وزیر اقتصاد:

هر فصل نام ابر بدهکاران مالی را منتشر می‌کنیم

اقتصاد ایران: وزیر اقتصاد گفت:مگر فراموش کردید که یک کاندیدا در انتخابات رئیس جمهوری نمی‌توانست ابر بدهکاران مالی را نام ببرد. ما هر فصل نام ابر بدهکاران مالی را منتشر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، احسان خاندوزی ظهر چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه فردوسی مشهد افزود:  اگر جامعه و مردم از سویی و حکمرانان و مسوولان از سوی دیگر مسیر غلطی را طی می‌کنند فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد.

وی تصریح کرد: روز دانشجو روز دانشجویان منتقد است، روزی که نماد بیداری و آگاهی دانشجوی ایرانی را در تاریخ کشور به فراموشی نسپاریم.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: دانشگاه مرکز آگاهی‌بخشی، آزادگی، حریت و بحث‌های کارشناسی و علمی است، مگر غیر از این رسالتی بر دوش دارد؟ اگر جامعه و مردم از سویی و حکمرانان و مسئولان از سوی دیگر مسیر غلطی را طی می‌کنند فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد.

خاندوزی بیان کرد: قدمت، سابقه، توان علمی، پژوهشی، اندیشه‌ای و فکری دانشگاه فردوسی نیازمند هیچ توضیحی نیست و شما میراث‌دار چنین تجربه و دیرینه ارزشمندی هستید. روز دانشجو و یاد و خاطر سه شهید ۱۶ آذر را گرامی می‌داریم.

وزیر اقتصاد افزود: هرچه نقدها بلندتر و رساتر باشد، هر دولتی باید خدا را شکر کند که از نعمت دانشگاه مستقل و آزاد برخوردار است، استادان حرف‌های عالمانه می‌زنند و نقد می‌کنند و دانشجویان نیز دنبال اصلاح امور هستند.

وی بیان کرد: فضای مسوولانه‌ای در دانشگاه است که هرچه بیشتر باشد یکی از نعمت‌های جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که باید قدر دانشگاه را بدانیم.

خاندوزی در ادامه این نشست همچنین گفت: مگر فراموش کردید که یک کاندیدا در انتخابات رئیس جمهوری نمی‌توانست ابر بدهکاران مالی را نام ببرد. ما هر فصل نام ابر بدهکاران مالی را منتشر می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ