وان پلاس اوپن از آزمون مقاومت سربلند بیرون آمد

اقتصاد ایران: دوام بالا یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های تاشدنی است و وان‌پلاس Open در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،وان‌ پلاس Open به‌عنوان اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس، نظر مثبت بسیاری از کاربران را به‌ خود جلب کرده است و طراحی جالبی را به‌همراه امکانات کاربردی ارائه می‌دهد. البته دوام گوشی‌های هوشمند به‌خصوص درمورد محصولات تاشدنی اهمیت ویژه‌ای دارد و باید دید وان‌ پلاس Open در تست‌های مختلف چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب JerryRigEverything با روش همیشگی خود، گوشی وان‌پلاس Open را از نظر دوام دربرابر خط‌وخش، خم‌شدن و شعله‌ی آتش مورد بررسی قرار داده است. تعجبی ندارد که نمایشگر بیرونی گوشی وان پلاس به‌دلیل استفاده از لایه‌ی شیشه‌ای با ابزاری که سختی آن ۶ است خط‌وخش برمی‌دارد و ابزار شماره ۷ نیز شیارهای عمیق‌تری روی آن به‌جا می‌گذارد.

نمایشگر داخلی گوشی تاشدنی وان‌ پلاس Open نیز با ابزاری که سختی آن ۲ است خراش برمی‌دارد و خطوط عمیق‌تر با ابزار شماره ۳ به‌راحتی روی آن به‌جا می‌ماند.

نمایشگر بیرونی وان‌پلاس Open حدود ۲۵ ثانیه دربرابر شعله‌ی فندک بدون تغییر خاصی دوام آورد و سپس پیکسل‌های آن سفید شد که چنین رفتاری در پنل‌های OLED کاملاً عادی است. از طرف دیگر نمایشگر داخلی به‌دلیل پلاستیکی بودنش فقط پنج ثانیه دربرابر شعله‌ی آتش دوام آورد و سپس ذوب شد.

در نهایت شاهد مقاومت وان‌ پلاس Open دربرابر خم‌شدن هستیم. وقتی این دستگاه در حالت تاشده قرار داشته باشد به‌ هیچ طریقی خم نمی‌شود. هنگامی‌ که زک نلسون گوشی را باز کرد و از جهت مخالف لولا به‌ آن فشار آورد، همچنان سالم ماند و از این آزمون خطرناک نیز جان سالم به‌در برد. البته پس‌از این مرحله، دستگاه به‌طور ۱۰۰ درصد به‌جای خود باز نمی‌گردد.

دوام بالا برای گوشی‌های هوشمند تاشدنی مثل وان‌پلاس Open اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا قیمت گوشی مذکور نسبت‌ به مدل‌های استاندارد خیلی بیشتر است و نباید به‌سادگی آسیب ببیند. ما در زومیت بررسی وان پلاس Open انجام داده‌ایم که با مطالعه‌ی این مقاله می‌توانید با همه‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی تاشدنی وان‌پلاس آشنا شوید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ