۶۲ درصد مطالبات مردمی در سامانه فوریتهای اداری تهران تعیین تکلیف شد
اقتصاد ایران: تهران- رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران از ثبت و رسیدگی به بیش از ۲ هزار مطالبه و شکایت مردمی در سامانه فوریتهای اداری از ابتدای مهرماه تا پایان آبانماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین سپهری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از ثبت و رسیدگی به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مطالبه و شکایت مردمی در سامانه فوریتهای اداری (فواد ۱۲۸) از ابتدای مهرماه تا پایان آبانماه سال جاری خبر داد.
سپهری با اشاره به عملکرد سامانه فواد ۱۲۸ اظهار کرد: در این بازه زمانی، بیش از ۲۵۰۰ درخواست و شکایت مردمی در سامانه ثبت شده که از این تعداد، حدود ۶۲ درصد از مطالبات مرتبط با شاخصهای هفتگانه، در همان مرحله ابتدایی بررسی و تعیین تکلیف شده است.
وی افزود: حدود ۳۸ درصد دیگر از درخواستها نیز در حال بررسی بوده یا برای رسیدگی بیشتر به مراجع مسئول ارجاع داده شدهاند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران بیشترین شکایات و درخواستهای ثبتشده را به ترتیب مربوط به مجموعه بانکها، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، بیمارستانها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: در بازه زمانی مذکور، از سایر دستگاههای اجرایی شکایات کمتری به ثبت رسیده است.
سپهری، بیشترین گزارش شکایات مردمی را مربوط به «اختلال یا نقص در آمادگی کامل تجهیزات سامانههای اداری یا ابزارهای ارتباطی مرتبط با ارائه خدمات» دانست و افزود: کمترین میزان شکایات نیز به «اختلال یا نقض در استمرار ارائه خدمت به دلیل وابستگی آن به حضور مدیر یا کارمند خاص» اختصاص دارد.
وی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه فواد ۱۲۸ در استان تهران از ابتدای مهرماه سال جاری، یادآور شد: این سامانه در روزهای کاری و همزمان با ساعات فعالیت دستگاههای اجرایی، از ساعت ۷ تا ۱۷، آماده دریافت تماسهای مردمی و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان در حوزه نحوه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای این طرح به ابزاری راهبردی برای تحول در فرهنگ اداری، ارتقای سلامت اداری، ترمیم اعتماد عمومی و نهادینهسازی نظارت مردمی بر عملکرد دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات تبدیل شود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه