حس تعلق سازمانی عامل خدمت رسانی متعهدانه به شهروندان است
اقتصاد ایران: معاون هماهنگی و امور مناطق گفت: اگر در ۴ سال اخیر توانستهایم پروژههای بزرگ را به سرانجام برسانیم و خدمتی به شهروندان ارائه کنیم حاصل همدلی و تعلق سازمانی پرسنل خدوم مدیریت شهری بوده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، دور سوم نظارت ستادی از شهرداری منطقه ۱۵ با حضور لطفالله فروزنده معاون هماهنگی و امور مناطق، محمد علی الفت پور شهردار منطقه ۱۵و مدیران کل معاونت هماهنگی و امور مناطق، برگزار شد. دیدار با کارکنان منطقه، دیدار با معاونان و مدیران منطقه و دیدار با نخبگان، ائمه جماعات و معتمدین محلات، بخشهای سهگانه این نظارت ستادی بود.
لطفالله فروزنده در این بازدید نظارتی گفت: خداوند در قرآن کریم و در سوره ابراهیم آیه ۵، چهار مورد را به عنوان محورهای برتری مؤمنان یاد کرده است؛ رهبری الهی، یاد آوری و عبرت از رخدادهای گذشته، صبر در ایام سختی و شکر در هنگام پیروزی.
وی ادامه داد: این مواردی است که ما در جنگ ۱۲ روزه مشاهده کردیم یعنی رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، عبرت از گذشته و یاد آوری تاریخ و تاسی از فرهنگ عاشورایی، صبر و شکیبایی و انسجام مردم و شکر در هنگام پیروزی.
فروزنده در ادامه افزود: ما در مدیریت شهری نیز باید چنین عمل کنیم همچنانکه در جنگ ۱۲ روزه دیدیم که پرسنل خدوم شهرداری در مناطق، نواحی و آتش نشانی اولین افراد حاضر در مکانهای آسیب دیده بودند.
وی ادامه داد: این وظیفه مدیریت شهری است اما وظیفه ما تنها مربوط به بحرانها نمیشود و خدمت رسانی در ذات مدیریت شهری نهفته است.
معاون شهردار تهران ادامه داد: مردم از اولین ساعات روز تا ساعتهای پایانی شب با شهرداری سر و کار دارند و این وظیفه ما را صد چندان میکند و به ما نهیب میزند که خدمت رسانی در شهر تعطیلی ندارد.
فروزنده با اشاره به عملکرد مدیریت شهری گفت: همچنانکه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک ابر پروژه مد نظر قرار گرفت. همچنانکه در چهار سال اخیر بیش از ۴ هزار اتوبوس خریداری شده که ۲۵۰۰ اتوبوس آن برقی بوده است.
فروزنده با اشاره به وضعیت مالی شهرداری بیان کرد: یکی از اقدامات بی بدیل این دوره مدیریت شهری افزایش ۶ برابری منابع درآمدی نسبت به دوره قبل و به تبع آن افزایش ۶ برابری اقدامات عمرانی بوده است و این در حالی است که در این دوره مدیریت شهری بدهیها به بانک تجارت و بانک شهر و نیز طلب پیمانکاران از سنوات قبل تسویه شد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همچنین گفت: در این دوره مدیریت شهری کمربند فضای سبز تهران تکمیل شد و سرانه فضای سبز شهر تهران به ۱۸.۵ مترمربع برای هر نفر رسیده است.
فروزنده تأکید کرد: تمامی این اتفاقات در سایه همدلی و حس تعلق سازمانی کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری محقق شده است و این مهم باید مورد اهمیت و تاکید قرار گیرد.
در این بازدید نظارتی همچنین محمدعلی الفتپور شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به دستاوردهای شاخص منطقه در سال جاری گفت: منطقه ۱۵ در مجموع بیش از ۳۰ عنوان برتر در تهران بهدست آورده که این نتایج حاصل پیگیری میدانی، مشارکت شهروندان و تلاش تمامی نواحی و معاونت هاست.
وی اظهار کرد: احداث بزرگترین تصفیه خانه آبهای سطحی پایتخت و بزرگترین کلینیک گل و گیاه تهران و آسفالت ۴۷ مدرسه – که بیشترین آمار در تهران است – از مهمترین اقدامات عمرانی منطقه محسوب میشود.
الفتپور گفت: هم چنین کسب رتبه اول سرمایهگذاری تهران از نظر تعداد و حجم، و کسب رتبه اول بیشترین آرای مردمی در سه دوره پویش من شهردارم از مهمترین موفقیتهای منطقه در این بخش بوده است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه