغذی و غیره در حال تکمیل هستند.

صفوی اضافه کرد: بیشترین طرح‌های صنعتی در حال اجرا به ترتیب در شهرستان بوشهر در زمینه محصولات فلزی، محصولات شیمیایی، ماشین آلات، کک و فرآورده‌ای نفتی و غیره سپس شهرستان دشتستان در زمینه کامپیوتر و فعالیت‌های مربوطه، محصولات چوبی، کانی غیر فلزی و غیره بعد آن شهرستان گناوه در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات، مبلمان و سایر مصنوعات و مابقی طرح‌ها در سایر شهرستان‌ها عملیات اجرایی آنان در حال انجام است.

مدیر کل صمت استان بوشهر با اشاره به وجود زیر ساخت‌های لازم جهت سرمایه گذاری‌های صنعتی عنوان کرد: استان بوشهر دارای ۱۱ شهرک صنعتی، ۱۰ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی است که می‌تواند ظرفیت لازم برای اجرای طرح‌های صنعتی را به منظور ایجاد و توسعه سرمایه گذاری فراهم سازد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ