یک بیلبورد در دهه ۸۰ سرنوشت نسل زد را تغییر داد
اقتصاد ایران: ساسان توکلی فارسانی عکسی از دهه ۸۰ منتشر کرد که نکتهای قابلتوجه را به یاد میآورد؛ دورانی که افتتاح حسابهای بانکی برای کودکان، بهواسطه تبلیغات گسترده بانکها، به یک مُد رایج میان پدر و مادرها تبدیل شده بود.
برترینها: ساسان توکلی فارسانی عکسی از دهه ۸۰ منتشر کرد که نکتهای قابلتوجه را به یاد میآورد؛ دورانی که افتتاح حسابهای بانکی برای کودکان، بهواسطه تبلیغات گسترده بانکها، به یک مُد رایج میان پدر و مادرها تبدیل شده بود.
در آن سالها خانوادهها با این تصور که در حال ایجاد پساندازی برای آینده فرزندانشان هستند، مبالغی را در حسابهای ویژه کودک و نوجوان ذخیره میکردند. اما با گذشت زمان و کاهش ارزش پول ملی، بسیاری از این حسابها تأثیر مالی چندانی برای صاحبانشان نداشت.
در مقابل، مقایسهها نشان میدهد اگر همان مبالغ در داراییهایی مانند طلا نگهداری میشد، ارزش آنها امروز بهمراتب بیشتر بود. موضوعی که حالا با دیدن این تصاویر قدیمی دوباره به ذهن میآید و یادآور تفاوت نتایج انتخابهای مالی در گذر زمان است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه