انتقال کامل عملیات بانک آینده به بانک ملی ایران
اقتصاد ایران: با آغاز مرحله گزیر، تمامی عملیات و قراردادهای بانک آینده از صبح شنبه به بانک ملی ایران منتقل شد و خدمات به مشتریان بدون وقفه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همزمان با لغو مجوز بانک آینده و آغاز اجرای برنامه گزیر، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران از انتقال کامل عملیات بانک آینده به این بانک خبر داد و تأکید کرد خدمات به مشتریان بدون وقفه ادامه دارد و حقوق شغلی کارکنان حفظ میشود.
نجارزاده در جمع کارمندان بانک آینده، همزمان با لغو مجوز این بانک و ورود آن به مرحله گزیر و انتقال سپردهها به بانک ملی ایران، با خوشآمدگویی به کارکنان بانک آینده گفت: برگ برنده ما سرمایه اعتماد مردم به بانک است. نزدیک به یک قرن است این مسیر را پیمودهایم و ادامه میدهیم.
وی افزود: موضوع انتقال که از روز شنبه به صورت رسمی به ما اعلام شد، در مدت کوتاه با برنامهریزی انجام گرفت. از امروز استمرار خدمات در شعب بانک ملی خواهیم داشت و با دانش شما این خدمات متنوعتر خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی با اشاره به مفهوم “ملی بودن” تصریح کرد: ملی بودن یعنی تفاوت در نوع خدمترسانی. در جریان جنگ 12روزه اخیر معنای ملی بودن را بیشتر درک کردیم. طی این دوره حجم تراکنشها بسیار بالا بود، اما حتی یک ثانیه شبکه بانکی قطع نشد. شیفت کاری به 72 ساعت رسید تا اعتبار و اعتماد مردم حفظ شود. این ارزشها امانتی است که در یک قرن گذشته سینهبهسینه منتقل شده و یکشبه ایجاد نشده است.
نجارزاده ادامه داد: در خانواده بانک ملی، چه کارکنان موسسه نور باشند یا بانک آینده، تفاوتی وجود ندارد. ملاک تصمیمگیری، شایستگی است. اکنون بیش از 4هزار بانکدار خبره و باسابقه به بانک ملی اضافه شدهاند. از روز شنبه همه یک خانواده هستیم و فرهنگ سازمانی واحدی در بانک ملی حاکم خواهد بود.
وی اضافه کرد: محصولی طراحی کردهایم با مشارکت 300همت سرمایه مردمی؛ اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه نظام بانکی است و برای خدمات مؤثرتر نیاز به همدلی داریم.
معاون شعب بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: ادامه ارائه خدمات بانکی از امروز در شعب بانک ملی در حال انجام است. بیش از 92درصد تراکنشهای اقتصادی کشور در نظام بانکی انجام میشود و باید منشاء خیر در اقتصاد باشیم. هیچ تفاوتی بین کارکنان بانک آینده و همکاران بانک ملی وجود ندارد. تمام تلاش همکاران برای این است که ادامه فعالیتها بدون مشکل انجام شود و هیچ نگرانی از وضعیت شغلی وجود نداشته باشد.
وی افزود: انتقال عملیات از صبح شنبه آغاز شده و تابلوهای جدید در حال نصب است. دستورالعملهای اجرایی برای تمامی شعب ارسال شده تا عملیات بانکی طبق روال سابق ادامه یابد. برای تمدید ضمانتنامهها و خدمات جاری محدودیتی وجود ندارد و افتتاح حسابهای جدید نیز طبق مقررات انجام میشود.
در ادامه، بهاری رئیس هیئتمدیره بانک ملی ایران گفت: در هفتههای اخیر سرمایه بانک از 124همت به 420همت افزایش یافته و کفایت سرمایه بهبود یافته است. یکی از ویژگیهای بانک ملی دسترسی به اپلیکیشنها و سامانههای مالی پیشرفته است که بالاترین رتبه خدماتی را در نظام بانکی کشور دارد. بانک ملی ذینفع خصوصی ندارد و متعلق به آحاد ملت ایران است.
انتهای پیام/
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه