کسب رتبه اول رضایت مشتریان توسط برساوش
اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت برساوش در دو شاخص CSAT و شاخص SSI موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در صنعت خودروهای وارداتی شده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این موضوع نشان دهنده تمرکز برساوش بر ارائه تجربه خرید ممتاز و خدمات فروش باکیفیت برای مشتریان است که گواهی این دستاورد سطح بالای اعتماد و رضایت مشتریان از خدمات برساوش در عرضه خودروهای وارداتی از برند های معتبر است.گ
لازمبه ذکر است که شاخص csat بیانگر میانگین درصد فراوانی مشتریان راضی (طیف 8 و 9 و 10) از مولفه های مختلف فروش و شاخص SSI بیانگر میانگین وزنی امتیاز رضایت مشتریان در خدمات فروش (مقیاس 0 تا 100) است.