سهمیه و قیمت گازوئیل برای ناوگان در حال فعالیت تغییر نمیکند
اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه و قیمت گازوئیل برای ناوگان درحال فعالیت تغییر نمی کند و همان ۳۰۰ تومان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار مهر، کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی امروز در نشست خبری در رابطه با تعیین سهمیه اعتباری نفت گاز گفت: همانطور که میدانید متقاضیان باید تا پیش از این برای درخواست کارت سوخت المثنی باید به با مدارک موجود به دفاتر خدمات مراجعه میکردند که این پروسه دست کم یک ماه زمانبر بود ولی اکنون کارت سوخت المثنی متقاضیان در یک هفته صادر میشود
به گفته وی برای انتقال این به خودروهای کارکرده باید اطلاعاتی از فراجا دریافت میکردیم و فرآیند صدور کارت را کاهش میدادیم.
ویس کرمی خاطر نشان کرد: مالکین خودروهای صفر کیلومتر و کار کرده با مراجعه به سامانه Fcs.niopdc.ir میتوانند برای صدور کارت سوخت و کارت المثنی اقدام کنند و پس از یک هفته کارت خود را دریافت کنند.
به گفته مدیرعامل پخش فرآوردههای نفتی دیگر رمز کارت سوخت ۴ رقم آخر کارت ملی نیست بلکه به صورت رمز پویا است که در همان لحظه ارسال میشود.
وی ادامه داد: اگر کارت سوخت در جایگاهی باقی بماند میتوان از طریق این سامانه اقدام کرد.
ویس کرمی در رابطه با سه نرخی شدن گازوئیل توضیح داد: گازوئیل با نرخ ۳۰۰ تومان عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه یکمیلیون خودروی دیزلی داریم که صاحب دارند که ترددهای درون شهری و برون شهری دارند و بر اساس عملکردی که دارند به صورت ۱۵ روز یکبار تخصیص سهمیه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به اینکه هیچگونه تغییریدر سهمیه و قیمت ناوگانی که عملکرد دارند ایجاد نخواهد شد خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع بارنامههای صوری تولید میشد و کارکردی که ابلاغ میشد حقیقی نبود از سال ۱۳۹۳ مطابق مصوبه هیئت وزیران تخصیص سوخت باید بر مبنای حرکت باشد.
وی ادامه داد: سال ۹۸ سامانه سپهتن مطرح شد و سپس سیپاد تا بتوان عملکرد واقعی را بتوان سهمیه گازوئیل را اختصاص داد. سپهتن به طور کامل اجرایی نشد و اطلاعات کامل در اختیار ما قرار نگرفت.
ویس کرمی اضافه کرد: طرحی بر اساس عملکرد در جاده یا حرکت در مسیر طراحی شد برای ناوگان بالای ۵۰ تن به صورت آزمایشی اجرا شد و در حال بررسی آن هستیم.
وی ادامه داد: بخشی از قاچاقی که اتفاق میافتاد مربوط به بارنامههای سوری بود و یکی از اهداف مهم کنترل گازوئیل در ناوگان دیزلی بود که از این طریق ممکن خواهد شد.
خبر در حال تکمیل است....
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه