رئیس جمهور تاکید کرد:

نقش سازمان جهانی گردشگری درمعرفی جاذبه‌های ایران

اقتصاد ایران: رئیس جمهور گفت: شناخت بیشتر سازمان جهانی گردشگری از ایران و ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی و جاذبه‌های کشورمان، در معرفی این ظرفیت‌ها به کشورهای مختلف، نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  «زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، در حاشیه هفدهمین نشست بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، با رئیس جمهور، دیدار و گفتگو کرد.

 رئیسی در این دیدار، ضمن ابراز رضایت از تعامل و همکاری‌های خوب سازمان جهانی گردشگری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران، ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با صنعت گردشگری را دارای اهمیت دانست و ضمن تشویق دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران، اظهار داشت: شناخت بیشتر سازمان جهانی گردشگری از ایران و ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی و جاذبه‌های گردشگردی آن، در معرفی این ظرفیت‌ها به کشور‌های مختلف، نقش مهمی دارد.
 
رئیس جمهور، همچنین با توجه به ایران‌هراسی برخی کشور‌های غربی، رویکرد‌های استعماری را از اهداف پشت پرده این‌گونه اقدامات دانست و بر ضرورت مقابله با آن، تأکید کرد.
 
«زوراب پولولیکاشویلی» نیز در این دیدار، حضور آقای رئیسی در نشست بین‌المللی گردشگری را یک کار کم‌سابقه و نشانه اهمیت قائل شدن و اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به این موضوع، توصیف کرد و گفت: این حضور، پیام بسیار مثبت برای فعالان صنعت گردشگری در ایران و منطقه، خواهد داشت.
 
دبیر کل سازمان جهانی گردشگری با انتقاد از تبلیغات منفی برخی رسانه‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، معرفی فرهنگ و تمدن غنی ملت ایران و همچنین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان را از جمله اهداف سفر خود به ایران دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگردی، به‌ویژه گردشگری سلامت دارد و کار این دولت در لغو روادید با ده‌ها کشور جهان، گام بسیار مهم در توسعه گردشگری ایران است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ