تأکید بر تعامل، همافزایی و جلب رضایت بیمهشدگان+رپرتاژ
اقتصاد ایران: در نشست هماندیشی مدیرعامل بیمه دانا با رؤسای شعب سراسر کشور، افزایش تعامل و همافزایی میان مدیران شعب، تجمیع پورتفوی قراردادهای کلان، پرداخت بهموقع خسارتها و ارتقای رضایت بیمهشدگان بهعنوان محورهای اصلی برنامههای شرکت مطرح شد.
نشست هماندیشی مدیرعامل بیمه دانا با رؤسای شعب سراسر کشور، عصر شنبه هشتم شهریور با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره، دکتر سیدداود حسینی قائممقام مدیرعامل، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمههای اشخاص، نورعلی نوری مدیر پروژه آموزشوپرورش و رضا خوبانی مدیر بیمههای درمان بهصورت برخط برگزار شد.
در این نشست بر اهمیت تعامل مثبت و ارتباط مستمر مدیران شعب با مدیران استانی، تجمیع پورتفوی قراردادهای کلان و جلب رضایت بیمهشدگان تأکید شد. دکتر رضا جعفری همافزایی و تعامل مدیران شعب مراکز استانها و شهرستانها با یکدیگر را عاملی مؤثر بر پیشبرد اهداف شرکت معرفی و خاطرنشان کرد که این ارتباط ضامن سودآوری و تحقق اهداف کلان بیمه داناست.
وی با اشاره به اهمیت گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد، گفت: مدیران شعب باید تمام ظرفیتهای موجود برای افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا را شناسایی و از آن بهرهبرداری کنند، بهویژه درمانگاههای فرهنگیان که در اولویت مذاکرات مدیران شعب قرار دارد.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین به رؤسای شعب توصیه کرد تا جذب بیمهنامههای خُرد در قراردادهای کلان را با استفاده از ظرفیت نمایندگان در دستور کار خود قرار دهند و از فرصتهای این قراردادها برای افزایش پورتفوی شرکت بهرهبرداری کنند.
در ادامه، دکتر سیدداود حسینی قائممقام مدیرعامل، نظارت و رصد عملکرد نمایندگان را از وظایف مهم مدیران شعب برشمرد و بر مدیریت ریسک بهویژه در بیمههای خودرو تأکید کرد. وی روند روبهرشد پرداخت خسارتها را مثبت ارزیابی و تعامل میان رؤسای شعب و مدیران استانی را ضروری دانست.
در این نشست، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمههای اشخاص، جذب بیمههای حوادث دانشآموزی و پورتفویهای خُرد در قراردادهای کلان، بهویژه آموزشوپرورش را از برنامههای کلیدی شرکت اعلام و بر تقویت تعرفهای و فنی درمانگاهها تأکید کرد.