معاون استاندار: ساختارهای زائد اطلاعرسانی در یزد حذف میشود/مدیران موظف به پاسخگویی هستند
اقتصاد ایران: ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اعلام آغاز روند بازطراحی شورای اطلاعرسانی استان، تأکید کرد:«ارتباط دوسویه با بدنه اجتماعی و افکار عمومی» مهمترین راهبرد این شورا خواهد بود و از مدیران دستگاهها خواست رویکرد پاسخگویی شفاف به رسانهها را در اولویت قرار دهند.
اسمائیل دهستانی در نشست شورای اطلاعرسانی استان یزد که با هدف بررسی مسائل و ضرورتهای این حوزه برگزار شد، با اشاره به لزوم تعریف یک شیوهنامه و طرح تحولی در شورای اطلاعرسانی استان گفت: در دو هفته آینده شورای اطلاعرسانی استان با طراحی یک شیوهنامه همراه با نگاه جدید در حوزه اطلاعرسانی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه بر لزوم پرهیز از ایجاد ساختارهای جدید و زائد ذیل شورای اطلاعرسانی استان تاکید کرد و افزود: طبیعتا پرداختن به اتفاقات تکراری و نامفهوم و موضوعات ایستا منجر به نتیجه مطلوب نخواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در فضای پرسرعت رسانه، ارتباطات و اطلاعرسانی نیازمند برنامههای کنشی هستیم خاطرنشان کرد: طراحیهای کنشی منطبق با شرایط و همراه با تولید خبر و ابتکار عمل در فضای رسانه در تحقق اهداف این حوزه راهگشا خواهد بود.
دهستانی با تاکید به تعریف حلقههای واسط بین شورای اطلاعرسانی و شوراها، ستادها و کمیسیونهای مختلف و تمامی ساختارهای فعال در استان و ارائه پیوست شورای اطلاعرسانی به آنها در دستور کار قرار گیرد؛ گفت: ارزیابی ستادها، شوراها و کمیسیونهای مختلف استان به لحاظ اطلاعرسانی صحیح از فعالیتها و اقدامات انجام شده، یکی از مهمترین دستور کارهای شورای اطلاعرسانی استان است.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران و مسئولان استان به رسانهها گفت: ایجاد یک فضای همراه، هماهنگ، منسجم و در هم پیوسته مکمل اقدامات مثبت و انجام شده توسط ادارات و دستگاههای استانی خواهد بود.
معاون استاندار با اشاره به اهمیت ایجاد کارگروه فعالین فضای مجازی ذیل شورای اطلاعرسانی استان گفت: با توجه به اثرگذاری و مخاطبان بسیار زیاد رسانههای غیررسمی، برنامهریزی و تصمیمگیری در خصوص مسائل این حوزه از اهمیت ویژهای برخوردار است.
اسماعیل دهستانی با بیان اینکه جریانشناسی رسانهای در سطح استان و نیز جریانشناسی رسانهای اجتماعی باید به صورت کلان در شورای اطلاعرسانی استان مد نظر قرار گیرد افزود: این دو ماموریت مهم در طراحی شیوهنامه تحولی مورد توجه قرار گیرد، لذا بهرهگیری از تجارب ارزشمند شوراهای اطلاعرسانی در سایر استانها در طراحی شیوهنامه تحولی مذکور مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تعیین خطمشی و راهبردها برای هدایت افکار عمومی و نیز تعیین خطمشی ویژه رسانهای و اطلاعرسانی در مواقع خاص نظیر انتخابات، اتباع خارجی، کمآبی و سایر موضوعات از ماموریتهای اصلی شورای اطلاعرسانی است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد در روز چهارشنبه پنجم آذر، دهستانی با تاکید بر لزوم بررسی و رصد اخبار مخرب و منفی و پاسخگویی مناسب و به موقع در شورای اطلاعرسانی استان گفت: مهمترین راهبرد در شورای اطلاعرسانی ارتباط دوسویه با بدنه اجتماعی و افکار عمومی و اخذ بازخوردهای مناسب از اخبار است.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه