هوش مصنوعی برای مشتریان یک برند لباس ست میکند
اقتصاد ایران: شرکت مد سریع «ایساس» (Asos) اعلام کرد از هوش مصنوعی برای توصیه لباس به خریداران استفاده می کند. این بخشی از تلاش شرکت برای معکوس کردن روند کاهش فروش محصولات آن است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هرالد، این خرده فروشی آنلاین اعلام کرد فروش آن در بازه یک ساله منتهی به ۳۱ آگوست ۲۰۲۵ میلادی ۱۲ درصد کاهش است. البته ایساس خسارتهای پیش از کسر مالیات را از ۳۷۹.۳ در ۲۰۲۴ میلادی به ۲۸۱.۶ میلیون پوند در سال جاری رساند. ایساس وعده عصر جدیدی از تعامل دوباره با مشتریان و ابتکارهایی نوین برای جلب مشتریان محتاطتر را داده است و درهمین راستا ویژگی آزمایشی «Styled for You» را ارائه کرده که با کمک هوش مصنوعی لباس به خریداران پیشنهاد میکند.
این شرکت مد در بیانیه ای در این باره میگوید: مدل هوش مصنوعی ما براساس مخزنی شامل بیش از ۱۰۰ هزار لباسی که در استودیو به صورت حرفه ای انتخاب شده اند، آموزش دیده و میتواند براساس هر محصول لباسهای گزینش شده و مناسب را به مشتریان پیشنهاد دهد.
این شرکت برنامه وفاداری جدیدی به نام Asos.World را نیز راه اندازی کرده است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه