شریفتبار: واسطهگری و کنشگری در حوزه ازدواج مهم است
اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: واسطهگری و کنشگری در حوزه ازدواج کلید رفع باورهای نادرست و تقویت انگیزهها است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام محمدمهدی شریفتبار صبح پنجشنبه در رویداد استانی صبا با تأکید بر اهمیت شناخت دقیق مسائل و چالشهای حوزه فرهنگی گفت: بسیاری از فعالیتها به دلیل عدم آگاهی دقیق از مسائل اصلی، پراکنده و ناکارآمد بوده و متناسب با سرعت زمان حرکت نکردهاند.
وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شناخت دقیق عرصه، زیستبوم و شبکههای فعال، کلید پیشبرد موفق فعالیتها است. زمانی که مسائل را درست نشناسیم، فعالیتها نیز نتیجهبخش نخواهد بود.
حجتالاسلام شریفتبار به نقش واسطهگری و کنشگری در حوزه ازدواج اشاره و تصریح کرد: آگاهی و اشراف بر مسائل ازدواج و استفاده از ابزارهای بهروز و فضای مجازی، میتواند به تقویت انگیزهها و اصلاح باورهای نادرست کمک کند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از سکوها و پلتفرمهای جدید گفت: باید با بهرهگیری از ظرفیتهای فضای مجازی، دسترسی به مخاطبان را تسهیل کنیم تا پیامها بهتر و مؤثرتر منتقل شود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه