شبکهسازی جوانان برای دفاع فرهنگی در مازندران تقویت شود
اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت شبکهسازی جوانان برای تقویت دفاع فرهنگی در استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آیتالله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سهشنبه در نشست استانی قرارگاه جوانان استان و در آستانه پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج، این نهاد را مجموعهای برخاسته از ارزشهای انقلاب اسلامی و لشکر مخلص خدا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه همانطور که دشمن برنامهریزی ویژهای برای نسل جوان دارد، مجموعههای فرهنگی و انقلابی نیز باید با رویکردی تشکیلاتی و هدفمند به سازماندهی جوانان بپردازند، افزود: دشمن تلاش میکند با استفاده از مخاطبان جوان همسو با خود، سایر جوانان را جذب کند و در مقابل، جریان انقلابی نیز باید از جوانان مؤمن و فعال بهره بگیرد تا بتواند به سراغ نسلهایی برود که کمتر با فضای انقلاب و مفاهیم ولایت آشنا هستند.
نماینده ولیفقیه در مازندران تأکید کرد که همانگونه که دشمن در میدان جنگ ترکیبی عمل میکند، مجموعههای انقلابی نیز باید با رویکردی چندبعدی و ترکیبی وارد میدان شوند و تنها به یک حوزه اکتفا نکنند.
وی گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب نیز بر توجه ویژه به جریان انقلابی و جوانان مؤمن تأکید شده است.
آیتالله محمدی لائینی با اشاره به ضرورت افزایش تحرک و ایجاد قرارگاههای فعال در سطح استان، بر تشکیل کارگروهها و شبکهسازی دقیق در شهرستانها تأکید کرد و افزود: باید ساختارهای مشخص و منسجم در هر شهر ایجاد شود و شاخ و برگ پیدا کند، اما مهمتر از همه آن است که به سراغ جوانانی برویم که ارتباطی با فضاهای مذهبی و انقلابی ندارند؛ زیرا در همین فضاها بستر نفوذ و تأثیرگذاری دشمن فراهم میشود.
وی طرد افراد را فاقد جایگاه در برنامهریزی فرهنگی دانست و با تأکید بر اینکه همه اقشار باید جذب شوند، گفت: از دست دادن حتی یک جوان خسارتی بزرگ است و باید با سعه صدر و آغوش باز به سمت گروههایی رفت که از نظر فکری و فرهنگی فاصله بیشتری با جریان انقلاب دارند.
نماینده ولیفقیه در مازندران همچنین فضای مجازی را یکی از مهمترین عرصههای حضور گروههای خاکستری دانست و بر ضرورت فعالیت هوشمندانه و هدفمند در این فضا تأکید کرد.
آیتالله محمدی لائینی خطاب به جوانان حاضر در جلسه، احساس مسئولیت، انگیزه و جدیت را شرط اصلی موفقیت قرارگاههای جوانان دانست و افزود: جریان پیشرو باید قوی، مبتکر و کارآمد باشد. جوانان انقلابی دارای طرح، ایده و خلاقیت هستند و باید این ظرفیتها در قالب کارگروههای مختلف به کمک قرارگاهها بیاید تا حرکت عمومی مجموعه رشد یابد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه