تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است

اقتصاد ایران: عصر خودرو- «تکریم مشتریان در گروه بهمن یک اصل است.» مدیران گروه بهمن این تعبیر را در نشست مشترک خود با مشتریان خودروهای تجاری این گروه عنوان کردند. نشستی که با هدف تحلیل فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه خودروهای تجاری برگزار شد و حاضران این رویداد در خصوص چالش‌های پیش‌روی فعالان اقتصادی با یکدیگر تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، بخش تجاری گروه بهمن نیز با سهم بیش از 28درصدی بازار خودروهای تجاری ایران با بیشترین سهم از فروش این دسته از خودروها، به عنوان مجموعه پیش‌رو تولید خودروهای تجاری شناخته می‌شود.

بررسی سناریوهای احتمالی پیش‌روی بازار خودروهای تجاری و همچنین پیش‌بینی و طراحی پاسخ مناسب برای خواسته‌های مشتریان راهبردی گروه بخش دیگری از گفت‌و گوهای مابین مدیران بهمن و مشتریان این شرکت بود.

مدیران گروه بهمن در این جلسه به مشتریان خود اطمینان دادند، سابقه این شرکت گواهی می‌دهد که همواره مراقب مشتریان خود بوده و این مهم را به عنوان شعار خود برگزیده است و در راستای محقق کردن این شعار و علیرغم وجود چالش‌های بازار همچون گذشته با تامین قطعات جدید و تکمیل سبد محصولات خود، اعتماد مشتریان را نسبت به برند بهمن حفظ می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ