انتخاب رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی
اقتصاد ایران: امیر محمدزاده لاجوردی، معاون بنیاد ایران پیشرفته، با نظر هیئت مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.
اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به عنوان نهاد صنفی کلیدی در حوزه زیست بوم محتوای دیجیتال ایران، بر اساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت میکند و تمرکز آن بر ساماندهی بازار محتوا در زمینههای مختلف چون کتاب دیجیتال، فیلم و سریال، رسانه و بازیهای دیجیتال و ... است. اهداف اصلی این اتحادیه شامل تسهیل فعالیتها در حوزه تولید و نشر محتوا، ارزیابی فرصتهای کسبوکاری و تعامل بین حاکمیت و بخش خصوصی است.
امیر محمدزاده لاجوردی، متخصص مهندسی کامپیوتر با دکترای امنیت شبکه از دانشگاه صنعتی شریف، سابقهای طولانی در حوزه فناوری اطلاعات دارد. وی پیشتر سمتهایی همچون قائممقام وزیر ارتباطات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشته است.
وی معاون بنیاد ایران پیشرفته و عضو هیئت مدیره پلتفرم ایتا و ویراستی است. لاجوردی از خرداد 1404 به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه فعالیت دارد و اکنون با این انتصاب، مسئولیت رهبری این نهاد را بر عهده میگیرد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه