استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند
اقتصاد ایران: ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.
یداله رحمانی، در دیدار مردمی با تشکر از اصحاب رسانه از افزایش تعداد ملاقاتهای مردمی در روزشنبه هر هفته خبر داد و افزود: این جلسات با حضور معاونین استانداری و جمعی از مدیران استانی به صورت هفتگی و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در محل استانداری تشکیل میشود.
وی با اشاره به روند ثبت نام متقاضیان اظهارکرد: در گذشته هرهفته حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از شهروندان در این جلسات حضور مییافتند، اما با توجه به افزایش درخواستها و طولانی شدن نوبت تا ۶ ماه، از یک ماه گذشته برنامهریزی جدیدی اجرا شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با برنامهریزی جدید در برنامه ملاقات عمومی، زمان رسیدگی به درخواستهای مردم از پنج ماه به حداکثر ۲ ماه کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه جدید، روزانه حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر از مردم مورد ملاقات قرار میگیرند و امروز نیز که چهارمین جلسه دور جدید است، با ۴۵ نفر از عزیزان دیدار شد و مشکلات آنان در حوزههای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
رحمانی با بیان جزئیات موضوعات مطرح شده در این جلسات تصریح کرد: مسائل مربوط به مسکن، تامین معیشت، عمران روستاها و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که عمدتا توسط دهیاران و شوراها مطرح میشود.

وی با تاکید بر تاثیر این اقدام در کاهش زمان انتظار مردم ادامه داد: پیشبینی میشود حداکثر سقف نوبت دهی به یک تا دو ماه کاهش یابد که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی و کاهش تعداد متقاضیان پشت نوبت خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات این جلسات، عنوان کرد: تاکید کردیم که مدیران کل موارد ارجاعی را در کمترین زمان ممکن و در چهارچوب ضوابط مورد رسیدگی قرار داده و حداکثر مساعدت برای حل مشکلات مردم انجام شود.
رحمانی تاکید کرد: تاکید کلیتر این است که مشکلات مردم در همان سطح اولیه و در دستگاههای اجرایی باید حل گردد و تنها موارد انگشت شمار باید به استانداری ارجاع داده شود.
وی با بیان اینکه عدم رسیدگی جدی به مسائل مردم در دستگاههای اجرایی موجب تراکم مراجعات و نارضایتی میشود، اظهارکرد: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۰ آبان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با کاهش تعداد متقاضیان برنامه ملاقات عمومی به روال معمول باز خواهد گشت، از اصحاب رسانه که در انعکاس صدای مردم و اقدامات دولت نقش موثری دارند، قدردانی کرد.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه