ضرورت تغییر استراتژی روابط عمومیها در عصر هوش مصنوعی
اقتصاد ایران: میاندورود- فرماندار میاندورود تغییر استراتژی روابط عمومیها در عصر هوش مصنوعی را امری ضروری دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بابایی لولتی ظهر سهشنبه در جمع مسئولان روابط عمومیهای شهرستان میاندورود با تاکید بر نقش آفرینی فعال این حوزه، گفت؛ روابط عمومیها، پیش قراول و رکن اصلی فعالیتها، نهادها، سازمانها و دستگاههای اجرایی است و باید نیاز سنجی این حوزه به درستی و دقیق انجام شود.
وی ضمن گرامیداشت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار داشت؛ کارآمدی و توانمند سازی روابط عمومیها میتواند بستر ساز موفقیت و پویایی دستگاههای اجرایی باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با تاکید بر اهمیت آموزش تخصصی و تحول گرا در حوزه روابط عمومی، افزود: آگاه سازی، اقناع سازی و امید بخشی ویژگی مهم روابط عمومی هاست و میتواند بحرانها و چالشهای امروز دستگاههای اجرایی را به فرصت و موفقیت تبدیل کند.
بابایی لولتی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تأثیر امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: باید سرعت انتقال داده و مفاهیم حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی را ارتقا داد و اهمیت زمان در این موضوع خیلی مورد توجه در جهان است.
رئیس شورای تأمین شهرستان میاندورود در بخش دیگری به حساسیت و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی اشاره و تاکیدکرد: دستگاههای اجرایی باید به اهمیت جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی تجدید نظر کنند و این حوزه نیازمند توجه و تمرکز بیشتری است و قطعاً این مهم در شهرستان میاندورود تغییر خواهد داشت زیرا خودم به این جایگاه و اهمیت آن اعتقاد و باور دارم.
بابایی لولتی در بخش پایانی با تاکید بر تشکیل شورای روابط عمومی شهرستان، خاطر نشان کرد: معتقدم روابط عمومی، نقشه راه برای رسیدن به موفقیتهای مداوم و مستمر در دستگاههای اجرایی است و سهم شهرستان میاندورود در حوزه رسانه و اطلاع رسانی تغییر خواهد داشت و به دنبال تمرکز و انسجام فعالیتهای رسانهای هستیم با توجه به اهمیت و تغییر استراتژیها در روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی و تکنولوژیهای نوین امری اجتناب ناپذیر است و توجه و اهمیت به حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی میتواند در کاهش و حتی رفع تنش اجتماعی در بحرانها اثرگذار باشد.