بیش از ۸۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در کرمانشاه ثبت شد

اقتصاد ایران: کرمانشاه – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ طی هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد.

رحمت جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفت‌ماهه نخست سال جاری، در مجموع ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده که از این تعداد، دو هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.

وی افزود: از مجموع شکایات دریافت‌شده، ۷۱۳ مورد به حوزه حمل و نقل کالا و ناوگان باری، ۴۱۵ مورد به بخش حمل و نقل مسافر، ۶۵ مورد به حریم راه‌ها، ۱۲ مورد به پایانه‌های مرزی و ترانزیت و ۱۱ مورد نیز به مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی مربوط بوده است.

جلیلیان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۰ درصد از شکایات ثبت‌شده به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است. هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۴۱، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است تا شهروندان بتوانند مسائل، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف مرتبط با راه و حمل و نقل مطرح کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تماس‌ها دارای کد پیگیری هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با استفاده از این کد، از وضعیت رسیدگی به درخواست یا شکایت خود اطلاع پیدا کنند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ