«مهرواره بانور» فرصت افزایش تاثیرگذاری بانوان در رسانه ها است
اقتصاد ایران: کرمان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:«مهرواره بانور ۳» فرصت مناسبی برای بانوان است تا تأثیرگذاری خود را در رسانهها افزایش داده و به انتقال صحیح مفاهیم فرهنگی بپردازند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام محسن عارفی، پیش از ظهر سه شنبه در اولین نشست هم اندیشی داوری «مهرواره بانور ۳» استان کرمان که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد با اشاره به نقش فضای مجازی در هدایت شناختی جوانان و نوجوانان، خواستار تقویت فعالیتهای رسانهای برای مقابله با هجمههای دشمنان شد.
وی با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در روند داوری مهرواره با نور اظهار داشت: این مهرواره نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی مؤثر در فضای مجازی دارد و باید به بهترین نحو اجرا شود.
وی با اشاره به مرجعیت فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان در حوزه شناختی، افزود: لازم است فعالیتهای رسانهای گستردهتری در جهت پاسخگویی به شبهات و مقابله با هجمههای دشمنان انجام شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: سرمایهگذاری دشمنان در این حوزه بسیار زیاد است و اگر اقدامی صورت نگیرد، فضای مجازی به تهدیدی علیه ارزشهای جامعه تبدیل خواهد شد.
حجتالاسلام محسن عارفی، همچنین با اشاره به اهمیت نقش بانوان در فضای مجازی گفت: «مهرواره بانور ۳» فرصت مناسبی برای بانوان است تا تأثیرگذاری خود را در رسانهها افزایش دهند و به انتقال صحیح مفاهیم فرهنگی و مذهبی بپردازند.
ثبت نام ۲۷۰۰ بانوی فعال کرمانی در مهرواره بانور
مسئول ستاد بانور استان کرمان نیز با اشاره به موفقیتهای این طرح در سال گذشته، گفت: «مهرواره بانور ۳» با شعار حمایت از جبهه مقاومت آغاز شد و موفق شد ۲۷۰۰ بانوی فعال کرمانی را ثبتنام کند.
نجمه کرمی، افزود: این رویداد ثابت کرد که بانوان مسجدی، با حفظ اصول و ارزشها، میتوانند حضوری مؤثر در فضای مجازی داشته باشند.
وی همچنین از موفقیتهای مراحل قبلی مهرواره خبر داد و گفت: در مهروارههای قبلی از گرهگشایی محلهای به جهاد تبیین و سپس به نهضت رسانهای در حمایت از مقاومت رسیدیم.
مسئول ستاد بانور استان کرمان تصریح کرد: با حمایتهای مدیرکل تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی استان کرمان موفق شدیم رتبه دوم ثبتنام کشوری را کسب کنیم.
کرمی، افزود: در مرحله دوم «مهرواره بانور ۳» تعداد ۲۷۱ بانوی فعال کرمانی با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند که از میان آنان، ۲۷ نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه