رهبرمعظم انقلاب:

همه در انتخابات شرکت کنند و مجلس را تکمیل کنند

اقتصاد ایران: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انجام فرایند رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرموند: مردم همه در انتخابات شرکت کنند و مجلس را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کردند.

ایشان در سخنان کوتاهی فرمودند:

بسم الله الرّحمن الرّحیم.  

سلام عرض می‌کنم به همه‌ کسانی که می‌شنوند این سخن را و به حضار محترم و به آقای مجری محترم. ان‌شاءالله که همه‌تان موفق باشید.

انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ حضور مردم است، نشانه‌ اراده و تصمیم گیری مردم است؛ بنابراین وظیفه‌ ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ اول دارد مرحله‌ دوم هم دارد.

شما در مرحله‌ اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله‌ دوم، ظرفیت را تکمیل می کنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، در واقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم؛ بنابراین اهمیت مرحله‌ دوم کمتر از مرحله‌ اول نیست.

ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

ان‌شاءالله که موفق باشید

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

خداحافظ آقایان و خانم‌ها

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ