گوشی‌جدید TCL با نمایشگر شبیه کاغذ رونمایی شدند

اقتصاد ایران: تی‌سی‌ال از گوشی‌های هوشمند اقتصادی جدیدش با فناوری NXTPAPER 3.0 رونمایی کرد که حتی زیر نور آفتاب، محتوا را به‌خوبی نمایش می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،TCL با معرفی گوشی‌های اقتصادی جدید سری NXTPAPER خود، یکی از جالب‌ترین فناوری‌های صفحه‌نمایش را به این محصولات اضافه کرده است. نمایشگر این گوشی‌ها درواقع از روکش مات بهره می‌برد که حتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز محتوا را با جزئیات نمایش می‌دهد و می‌توان آن را نمونه‌ی رنگی نمایشگر تبلت‌ آمازون کیندل در نظر گرفت.

TCL درحال‌حاضر گوشی‌های سری TCL 50 را در ایالات‌ متحده عرضه می‌کند و جدیدترین مدل این محصولات به نمایشگرهای سازگار با فناوری NXTPAPER 3.0 مجهز شده‌اند. البته این محصولات مشخصات سخت‌افزاری در حد گوشی‌های پرچمدار ندارند ولی به‌دلیل نوآوری‌های جذابشان همچنان ارزش خرید دارند.

مشخصات گوشی TCL 50 XL NXTPAPER

گوشی TCL 50 XE NXTPAPER

گوشی TCL 50 XL NXTPAPER کمی شبیه گوشی وان‌ پلاس به‌نظر می‌رسد. این محصول از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی Full HD پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به تراشه‌ی MT6835 مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد و از کارت حافظه‌ی microSD تا دو ترابایت پشتیبانی می‌کند.

گوشی TCL 50 XL NXTPAPER در دست درحال گرفتن سلفی

از دیگر ویژگی‌های TCL 50 XL NXTPAPER می‌توان به باتری ۵٬۰۱۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات اشاره کرد. البته این دستگاه با توجه به قیمت پایینی که دارد از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

براساس بیانیه‌ی TCL، این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و در جلو آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

قیمت گوشی TCL 50 XL NXTPAPER در ایالات‌ متحده ۲۲۹ دلار است و از سه‌ماه‌ی سوم ۲۰۲۴ دردسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی TCL 50 XE NXTPAPER

گوشی TCL 50 XE NXTPAPER

گوشی TCL 50 XE NXTPAPER نسخه‌ی کوچک‌تر و ضعیف‌تر مدل XL محسوب می‌شود. این محصول از نمایشگر ۶٫۶ اینچی HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و مثل برادر بزرگ‌ترش به پردازنده‌ی مدیاتک MT6835 و باتری ۵۰۱۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

نکته‌ی جالب اینکه TCL 50 XE NXTPAPER نسبت‌ به مدل XL سریع‌تر شارژ می‌شود؛ زیرا از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی TCL 50 XE NXTPAPER

از دیگر ویژگی‌های TCL 50 XE NXTPAPER می‌توان به رم ۴ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه از سیستم دوربین پشتی مشابه مدل XL بهره می‌برد اما دوربین تشخیص عمق ندارد. علاوه‌براین دستگاه مذکور از کارت microSD پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت گوشی تی سی ال مدل TCL 50 XE NXTPAPER در ایالات‌متحده ۱۹۹ دلار است و از سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۴ دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ