با کمترین سرمایه کارآفرین و تولیدکننده شوید

اقتصاد ایران: امروز میخوایم توی این پست یه فرصت شغلی جدید و پرسود رو بهتون معرفی کنیم ، و از مزیت ها و معایبش بگیم .

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، این حرفه یکی از کسب و کار هاییه که بازار فروش بسیار خوب و دائمی ای داره ، ما بهتون کاریو پیشنهاد میدیم که خودمون انجامش دادیم و به سود خوبی هم رسیدیم . میخواین کارآفرین بشید ؟ میخواین تولیدکننده بشین و صادرات انجام بدین ؟ 
با ما  تا آخر این مقاله همراه باشید تا توی  دقیقه یه فرصت عالی رو بهتون معرفی کنیم .

ابر-زغال-ایرانیان-خط-تولید-زغال-فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

آره درسته ، تولید زغال مخصوصا زغال فشرده یا زغال چینی یکی از کسب و کارهاییه که شدیدا رو بورسه ، چه داخل کشور و چه در کشور های خارجی و همسایه همیشه به این محصول نیاز هست و همیشه هم بازارش پابرجاست.  

داخل کشور که یکی از بزرگترین بازار های انحصاریش کافه ها و قهوه خونه هاست که همونطور که خودتونم میدونید این مکان های فرهنگی در هر 20 قدم یدونه اش پیدا میشه و همیشه هم پره از مشتری ، این نوع زغال داخل ایران بیشتر برای مصارف قلیان استفاده میشه اما خارج از کشور مثل کشورای ترکیه و آذربایجان این نوع زغال رو برای پخت غذا و مخصوصا کباب استفاده میکنن . 
یعنی شما یه محصولی رو تولید میکنید داخل و خارج کشور خواهان زیادی داره . لازم به ذکره که شرکت ابر زغال ایرانیان زغال تولید شده ی کارگاه هایی رو که خودش دستگاه زغال فشرده شون رو تامین کرده خریداری هم میکنه ، یعنی شما زغالتون رو تولید میکنید و خود شرکت این زغال رو ازتون خریداری میکنه که طبق قرارداد رسمی این اتفاق میوفته.

جلوگیری-از-قطع-درختان-با-زغال-فشرده

تولید زغال فشرده و حفاظت از محیط زیست 

درست شنیدید ، یکی از اصلی ترین دلایل قطع درختان برای مصارف زغال سنتی هستش که سالانه کلی درخت از جای جای ایران و جنگل ها قطع میشن برای تبدیل چوبشون به زغال سنتی ، اما در عوض زغال فشرده زغالیه که مواد اولیه لازم برای تولید اون ، مواد بازیافتیه که هیچ صدمه ای به طبیعت وارد نمیکنه ، یه مزیت بزرگ دیگه اش هم اینه که این مواد بازیافتی هم به صورت فراوان و هم ارزان و با قیمتی به صرفه داخل کشور پیدا میشن و شما هیچگونه استرسی از طرف تامین مواد اولیه نخواهید داشت ، تازه شرکت ابر زغال یه خدمات اصلی دیگه اش اینه که مواد اولیه مورد نیاز شمارو هم رایگان در اختیارتون قرار میده ، اگر باورتون نمیشه میتونید با کارشناسانشون تماس بگیرید و صحبت کنید.

سرمایه کم ، سود بالا

از طرفی سرمایه اولیه ای که برای شروع کارش نیاز داره نسبت به کسب و کار های دیگه یه سرمایه کمیه و بازدهی و سودش نسبت به این مبلغ اولیه خیلی به صرفه و مناسبه برای اینکه دقیق تر از میزان سرمایه اولیه و میزان درآمدش اطلاعات کسب کنید میتونید با شرکت ابر زغال در ارتباط باشید که مشاوره رایگان هم دارند حتی تا جاییکه میتونید رایگان برید و از یکی از کارگاه های تولیدی خودشون بازدید هم داشته باشید . 

شاید اسم این کسب و کار رو شنیده باشید یا حتی بعضیا تا یه مراحلی انجامش هم دادید . اما توی هر بیزینسی درست و اصولی انحام دادن اون بیزینسه که مهمه و کسایی موفق میشن که آموزش درست و اصولی ای ببینند که شرکت ابر زغال ایرانیان یک ماه آموزش رایگان در اختیار کسانی میذاره که میخوان این کسب و کار رو شروع کنن و آموزشی هم که میده بسیار تخصصی و کامله چون خود شرکت ابر زغال از تولیدکننده های این صنفه.

عدم وابستگی به ارز خارجی و دلار

همه ما شرایط اقتصادی کشورمون رو میدونیم و ازش اطلاع داریم ، میدونیم که یکی از مشکلات بزرگ و دغدغه های اکثر کسب و کار ها افزایش قیمت دلاره . چرا ؟ چون مواد اولیه ای که لازم دارن برای تولیدشون به دلار وابسته هستش . یا مخارج و نگهداری از اون کسب و کار به طریقی به دلار مربوط میشه . اما خط تولید زغال فشرده از این قاعده مستثناست و به ارز خارجی وابسته نیست تمام مواد اولیه اش از ضایعات کشاورزی و صنعت چوب تهیه میشه که دلار تاثییر چندانی روی ضایعات نداره .

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

این مسئله بدیهی است که امروزه صنعت زغال سازی جزو مشاغل پر سود می باشد که باعث ترغیب افراد به سمت این حرفه می شوند اما این حرفه نیز دارای هزینه هایی می باشد که قبل از شروع به کار باید به آن ها توجه کرد و با آگاهی کامل وارد این صنعت شد. هزینه هایی که این حرفه به دنبال خود دارد در مقابل سودی که قرار است برای شما به ارمغان بیاورد ناچیز است.

با این حال در این مقاله قصد داریم به شرح هزینه های جاری و احتمالی که قرار است حرفه تولید زغال فشرده برای شما داشته باشد را بررسی نماییم‌.

قبل از اشاره به هزینه های موجود در این حرفه شایان ذکر است که خرید دستگاه های تولید زغال فشرده جزو هزینه های ابتدایی می باشد که مکررا ااتفاق نمی افتد درواقع شما یکبار برای خرید این تجهیزات هزینه میکنید. به عبارتی ما در این بخش به شرح هزینه هایی می پردازیم که به صورت ماهیانه تکرار می شوند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این دستگاه ها نیز قرار است روزی از کار بایستد و شما مجبور به خرید دستگاه های مجدد باشید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دستگاهی عمر مفیدی دارد و در صورت استفاده درست و صحیح از آن ها می توانید چندین سال از این دستگاه ها استفاده نمایید و سود حاصل از آن ها کفاف تمام خرید های بعدی شما را خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ها با ما تماس بگیرید .

دستگاه-زغال-فشرده

دستگاه های مورد نیاز در تولید زغال

از گذشته تا به امروز برای تولید زغال نیاز به تجهیزاتی بود که با گذشت زمان تجهیزات نیز مانند روش تولید زغال فرق کرده است. در گذشته تنها امکانات مورد نیاز برای تولید زغال فقط کوره بود. اما در حال حاضر دستگاه های مورد نیاز برای تولید زغال بیش از گذشته می باشد.

قبل از شروع به کار در این حرفه باید از این موضوع آگاه باشید که تولید زغال مرغوب  و با کیفیت مستلزم داشتن دستگاه ها و امکانات و تجهیزاتی می باشد که در این راه

محصولی خروجی دهند که هم شما به سود دلخواه خود برسید هم مشتری از شما رضایت داشته باشد. به عبارتی محصول با کیفیت رضایت مشتری را به دنبال خود دارد و رضایت مشتری ، سود بالایی را در پی دارد.
ما اسامی این دستگاه ها را نام میبریم و برای توضیحات و وظایف هر یک از دستگاه میتوانید به وبسایت شرکت ابر زغال ایرانیان مراجعه کنید
دستگاه اکسترودر ، دستگاه خشک کن شامل سیگلون ، لوله سینوسی ، فن دوکاره ، دستگاه سرند ، مشعل و کوره جهنمی ، کوره پخت زغال ، پالت خفه کن و ...

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید 
آدرس وبسایت شرکت ابر زغال : https://abarzoghal.com/

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ